problem vn 700

slawek0305
Posty: 1
Rejestracja: pn lis 14, 2011
Miejscowość: Warszawa
Motocykl: kawasaki vulcan vn 700
VROC: 0

problem vn 700

Post autor: slawek0305 » śr lis 23, 2011

witam wszystkich z vulcanerii czy mógłby mi ktoś udzielić dobrej rady .w moim vn-700
stukają zawory niewiem jak to skasować ktoś mi powiedział że jest coś takiego jak kasator luzów zaworowych lecz kpl. kosztuje ok. 3000tys. czy to możliwe.

Fatman76
Posty: 93
Rejestracja: śr maja 18, 2011
Miejscowość: Tarczyn
Motocykl: VN 1500 Custom/KZ 650 Chopper/Dniepr MT11
VROC: 0

Post autor: Fatman76 » śr lis 23, 2011

witam

nie wiem jak jest w vn 700 ale podejrzewam, że podobnie jak w moim vn 1500 classic 97r czyli że luz zaworowy masz regulowany hydraulicznie (takie "czopki" pod klawiatura które się napełniają olejem pod odpowiednim ciśnieniem) . w moim vn jest tego sztuk 8 z czego 6 do wymiany a kosztuja coś koło 260 zł za sztukę.
tak że czeka cię pewnie wyjęcie silnika z ramy, zdjęcie dekli zaworowych i klawiatury i sprawdzenie czy czopki są ok (jest jakaś metoda ale nie będe się mądrzył bo ze mnie tylko mechanik teoretyk jest).
przy okazji sprawdć łańcuchy rozrządu, ślizgi, dekompresatory itp :) bo tez moga wymagać wymiany.

u mnie tak sie własnie zaczęło... na poczatku miały być tylko rozrząd i zawory, a jak wyjąłem i rozłupałem silnik.......ale to długa i smutna historia.(mój temat -vn1500 classic -wyjęcie silnika)na szczęście udało mi się zakupic drugi prawie nowy (17 tys) silnik w worku po okazyjnej cenie i teraz składamy z dwóch jeden. niestety naprawa sprzętu ze stajni kawasaki po cenach części z serwisu to koszmar.
ale głowa do góry, ja jestem wyjątkowym pechowcem i teraz już wiem, że motocykl który kupiłem to była typowa mina ale tak to jest jak sie człek napali :(
"A kto wódki nie pije jest wywrotowcem, świadomie uszczuplającym dochody państwa bez-ideowcem!!!"

Awatar użytkownika
Daromax
Posty: 1455
Rejestracja: pt kwie 22, 2011
Miejscowość: Zabrze
Motocykl: VN 2000 Classic LT
VROC: 33649

Post autor: Daromax » sob gru 03, 2011

:) Ten temat jest dobrze opisany tylko musisz go znależ napiszę tylko tyle że luzy zaworowe trzeba rególować poprzez płytki zaworowe ;)

Awatar użytkownika
Piotr_Classic
Posty: 2566
Rejestracja: pn cze 21, 2010
Miejscowość: Madryt
Motocykl: HD Street Glide
VROC: 32438

Post autor: Piotr_Classic » sob gru 03, 2011

daromax17 pisze::) Ten temat jest dobrze opisany tylko musisz go znależ napiszę tylko tyle że luzy zaworowe trzeba rególować poprzez płytki zaworowe ;)
masz rację ale nie w VN700-750....... w tych silnikach luzy są regulowane hydraulicznie...

Awatar użytkownika
Daromax
Posty: 1455
Rejestracja: pt kwie 22, 2011
Miejscowość: Zabrze
Motocykl: VN 2000 Classic LT
VROC: 33649

Post autor: Daromax » wt gru 06, 2011

:) Sorry żeczywiście masz rację :yeee:

Awatar użytkownika
Tiszo
Posty: 893
Rejestracja: śr kwie 21, 2010
Miejscowość: Stary Dybów
Motocykl: VN 2000
VROC: 32243

Post autor: Tiszo » śr gru 07, 2011

daromax17 pisze::) Ten temat jest dobrze opisany tylko musisz go znależ napiszę tylko tyle że luzy zaworowe trzeba rególować poprzez płytki zaworowe ;)
W 700 są hydrauliczne nie ma płytek.

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Jest 4 użytkowników online :: 1 zarejestrowany, 0 ukrytych i 3 gości

Najwięcej użytkowników (176) było online śr wrz 15, 2021

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 3 gości

Dzisiaj urodziny obchodzą