Strona Główna
 Zloty  FAQ  Szukaj  Kalendarz Rejestracja  Zaloguj

Poprzedni temat :: Następny temat
Metaliczne stuki w silniku podczas kręcenia przekładnią kard
Autor Wiadomość
Sebastian1901 

Motocykl: Kawasaki Vulcan 750 '92
Skąd: Częstochowa
Wysłany: Sob Kwi 23, 2016   Metaliczne stuki w silniku podczas kręcenia przekładnią kard

Witam.
Padł mi alternator w moim VN 750 92r. Podczas wyjęcia silnika chciałbym też zdiagnozować dziwne stukanie w silniku które wydobywa się z niego tylko na biegu jałowym powyżej 2000obr/min. Kiedyś gdy stał z tylnym kołem w górze przegazowałem go i włączył się któryś bieg... więc to raczej coś ze skrzynią albo z przekładnią kardana. Po wciśnięciu sprzęgła również chrobocze. Jeżeli już się wrzuci którykolwiek bieg jest ok - cisza. Na każdym biegu ładnie przyspiesza nie szarpie. Jeżeli ma wolne obroty to tego stukania nie słychać... Nie wiem co to może być.
Silnik już został wyjęty i zauważyłem że podczas kręcenia zębatką która wychodzi na wał kardana dochodzi z silnika takie metaliczne stukanie. Bardziej jakby z środka silnika niż z samej przekładni ale metal może przenosić ten dźwięk.
Skrzynia jak wiadomo jest w środku silnika i trzeba by było rozpoławiać go co się wiąże ze sporymi kosztami choćby samych uszczelek a chciałbym tego uniknąć...

Jeżeli ktoś z Was Drodzy Forumowicze spotkał się z czymś podobnym prosiłbym o pomoc.
Dziękuję i pozdrawiam.
_________________
Sebastian
 
 
Święty79 


Motocykl: KAWASAKI VN 750
Skąd: Łask
Wysłany: Nie Kwi 24, 2016   

nie jestem jakimś tam wielkim znawcą tematu ale zastanawia mnie to co napisałeś:
,,że w czasie przegazowania włączył Ci się któryś bieg" to może wskazywać na skrzynie inny pomysł nie przychodzi mi do głowy
_________________

 
 
Święty79 


Motocykl: KAWASAKI VN 750
Skąd: Łask
Wysłany: Nie Kwi 24, 2016   

jak kręcisz ręką w prawo i w lewo to może stukać przekładnia kątowa Tryb o Tryb natomiast jak kręcisz cały czas w jedną stronę i coś stuka to ewidentnie skrzynia skoro piszesz do mnie że wodzik od biegów możesz sobie wysuwać i wpychać do środka po parę centymetrów. Może jakieś zabezpieczenie z tego wodzika spadło i można nim tak poruszać a ono znowu generuje ten stukot. Poczytaj na forum poszukaj bo mi gdzieś się śmignęło przed oczami że w starszych modelach jakiś wodzik potrafi się ukręcić lub pęka nie wiem dokładnie poszukaj poczytaj może to to.
_________________

 
 
Sebastian1901 

Motocykl: Kawasaki Vulcan 750 '92
Skąd: Częstochowa
Wysłany: Wto Maj 24, 2016   

Silnik nie rozbierany jednak. Jeżeli nic się nie działo przed padnięciem alternatora to niech tak zostanie... Najważniejsze że wróciło ładowanie :)
_________________
Sebastian
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template bLock v 0.2 modified by Badger
Copyright by Vulcaneria.pl © 2011