Strona Główna
 Zloty  FAQ  Szukaj  Kalendarz Rejestracja  Zaloguj

Poprzedni temat :: Następny temat
Przesunięty przez: Piotr_Classic
Sob Mar 08, 2014
Światła VN750
Autor Wiadomość
Karamba 


Motocykl: Kawasaki VN 750, Honda GL 1200
VROC: 36935
Skąd: pomorskie
  Wysłany: Sob Mar 23, 2013   Światła VN750

Postaram się opisać problem z jakim sobie poradziłem a to doświadczenie komuś może się przydać :wall: . Otóż nie zapalały mi się automatycznie światła mijania/drogowe , przyczyną okazała się końcówka konektorowa ,, żeńska,, w kostce (niebieski kolor) przez którą podłączony jest przekaźnik uruchamiający światła , pod pokrywą po prawej stronie . Problem był tym bardziej trudny do zdiagnozowania że na pierwszy rzut oka wszystko wyglądało ok ( żadnej śniedzi itp ) dopiero po wypięciu przewodu z kostki okazało się że konektor ,,żeński ,,powinien mieć w środku blaszkę która była wyłamana i dlatego nie było poprawnego styku i światła nie zawsze się zapalały . Wiem że takie gó... problemy potrafią doprowadzić do szału , dlatego mam nadzieję że być może komuś się to przyda . Mój VN jest z 91 rok i ma prawo z racji wieku mieć takie ,,chimery,, ale dla mnie frajda z grzebania przy nim jest prawie taka sama jak z jazdy :pedzi:
>> http://img856.imageshack....89/75151064.jpg <<
Na zdjęciu jest pokazana druga część kostki z końcówką "męską"
 
 
Fajans 

Motocykl: Kawasaki Vulkan 900 Custom 2010 Edition
Skąd: Skrzyszów-Tarnów
Wysłany: Sob Mar 23, 2013   

Bardzo dobrze jest umieć samemu coś zrobić ,jest to na pewno wielka satysfakcja . :piwa:
_________________

 
 
Rudy 


Motocykl: VN750
VROC: 29537
Skąd: Warszawa
Wysłany: Sob Mar 23, 2013   

Fajnie że o tym piszesz. Czasami komuś coś szwankuje, człowiek kombinuje, nie może znaleźć, zastanawia się czy nie walnęło coś poważnego itp. a może okazać się że to taki drobiazg.
Stopniowo rośnie nam na forum niezła piguła wiedzy mechanicznej.
Dzięki :ok:
_________________
Mechanika - to takie większe klocki Lego
----------
III
 
 
Brein 


Motocykl: Dniepr MT12
VROC: 32244
Skąd: Kielce
Wysłany: Sob Mar 23, 2013   

Dzięki :ok:
_________________
Moja strona domowa: www.jacek-lukawski.pl
Ludzie dzielą się na dwie grupy: na tych, którzy "mogą coś zrobić" i na tych, którzy to zrobili.
 
 
Karamba 


Motocykl: Kawasaki VN 750, Honda GL 1200
VROC: 36935
Skąd: pomorskie
Wysłany: Nie Mar 24, 2013   

Dzięki za uznanie :oops: w miarę możliwości polecam się :pada:
 
 
Andy 

Motocykl: VN 700, VN 1600 Nomad
VROC: 34888
Skąd: Warszawa
Wysłany: Nie Mar 24, 2013   

Karamba, :thumbup: :)

:ok:
_________________
Teraz już wiem, czym wolność jest...
Zawsze patrz na jasną stronę życia...
 
 
Piotr_Classic 

Motocykl: GSF1200S Bandit
VROC: 32438
Skąd: Warszawa
Wysłany: Nie Mar 24, 2013   

Dziękuję w imieniu kolegów, którzy mają Vn700/750 :ok:
_________________
SUZUKI GSF1200 S Bandit
 
 
keruj12 


Motocykl: kawasaki vn 750
Skąd: bielcza/ małopolska
Wysłany: Nie Mar 24, 2013   

dzieki :pada: za podzielenie się wiedzą-może się kiedyś przydać (oby nie)
_________________
keruj12
 
 
Rav 

Motocykl: VN 800 Classic=>BMW R1100RT
Skąd: Kielce
Wysłany: Nie Mar 24, 2013   

To i ja przyłącze się do podziękowań :clap:
 
 
KOBUZ4 

Motocykl: Kawasaki VN 750
Skąd: Wolin
Wysłany: Sob Gru 05, 2015   

Karamba, Witam od niedawna jestem szczęśliwym posiadaczem Kawusi VN750 sprowadzony z Holandii troszku zaniedbany i własnie mam problem ze światłem nie świeci ani pozycja ani długie. Bezpieczniki sprawdzone śniedzi mało co ,wszystkie lampy świecą stopu tył pozycja ,jak włączam kierunki zapala mi sie kontrolka HEAD LAMP plisss pomocy
 
 
Radek_K 


Motocykl: VN750
VROC: 36793
Skąd: Lubin
Wysłany: Nie Gru 06, 2015   

KOBUZ4, sprawdź po kolei kostki przy główce ramy (pod czarnymi osłonami przy przedniej części baku) rozkręć lampę przednią przejrzyj przewody (szybko-złącza) pewnie jest bałagan.
_________________
VROC #36793
 
 
KOBUZ4 

Motocykl: Kawasaki VN 750
Skąd: Wolin
Wysłany: Pon Gru 07, 2015   

Super z kierunkami doszedłem (jak to brzmi) teraz powalczę ze światłem.Pytanie głowna kostka ok ale są jeszcze dwie żeńskie złączki luzem ganiają może któryś własciciel Vulkana przesłał jakieś foto jak to ma wyglądać.Jeśli nie sprawi kłopotu????
 
