Strona Główna
 Zloty  FAQ  Szukaj  Kalendarz Rejestracja  Zaloguj

Poprzedni temat :: Następny temat
Przesunięty przez: Badger
Czw Mar 06, 2014
lagi Vulcan 750
Autor Wiadomość
SzpakuBaku 

Motocykl: VN750
Skąd: stad
Wysłany: Pon Lip 07, 2014   

smieechu sprawdz czy dobrze nabiles tulejke pod uszczelka olejowa(nie gorna - pylowa) jej rowek powinien byc po lewej lub po prawej stronie lagi wedle uznania, ale nie moze byc z przodu lub z tylu. potem nabij uszczelke przez stara uszczelke wezsza czescia do gory, na to pierscien blokujacy i uszczelka przeciw pylowa. uwazaj zeby nie uszkodzic tulejki, ja nabijalem ja srubokretem z kazdej strony rownomiernie, najlepiej dopchnac ja od przeciwnej strony naciecia.
 
 
SzpakuBaku 

Motocykl: VN750
Skąd: stad
Wysłany: Wto Lip 08, 2014   

polecam film jak zmieniac olej w lagach. pokazuje pelny demontaz i montaz.
http://www.youtube.com/watch?v=F-NklWACrzs

polecam rowniez zajrzec na jego kanal - ma bardzo fajne filmy instruktazowe. pokazuje nawet jak rozebrac i zlozyc silnik od vn 750 :)
 
 
smieechu 

Motocykl: Vulcan VN750 USA
Skąd: Poznań
Wysłany: Sob Maj 02, 2015   prawidłowo zamontowane uszczelniacze

czy ktos może podesłać fotki jak wygladaja prawidłowo zamontowane uszczelniacze lag?
_________________
pozdr :)

Moto: Vulcan VN750 USA 1986r.
 
 
smieechu 

Motocykl: Vulcan VN750 USA
Skąd: Poznań
Wysłany: Pon Maj 04, 2015   moje lagi oceńcie prosze założenie uszczelniaczy

Czy te uszczelniacze są dobrze założone????????
https://drive.google.com/file/d/0B7TEXwB3OqXsdFZMZmprekNaUDA/view?usp=sharing
_________________
pozdr :)

Moto: Vulcan VN750 USA 1986r.
 
 
Rudy 


Motocykl: VN750
VROC: 29537
Skąd: Warszawa
Wysłany: Pon Maj 04, 2015   

A gdzie masz osłony przeciwpyłowe? Zdjąłeś do zdjęcia czy masz w ogóle nie założone?
To co widać na zdjęciu to uszczelniacz olejowy - taki: http://www.cmsnl.com/kawa...seal_920491230/ ale on powinien być wbity głębiej a tu na wierzchu powinna być osłona przeciwpyłowa - taka: http://www.cmsnl.com/kawa...seal_920931197/
_________________
Mechanika - to takie większe klocki Lego
----------
III
 
 
smieechu 

Motocykl: Vulcan VN750 USA
Skąd: Poznań
Wysłany: Pon Maj 04, 2015   

Nie mam przeciwpyłowych i nigdy nie miałem, takiego kupiłem wiec myślałem ze jest ok. Czy żeby je głębiej wbić musze demontowac lagi z ramy?
_________________
pozdr :)

Moto: Vulcan VN750 USA 1986r.
 
 
Zeus 


Motocykl: VN 2000 LT "White Devil"
VROC: 33589
Skąd: ZIELONA GÓRA
Wysłany: Pon Maj 04, 2015   

Pisałem ci na PW co z tymi uszczelniaczami
_________________
www.v-moto.pl Oryginalne części, akcesoria, oleje, filtry do Kawasaki

VROC #33589
 
 
Wulbi 


Motocykl: Yamaha 1900 i H-D Elektra 1700
Skąd: Mieczewo
Wysłany: Pon Maj 04, 2015   

Przyszło mi do głowy czy nie marz wbitych po dwa uszczelniacze na stronę jeden nad drugim . ??
_________________
Wieczny optymista
Niedługo powrót do Kawy !
 
 
smieechu 

Motocykl: Vulcan VN750 USA
Skąd: Poznań
Wysłany: Pon Maj 04, 2015   

Wiem...widzialem...dam znać jak będę zamawiać
_________________
pozdr :)

Moto: Vulcan VN750 USA 1986r.
 
 
smieechu 

Motocykl: Vulcan VN750 USA
Skąd: Poznań
Wysłany: Sro Maj 06, 2015   czego tam brakuje????

Rudy napisał/a:
A gdzie masz osłony przeciwpyłowe? Zdjąłeś do zdjęcia czy masz w ogóle nie założone?
To co widać na zdjęciu to uszczelniacz olejowy - taki: http://www.cmsnl.com/kawa...seal_920491230/ ale on powinien być wbity głębiej a tu na wierzchu powinna być osłona przeciwpyłowa - taka: http://www.cmsnl.com/kawa...seal_920931197/


Wyciągnąłem ten uszczelniacz i okazało się ze pod spodem jest pierścień zabezpieczający a po nim właściwy uszczelniacz olejowy. Te debile co mi robili lagi wcisnęli uszczelniacz na uszczelniacz. Będę wymieniał ten główny. Pierścień zabezpieczający a potem co się zakłada? Od razu oslone przeciwpyłową?
_________________
pozdr :)

Moto: Vulcan VN750 USA 1986r.
 
 
smieechu 

Motocykl: Vulcan VN750 USA
Skąd: Poznań
Wysłany: Sro Maj 06, 2015   wymiana oleju bez rozbierania lag

Czy można wymienić olej w lagach bez ich demontażu jezeli tak to jak?
_________________
pozdr :)

Moto: Vulcan VN750 USA 1986r.
 
