Kawasaki VN800 dla faceta 186cm i 100kg wagi.

Wszelkie tematy dotyczące naszych motocykli.
luqa90
Posty: 8
Rejestracja: sob lip 17, 2010
Miejscowość: Rymanów Zdrój
Motocykl: Peugeot Elystar 125cm3
VROC: 0

Kawasaki VN800 dla faceta 186cm i 100kg wagi.

Post autor: luqa90 » sob lip 17, 2010

Cześć, jestem tutaj nowy mam na imię Łukasz i chciałbym prosić Was o radę. Byłem już praktycznie zdecydowany na zakup Intrudera VS600 ale znalazłem dobre oferty VN800 do max 14 000zł i bardzo mi się spodobał. Niestety mieszkam w Bieszczadach i do najbliższego sprzedawcy mam ponad 150km. Powiedzcie mi proszę i ten motocykl jest wystarczająco duży dla osoby o moich wymiarach. Nie chcę wyglądać dziwnie na sprzęcie. Znalazłem wiele opinii że VN800 Classic jest sporym motocyklem, bardzo proszę o opinię, może są tu jacyś użytkownicy o podobnych wymiarach do moich? Super by było jak ktoś o takich wymiarach byłby skłonny podzielić się ze mną zdjęciem na motocyklu. Pozdrawiam Łukasz.

Awatar użytkownika
oktogon
Posty: 2154
Rejestracja: śr kwie 07, 2010
Miejscowość: Rzeszów
Motocykl: BMW K1200RT
VROC: 31527

Post autor: oktogon » sob lip 17, 2010

Witaj zza miedy prawie, a odnośnie zdjęć pooglądaj zdjęcia z Vulcanerii, było sporo 800-setek i nawet słuszni wzrostem nie wyglądają źle na tego typu sprzętach.
_____ VROC 31527 _____

Awatar użytkownika
Kika
Posty: 412
Rejestracja: pn lip 12, 2010
Miejscowość: Rzeszów
Motocykl: VN 900
VROC: 0

Post autor: Kika » sob lip 17, 2010

Duży jesteś kolego rzeczywiście.
Ale wydaje mi się, że i tak musisz go przymierzyć. 150 km to nie jest tak daleko.
A tak poza tym to witam "nowego".
Ja jestem plecaczkiem Oktogona póki co i też zastanawiam się nad motocyklem dla siebie.

Awatar użytkownika
merkury76
Posty: 422
Rejestracja: pn maja 10, 2010
Miejscowość: Zabrze
Motocykl: był VN2000 i bedzie VN2000
VROC: 0

Post autor: merkury76 » sob lip 17, 2010

Motocykle z tej półki ktore chcesz kupic sa podobne do siebie wymiarami wiec roznice w wygladzie beda podobne.Na pewno Kawa jest wieksza od Suzi i to pod wzgledem silnika i wymiarów.Tutaj stawiałbym na Kawe.
Prawdziwi twardziele nie pija mleka
Prawdziwi twardziele jedzą krowy

luqa90
Posty: 8
Rejestracja: sob lip 17, 2010
Miejscowość: Rymanów Zdrój
Motocykl: Peugeot Elystar 125cm3
VROC: 0

Post autor: luqa90 » sob lip 17, 2010

No tak tak widziałem dużo kolegów ma tam zdjęcia na motocyklach ale nie podpisują swoich wymiarów hehe ;-)

Awatar użytkownika
MUKA
Posty: 8374
Rejestracja: wt maja 25, 2010
Miejscowość: Warszawa
Motocykl: Vn 1500 Classic tourer
VROC: 0

Post autor: MUKA » sob lip 17, 2010

Witamy na forum!
Kupuj Kawę, najlepiej dopożycz jeszcze trochę i siadaj na vn15 na niej będziesz wyglądał odpowiednio! :yeee:
Rodzina, Klub, Barwy, Honor.

