Strona Główna
 Zloty  FAQ  Szukaj  Kalendarz Rejestracja  Zaloguj

Poprzedni temat :: Następny temat
zerwane mocowanie śruby na karterze z pokrywą boczną
Autor Wiadomość
Johnyy 


Motocykl: vn 750 86'
Skąd: Myślenice
Wysłany: Pon Lis 16, 2015   zerwane mocowanie śruby na karterze z pokrywą boczną

Witam wszystkich, jestem tu nowy. Motocykl vn 750 86r. mam od Marca tego roku, a już miałem z nim wiele przygód z naprawą. Następnym problemem jest wyciek oleju. Poprzedni właściciel nie powiedział mi o tym, ja sam nie dopatrzyłem tego bo jaki to ja nie byłem zzauroczony moim nowym motocyklem. Po ostatniej naprawie, mechanik zauważył że jest pęknięte owe mocowanie śruby do karteru z obudową boczną(nie umiem nazwać tego fachowo) i "zasmarkane" przez słabego spawacza. Czy da się coś z tym zrobić, żeby nie ciekło? Poniżej zamieszczam zdjęcia:
http://zapodaj.net/a8a9ece9105b8.jpg.html
http://zapodaj.net/7ba1cfd39fd83.jpg.html
http://zapodaj.net/197875658b409.jpg.html
http://zapodaj.net/d01ceac1ee310.jpg.html
 
 
Mayones 


Motocykl: VN800->K1200RS->
Skąd: B-B
Wysłany: Wto Lis 17, 2015   

Spaw jak trzyma to ok, a złożyć pokrywę możesz spróbować na płynnej uszczelce np http://motofocus.pl/nowos...lanych-biogazem albo dorwać w używkach nową pokrywę + nową uszczelkę.
_________________
www.kafelkibielsko.pl
 
 
Johnyy 


Motocykl: vn 750 86'
Skąd: Myślenice
Wysłany: Wto Lis 17, 2015   

Dziękuje Mayones. Skoro można coś zrobić to super, bo mechanik niestety nie ma za bardzo czasu a poza tym chyba już ma dość Vulcana:) Teraz pozostaje kilka pytań: czy zanim ściagne pokrywę, musze spuszczać olej(bo coś mi sie wydaje że tak-jestem początkujący), czy śruby musze dokręcać odpowiednim kluczem z odpowiednią siłą? i co najgorsze - czy musze wyciągać silnik z ramy? Jeśli chodzi o nową pokrywę, nie wiem czy jest sens kupować, spaw jest na karterze a pokrywa jest w dobrym stanie.
 
 
Leo 

Motocykl: VN2000 były VN1500, VN750
VROC: 37144
Skąd: Świnoujście
Wysłany: Wto Lis 17, 2015   

Olej musisz spuścić na pewno i wydaje mi się, że chcąc zrobić to w miarę dodrze bez wyjęcia silnika się nie obejdzie (przeszkadza rama), śruby m6 dokręcać powinno się momentem 8.8 N.m (0,90kg.m) więc przydaje się mały klucz dynamometryczny.
Nie jest to skomplikowana operacja i jeśli masz pojęcie jak posługiwać się kluczami dasz sobie radę.
Powodzenia.
_________________
Pozdrawiam Grzegorz.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template bLock v 0.2 modified by Badger
Copyright by Vulcaneria.pl © 2011