Strona Główna
 Zloty  FAQ  Szukaj  Kalendarz Rejestracja  Zaloguj

Poprzedni temat :: Następny temat
Problem z ładownaiem vn750
Autor Wiadomość
Dawid86 

Motocykl: Vulcan
Skąd: Poznań
Wysłany: Wto Lut 23, 2016   Problem z ładownaiem vn750

Witam jak w temacie mam problem z ładowaniem w vn750. Wiem że temat gdzieś już był ale nie mogę znalezć
Mierzyłem ładowanie na 3 kablach dwa z nich w porządku jeden z nich pokazuje o wiele mniejsze ładowanie przy podkręceniu go na obroty na trzecim kablu troszkę te ładowanie rośnie ale nie za dużo? Zauważyłem że regulator ma zaśniedziałe piny moze to być przyczyna? Czy zamawiać juz nowy alternator?
Z góry dziękuje za odp
Pozdrawiam
 
 
Leo 

Motocykl: VN2000 były VN1500, VN750
VROC: 37144
Skąd: Świnoujście
Wysłany: Sro Lut 24, 2016   

Jeśli mierzyłeś napięcie między trzema żółtymi przewodami i na jednej z par napięcie jest dużo niższe to myślę,że bez wymiany bądź przewinięcia alternatora nie obejdzie się.
Przerabiałem to w swoim poprzednim VN-ie.
_________________
Pozdrawiam Grzegorz.
 
 
Dawid86 

Motocykl: Vulcan
Skąd: Poznań
Wysłany: Sro Lut 24, 2016   

Dzieki za odpowiedz pozdrawiam
 
 
Święty79 


Motocykl: KAWASAKI VN 750
Skąd: Łask
Wysłany: Czw Lut 25, 2016   

Witka Mnie również zastanawia temat ładowania mojego sprzętu. Też mierzyłem niby na 3-ch fazach jest po równo w altku ale sam regulator mnie zastanawia bo mierzyłem go i są cuda odbiegające od normy dlatego piszę czy ktoś z Was coś takiego kupił ostatnio u tego gościa za taką kasę i czy to w ogóle spełnia swoje zadanie http://allegro.pl/regulat...5687001428.html Czekam na jakąś odpowiedz.

Dawid86 nie nakręcaj się od razu na wymianę altka lub wyjmowanie konia z ramy, jeśli wartość jest mało różniąca się od pozostałych dwóch pomierz regulator , jak pochodzi na obciążeniu zobacz czy się nie grzeje ,sprawdź masę na regulatoże, akumulatorze,popatrz na instalację może tam jest problem bo kawa z tego słynie Altek zostaw na sam koniec bo może i dużo roboty z tym nie ma jak ktośtam pisał gdzieś kiedyś ale zawsze trzeba się pomęczyć. Po przeczytaniu Twojego posta mam cichą nadzieję ze to regulator napięcia tak jak u mnie. Pozdro i
Lewa W Górę :pedzi: . :pedzi:
_________________

 
 
robdk 


Motocykl: EN500B
Skąd: Końskie
Wysłany: Czw Lut 25, 2016   

Ten regulator to czysta chińszczyzna. Polecam ten http://shop.mieloch.pl/re...,pZ052285.bhtml
Kable można dopasować. Zasada działania jest taka sama. Mogą się różnić jedynie 5 lub 6-cio przewodowe. Ten jest 5 przewodowy ale jest to porządny radiator i tak łatwo się nie uszkodzi. Montowałem w Virago 250 taki, a jak wiadomo tam są tak liche regulatory, że szok.
_________________
POZDR robdk
Mój kanał Motogaraż robdk
 
 
Święty79 


Motocykl: KAWASAKI VN 750
Skąd: Łask
Wysłany: Pią Lut 26, 2016   

Dzięki za opinię. Czy ktoś coś jeszcze dołoży?
_________________

 
 
Dawid86 

Motocykl: Vulcan
Skąd: Poznań
Wysłany: Pią Lut 26, 2016   

Święty79 dzięki za odp
Z tym regulatorem możesz mieć racje dzisiaj patrzyłem piny zaśniedziałe kupiłem już styk kontakt spray jutro zobaczę czy to wina regulatora dam znać
Pozdrawiam
 
 
jacyII 

Motocykl: vn 800
Skąd: Poznań
Wysłany: Pią Lut 26, 2016   

Witajcie .

Zastanawiam się czy napiecia ładowania nie sprawdza się na przykład miernikiem uniwersalnym na klemach aku ?

pozdro :pedzi:
_________________
lewa w górę i do przodu
 
 
Leo 

Motocykl: VN2000 były VN1500, VN750
VROC: 37144
Skąd: Świnoujście
Wysłany: Pią Lut 26, 2016   

I masz rację z tym, że jeśli to napięcie jest niewłaściwe trzeba kolejno sprawdzać inne części instalacji.
_________________
Pozdrawiam Grzegorz.
 
 
Karamba 


Motocykl: Kawasaki VN 750, Honda GL 1200
VROC: 36935
Skąd: pomorskie
Wysłany: Nie Lut 28, 2016   

Panowie , instalacja elektryczna w naszych vn musi być IDEALNA , dawid86 , sprey później , najpierw poświęć chwilę , wymontuj regulator , styki wyczyść ręcznie czymś ostrym , zwróć uwagę na masowanie samego regulatora ( uwaga ,regulator do kosza akumulatora może być super ale problem morze być , kosz - rama ) kostka alternator-regulator usunąć , kable polutować i w koszulki termiczne . Ja altka wymieniałem już dwa razy :rant: to też jest do ogarnięcia , ale po co ;)
_________________
komar na pedały, romet , motorynka, jawa 175 ( ojca) CZ350 , długa przerwa i teraz VN 750 Św. Krzysztof jeździ z nami na tylnim siodełku tylko do 100km / h potem ustepuje miejsca Św.Piotrowi
 
 
Dawid86 

Motocykl: Vulcan
Skąd: Poznań
Wysłany: Pon Lut 29, 2016   

No jednak okazał się altek ale fajnie motor intuicyjnie skonstruowany każdy sobie by z tym poradził dziekuję panowie za pomoc pozdrawiam
 
 
Święty79 


Motocykl: KAWASAKI VN 750
Skąd: Łask
Wysłany: Czw Mar 03, 2016   

Jak ktoś będzie potrzebował regulator napięcia to zapraszam! Okazało się że mam znajomego który takie rzeczy robi. Polega to na tym,że stary regulator rozbiera wstawia swoje części z możliwością wyregulowania V on sam mówi że skaluje na ,,14,8 V tak jest najlepiej'' z tego co wiem sprzedał tego w tamtym roku 8 szt. dla zainteresowanych z forum TRANS ALPA ponieważ sam nim gania i do tej pory nie miał żadnego zwrotu do naprawy każdy zadowolony. Zaletą jest to że w razie awarii można wymieniać podzespoły a nie cały regulator i płacić kosmiczną kasę. Ja swój już oddałem do przeróbki i będę meldował o sukcesach za parę dni!!!! Pozdrawiam!
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template bLock v 0.2 modified by Badger
Copyright by Vulcaneria.pl © 2011