VN 800 - dane techniczne i eksploatacyjne

Awatar użytkownika
Badger
Posty: 6396
Rejestracja: pn kwie 05, 2010
Miejscowość: Warszawa
Motocykl: Blue Lady + Osiołek
VROC: 29218

VN 800 - dane techniczne i eksploatacyjne

Post autor: Badger » śr wrz 22, 2010

VN800 Custom (1995)

Silnik
- czterosuwowy, dwucylindrowy, w układzie V 50 st.;
- chłodzony cieczą, rozrząd OHC;
- 4 zawory na cylinder;
- pojemność 805 ccm, śred. x skok 88,0 x 66,2 mm;
- stopien sprężania 9,5:1;
- moc maksymalna 55 KM przy 7000 rpm;
- moment maksymalny 64 Nm przy 3300 rpm;
- 1 gaźnik podcisnieniowy Keihin CVK 36 mm;
- smarowanie z mokrą miską olejową;
- rozrusznik elektryczny, akumulator 12 V-12 Ah, zapłon tranzystorowy, alternator 282 W,

Napęd
- przełożenie pierwotne kołami zębatym 2,184, przełożenie końcowe łańcuch rolkowy o-ring 2,875;
- skrzynia biegów 5-ciostopniowa, I-2,250, II-1,600, III-1,230, IV-1,000, V-0,857;
- sprzęgło wielotarczowe mokre mechaniczne,

Podwozie
- rama zamknięta, podwójna, stalowa;
- zawieszenie przednie teleskopowe 41 mm, skok 150 mm,
- zawieszenie tylne wahacz wleczony, 1 element resorująco-tlumiący w systemie Uni-Trak,
skok 100 mm;
- hamulec przedni jednotarczowy mm, zacisk pływający jednotłoczkowy;
- hamulec tylny bębnowy 180 mm;
- ogumienie bezdętkowe: przód 80/90-21 48H, tył 140/90-16 71H;

Wymiary i masy
- długość 2370 mm;
- szerokość 825 mm;
- wysokość 117 0mm;
- rozstaw osi 1625 mm;
- wysokość siedzenia 710 mm;
- prześwit 160 mm;
- wyprzedzenie 149 mm;
- kąt główki ramy 34 st.;
- masa sucha 225 kg;
- masa w stanie gotowym do jazdy 248 kg;
- dopuszczalna masa całkowita 425 kg;
- promień skrętu 2,9 m;
- pojemność zbiornika 15,0 l;

Osiągi
- prędkość maksymalna 176 km/h;
- przyspieszenie 0-100 km/h 5,2 s.;
- zużycie paliwa 4,9-7,4 l/100km;

Dane eksploatacyjne
- olej silnikowy SAE10W40 SE 2,9 l (z filtrem);
- świece zapłonowe NGK CR7E, przerwa na elektrodzie 0,7-0,8 mm;
- olej zawieszenia przedniego SAE10 na goleń 290 ml (wymiana);
- ciśnienie w ogumieniu: przód 200 kPa , tył 200 kPa;
- wolne obroty 950-1050 rpm;
- ciśnienie sprężania przy 470 rpm (rozrusznik) 8,7-13,4 kg/cm2;
- układ chłodzenia 2,4 l;
- numeracja cylindrów przód-1, tył-2;
- wkręt dawki pilotującej wykręcony o 1,75 obr.;
- poziom paliwa 2,0-3,0 mm;
- poziom pływaka 16,5 mm;
- luzy zaworowe ssące 0,10-0,15 mm, wydechowe 0,20-0,25 mm;
- łańcuch napędowy EK50MV-O 114 ogniw, luz 25-35 mm;

VN800 Classic (1996)
Silnik
- czterosuwowy, dwucylindrowy, w układzie V 50 st.;
- chłodzony cieczą;
- rozrząd OHC, 4 zawory na cylinder;
- pojemność 805ccm, śred. x skok 88,0 x 66,2 mm;
- stopień sprężania 9,5:1;
- moc maksymalna 60 KM przy 7500 rpm;
- moment maksymalna 65 Nm przy 3500 rpm;
- 1 gaźnik podciśnieniowy Keihin CVK 36 mm;
- smarowanie z mokrą miską olejową;
- rozrusznik elektryczny, akumulator 12 V-12 Ah, zapłon tranzystorowy, alternator 330 W;

Napęd
- przełożenie pierwotne koła zębate 2,184, końcowe łańcuch rolkowy o-ring 2,470;
- skrzynia biegów 5-ciostopniowa, I-2,533, II-1,650, III-1,230, IV-1,000, V-0,857;
- sprzęgło wielotarczowe mokre mechaniczne;

Podwozie
- rama zamknięta, podwójna, stalowa z przykręcanym prawym podciągiem;
- zawieszenie przednie teleskopowe 41 mm, skok 150 mm;
- zawieszenie tylne wahacz przestrzenny z rur stalowych, 1 element resorująco-tlumiacy z regulacją napięcia wstępnego sprężyny, skok 100 mm;
- hamulec przedni jednotarczowy 300 mm, zacisk pływający jednotłoczkowy;
- hamulec tylny bębnowy 180 mm;
- ogumienie dętkowe: przód 130/90-16 67H, tył 140/90-16 71H;