 
Konrad 

Motocykl: na dzień dzisiejszy brak
VROC: 34019
Skąd: Lublin
Wysłany: Pon Gru 07, 2015   

Te dwie luźne żeńskie złączki jak je nazywasz to zasilanie do dodatkowego osprzętu masz tam stałe 12V bez przekręcania kluczyka.
_________________
Pozdrawiam Konrad

VROC #34019
 
 
KOBUZ4 

Motocykl: Kawasaki VN 750
Skąd: Wolin
Wysłany: Wto Gru 08, 2015   

Kto pyta i szpera nie błądzi.Dzięk/i bracia motocykliści doszedłem do wszystkiego świeci że aż w oczy razi. Bałaganu w kablach takiego nie było.Tylko jeden szkopuł mały poprzedni właściciel albo tak fabrycznie było na kablu masy zamontował wyłącznik po to by chyba odpalać bez Świateł .Dzięki jeszcze raz za przydatne rady i lewa w górę!!
 
 
Konrad 

Motocykl: na dzień dzisiejszy brak
VROC: 34019
Skąd: Lublin
Wysłany: Wto Gru 08, 2015   

Po prostu mała przeróbka byłego właściciela w serii tak nie ma. Najważniejsze, że doszedłeś o co chodzi i, że wszystko działa.
_________________
Pozdrawiam Konrad

VROC #34019
 
 
Karamba 


Motocykl: Kawasaki VN 750, Honda GL 1200
VROC: 36935
Skąd: pomorskie
Wysłany: Sob Gru 12, 2015   

Sorry długo mnie nie było , trochę problemów , mało czasu , postaram się częściej zaglądać na forum . Super KOBUZ4 że sobie poradziłeś . Ja dziś właśnie silnik z ramy " wyrwałem " zaś altek :rant: ale jest okazja na konkretny przegląd ;)
_________________
komar na pedały, romet , motorynka, jawa 175 ( ojca) CZ350 , długa przerwa i teraz VN 750 Św. Krzysztof jeździ z nami na tylnim siodełku tylko do 100km / h potem ustepuje miejsca Św.Piotrowi
 
 
Uwex 


Motocykl: Kawasaki EN500
Skąd: okolice Wodzisławia Śl.
Wysłany: Pon Gru 14, 2015   

Się dołączę do tematu, coby nowego nie zakładać- chociaż moto inne bo EN 500. :)
Też (przy okazji renowacji reflektora) znalazłem te 2 luźne złączki (ładnie odizolowane).
A że będę montował lightbary, to jeśli jest tam podany prąd, to nic tylko dołożyć bezpiecznik, dalej przez wyłącznik do dodatkowych lamp i powinni być OK. Żarówki H3, ale LED-y, więc obciążenie minimalne. I nie wadziło by mi, że można by je włączyć nawet bez zapłonu- może nawet i lepiej- czasem się przyda coś doświetlić.
Koledzy - jakieś błędy w moim rozumowaniu ?
_________________
Pozdrawiam - Irek, miłośnik japońskiej motoryzacji :
Kawasaki EN 500, Mitsubishi Lancer, Toyota Celica
 
 
Konrad 

Motocykl: na dzień dzisiejszy brak
VROC: 34019
Skąd: Lublin
Wysłany: Pon Gru 14, 2015   

Uwex napisał/a:
Się dołączę do tematu, coby nowego nie zakładać- chociaż moto inne bo EN 500. :)
Też (przy okazji renowacji reflektora) znalazłem te 2 luźne złączki (ładnie odizolowane).
A że będę montował lightbary, to jeśli jest tam podany prąd, to nic tylko dołożyć bezpiecznik, dalej przez wyłącznik do dodatkowych lamp i powinni być OK. Żarówki H3, ale LED-y, więc obciążenie minimalne. I nie wadziło by mi, że można by je włączyć nawet bez zapłonu- może nawet i lepiej- czasem się przyda coś doświetlić.
Koledzy - jakieś błędy w moim rozumowaniu ?


Rozumowanie jak najbardziej ok :ok: :ok: :ok:
_________________
Pozdrawiam Konrad

VROC #34019
 
 
Uwex 


Motocykl: Kawasaki EN500
Skąd: okolice Wodzisławia Śl.
Wysłany: Sro Gru 16, 2015   

No to po nowym roku coś będziemy powoli działać :)
_________________
Pozdrawiam - Irek, miłośnik japońskiej motoryzacji :
Kawasaki EN 500, Mitsubishi Lancer, Toyota Celica
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template bLock v 0.2 modified by Badger
Copyright by Vulcaneria.pl © 2011