 
Konrad 

Motocykl: na dzień dzisiejszy brak
VROC: 34019
Skąd: Lublin
Wysłany: Sro Maj 06, 2015   

Można ale po co się męczyć ;) ;) ;) w 750 wyjęcie lag zajmuje 20 minut no góra 30
_________________
Pozdrawiam Konrad

VROC #34019
 
 
Wulbi 


Motocykl: Yamaha 1900 i H-D Elektra 1700
Skąd: Mieczewo
Wysłany: Sro Maj 06, 2015   

Czyli tak jak podejrzewałem zastosowali stary uszczelniacz zamiast przeciw pyłowych ,no chyba że jak ci robili to stare zostawili, a nowe na wierzch jełopy założyli :hammer:
_________________
Wieczny optymista
Niedługo powrót do Kawy !
 
 
smieechu 

Motocykl: Vulcan VN750 USA
Skąd: Poznań
Wysłany: Sro Maj 06, 2015   

Wulbi napisał/a:
Czyli tak jak podejrzewałem zastosowali stary uszczelniacz zamiast przeciw pyłowych ,no chyba że jak ci robili to stare zostawili, a nowe na wierzch jełopy założyli :hammer:

Założyli chyba stare zamiast przeciwpyłowych....nie wiem czy wymieniać uszczelniacze główne ponownie, minął rok a olej wydostaje się...chyba ze przeciwpyłowe zapobiegną wyciekowi ?? ? Zapobiegną???????
_________________
pozdr :)

Moto: Vulcan VN750 USA 1986r.
 
 
Wulbi 


Motocykl: Yamaha 1900 i H-D Elektra 1700
Skąd: Mieczewo
Wysłany: Sro Maj 06, 2015   

Nie zapobiegną ,bo nie uszczelniają.


Po roku nie wyłaził by olej ,chyba że lagi krzywe.
Czyli jak pisałem na końcu ,na 99 % nie wymienili ci uszczelniaczy tylko założyli na wierzch drugie ,i nie byli to mechanicy :wall: trza ich lać młotem :hammer:


Musisz rozbierać i wymienić i śmigać :ok:
_________________
Wieczny optymista
Niedługo powrót do Kawy !
 
 
smieechu 

Motocykl: Vulcan VN750 USA
Skąd: Poznań
Wysłany: Czw Maj 07, 2015   

Panowie jak wyciągnąć stary uszczelniacz olejowy bez rozbierania lag? Mam je juz wyciągnięte z moto lecz nie znam się i boję rozebrać. Czym go podważyć bo siedzi jak cholera?????
_________________
pozdr :)

Moto: Vulcan VN750 USA 1986r.
 
 
Wulbi 


Motocykl: Yamaha 1900 i H-D Elektra 1700
Skąd: Mieczewo
Wysłany: Czw Maj 07, 2015   

Wyciągasz zabezpieczenie i dłubiesz co by wydłubać i nie uszkodzić lag ,czyli opchódz się delikatnie jak z kobietą.

Doradzam filmik z yutuby.


I w tedy może odważysz się wyszarpnąć lagi bez dłubaniny ;) jest to chyba bezpieczniejsze .
_________________
Wieczny optymista
Niedługo powrót do Kawy !
 
 
smieechu 

Motocykl: Vulcan VN750 USA
Skąd: Poznań
Wysłany: Czw Maj 07, 2015   

Wulbi napisał/a:
Wyciągasz zabezpieczenie i dłubiesz co by wydłubać i nie uszkodzić lag ,czyli opchódz się delikatnie jak z kobietą.

Doradzam filmik z yutuby.


I w tedy może odważysz się wyszarpnąć lagi bez dłubaniny ;) jest to chyba bezpieczniejsze .

Powiedz mi górnym korkiem zlewa się i wlewa olej a dolna śruba służy do rozdzielenia goleni? film na yt widziałem i chcialem zaoszczędzić sobie rozbiórki na czynniki 1.
_________________
pozdr :)

Moto: Vulcan VN750 USA 1986r.
 
 
Wulbi 


Motocykl: Yamaha 1900 i H-D Elektra 1700
Skąd: Mieczewo
Wysłany: Czw Maj 07, 2015   

Górne wykręcasz i wychodzą sprężyny ,a dolnymi można spuścić i wymienić olej dolewając górą .
Kurde jak robisz to po ras pierwszy to faktycznie nie rozbieraj na drobne,tak dolne odkręcałem i w tedy wyszarpywałem ,kurde i teraz nie jestem pewien bo ja rozbierałem na drobiazgi i myłem .
_________________
Wieczny optymista
Niedługo powrót do Kawy !
 
 
Wulbi 


Motocykl: Yamaha 1900 i H-D Elektra 1700
Skąd: Mieczewo
Wysłany: Czw Maj 07, 2015   

Dobra obejrzałem część filmu, śrubę dolną na imbus musisz odkręcić jak chcesz wyszarpnąć .
_________________
Wieczny optymista
Niedługo powrót do Kawy !
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template bLock v 0.2 modified by Badger
Copyright by Vulcaneria.pl © 2011