Wymiary i masy
- długość 2375 mm;
- szerokość 930 mm;
- wysokość 1130 mm;
- rozstaw osi 1600 mm;
- wysokość siedzenia 705 mm;
- prześwit 135 mm;
- wyprzedzenie 122 mm;
- kąt główki ramy 32 st.;
- masa sucha 234 kg;
- masa w stanie gotowym do jazdy 256 kg;
- dopuszczalna masa całkowita 435 kg;
- promień skrętu 2,9 m;
- pojemność zbiornika 18,0 l;

Osiągi
- prędkość maksymalna 165k m/h;
- przyspieszenie 0-100 km/h 5,6 s.;
- średnie zużycie paliwa 5,0-7,0l/100 km;

Dane eksploatacyjne
- olej silnikowy SAE10W40 SE 2,9 l (z filtrem);
- świece zapłonowe NGK CR7E, przerwa na elektrodzie 0,7-0,8 mm;
- olej zawieszenia przedniego SAE10 na goleń 265 ml (wymiana);
- ciśnienie w ogumieniu: przód 200 kPa , tył 200 kPa;
- wolne obroty 950-1050 rpm;
- ciśnienie spre5ania przy 470 rpm (rozrusznik) 8,7-13,4 kg/cm2
- układ chłodzenia 2,4 l;
- numeracja cylindrów przód-1, tył-2;
- wkret dawki pilotujacej wykrecony o 1,75 obr.;
- poziom paliwa 2,0-3,0 mm;
- poziom pływaka 16,5 mm;
- luzy zaworowe ssące 0,10-0,15 mm, wydechowe 0,20-0,25 mm;
- łańcuch napędowy EK50MV-O 112 ogniw, luz 25-35 mm;

VN800 Drifter (1999)
Silnik
- czterosuwowy, dwucylindrowy, w układzie V 50 st.;
- chłodzony cieczą, rozrząd OHC, 4 zawory na cylinder;
- pojemnosc 805ccm, śred. x skok 88,0 x 66,2 mm;
- wałek wyrównoważający;
- stopien spre5ania 9,5:1;
- moc maksymalna 57KM przy 7500 rpm;
- moment maksymalna 61Nm przy 5500 rpm;
- 1 gaznik podcisnieniowe Keihin CVK 36 mm;
- smarowanie z mokra miska olejowa;
- rozrusznik elektryczny, akumulator 12 V-12 Ah, zapłon tranzystorowy, alternator
330 W;

Napęd
- przełożenie pierwotne koła zębate 2,184, końcowe łańcuch rolkowy o-ring 2,470;
- skrzynia biegów 5-ciostopniowa, I-2,533, II-1,650, III-1,230, IV-1,000, V-0,857;
- sprzęgło wielotarczowe mokre mechaniczne;

Podwozie
- rama zamknieta, podwójna, stalowa z przykrecanym prawym podciagiem;
- zawieszenie przednie teleskopowe 41 mm, skok 150 mm;
- zawieszenie tylne wahacz przestrzenny z rur stalowych, 1 element resorująco-tlumiacy z regulacja napięcia wstępnego sprężyny, skok 105 mm;
- hamulec przedni jednotarczowy 300 mm, zacisk dwutłoczkowy;
- hamulec tylny tarczowy 270 mm;
- ogumienie dętkowe: przód 130/90-16 67H, tył 140/90-16 71H;

Wymiary i masy
- długość 2375 mm;
- szerokość 930 mm;
- wysokość 1130 mm;
- rozstaw osi 1615 mm;
- wysokość siedzenia 760 mm;
- przeswit 135 mm;
- wyprzedzenie 158 mm;
- kąt główki ramy 58,5 st.;
- masa sucha b/d;
- masa w stanie gotowym do jazdy 267 kg;
- dopuszczalna masa całkowita b/d;
- pojemność zbiornika 18,0 l;

Osiagi
- predkosc maksymalna 168 km/h;
- przyspieszenie 0-100 km/h 5,3 s.;
- średnie zużycie paliwa 5,5 l/100km;

Dane eksploatacyjne
- olej silnikowy SAE10W40 SE 2, 9l (z filtrem);
- świece zapłonowe NGK CR7E, przerwa na elektrodzie 0,7-0,8 mm;
- olej zawieszenia przedniego SAE10 na goleń 265 ml (wymiana);
- cisnienie w ogumieniu: przód 200 kPa , tył 200 kPa;
- wolne obroty 950-1050 rpm;
- ciśnienie spre5ania przy 470 rpm (rozrusznik) 8,7-13,4 kg/cm2;
- układ chłodzenia 2,4 l;
- numeracja cylindrów przód-1, tył-2;
- wkret dawki pilotujacej wykrecony o 1,75 obr.;
- poziom paliwa 2,0-3,0 mm;
- poziom pływaka 16,5 mm;
- luzy zaworowe ssące 0,10-0,15 mm, wydechowe 0,20-0,25 mm;
- łańcuch napędowy EK50MV-O 112 ogniw, luz 25-35 mm;
pie.....lę, nie myję

Jazda motocyklem to przeżycie religijne, im szybciej tym bliżej Boga

Kiedy ludzie są tego samego zdania co ja, mam zawsze wrażenie, że się pomyliłem.

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Jest 17 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 17 gości

Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości

Dzisiaj urodziny obchodzą