Bill
Posty: 14
Rejestracja: sob lip 03, 2010
Miejscowość: Gdańsk
Motocykl: VN 800 B4
VROC: 26622

Post autor: Bill » sob lip 17, 2010

Ja mam 188cm wzrostu i w porywach do 110kg wagi.
Jedyny problem, do którego się przyzwyczaiłem, to podnóżki - mogłyby być o 10cm bardziej do przodu. Poza tym jest rewelacyjnie.
Przysiadłem się kiedyś do Hondy VTX 1300 i było mi, o dziwo, mniej wygodnie.

Przy 'naszych rozmiarach' zdecydowanie lepiej pasuje Classic.

Powodenia w poszukiwaniach wymarzonej maszyny :yeee:
Bill
Kawasaki VN 800 Classic '99 VROC #26622

luqa90
Posty: 8
Rejestracja: sob lip 17, 2010
Miejscowość: Rymanów Zdrój
Motocykl: Peugeot Elystar 125cm3
VROC: 0

Post autor: luqa90 » sob lip 17, 2010

Na razie niestety nie mam pieniążków na VN15 no i obawiam się, że nie dałbym sobie w pełni rady na początek, ponieważ nie mam doświadczenia na tego typu maszynach.

PS: Bill, posiadasz może fotki swoje na VN800?

Andrew
Posty: 6148
Rejestracja: śr kwie 07, 2010
Miejscowość: Będzin
Motocykl: VN 1500 Vinci,VN 2000 Deep Purple,VN 15 Ziuk
VROC: 31802

Post autor: Andrew » sob lip 17, 2010

A Centek ma 2 metry i dobrze wygląda na vn . :mrgreen:

VKC
Posty: 3177
Rejestracja: czw kwie 08, 2010
Motocykl:
VROC: 0

Post autor: VKC » sob lip 17, 2010

No... myśl, i szukaj taniego VN ... :mrgreen:

Awatar użytkownika
Duszek
Posty: 1918
Rejestracja: ndz maja 09, 2010
Miejscowość: Niemcy
Motocykl: GL 1500 I
VROC: 32261

Post autor: Duszek » sob lip 17, 2010

luqa90 pisze:Na razie niestety nie mam pieniążków na VN15 no i obawiam się, że nie dałbym sobie w pełni rady na początek, ponieważ nie mam doświadczenia na tego typu maszynach.
Czytaj dobrze a będzie Ci usprawiedliwiony post nr 1 w tym temacie :wink: a nie w Powitalni. Gdziś słyszałem,że w dziale "Sprzedam" jest godny sprzęt :yeee:

Jeśli jest taka potrzeba, skedytuję Ci brakujące środki.

Pozdrawiam i pamiętaj "słuszny wybór - only VN i pochodne" :antlers:
... i nie mylmy posiadacza motocykla z motocyklistą ... Andrzej Ch +

GG : 51000581

Awatar użytkownika
Lecho
Posty: 4598
Rejestracja: śr maja 12, 2010
Miejscowość: Białystok
Motocykl: VN1600 Classic
VROC: 32224

Post autor: Lecho » ndz lip 18, 2010

Brakuje mi do Ciebie 4cm i 7kg, a proporcje masz na avatarze :ok:

Bill
Posty: 14
Rejestracja: sob lip 03, 2010
Miejscowość: Gdańsk
Motocykl: VN 800 B4
VROC: 26622

Post autor: Bill » ndz lip 18, 2010

luqa90 pisze:PS: Bill, posiadasz może fotki swoje na VN800?
Jedynie te na moim profilu VROC - link w podpisie.
Fotek podczas jazdy jakoś się nie dorobiłem...muszę żonę zagonić :mrgreen:
Bill
Kawasaki VN 800 Classic '99 VROC #26622

luqa90
Posty: 8
Rejestracja: sob lip 17, 2010
Miejscowość: Rymanów Zdrój
Motocykl: Peugeot Elystar 125cm3
VROC: 0

Post autor: luqa90 » ndz lip 18, 2010

Widzę Bill, że masz jedno zdjęcie na motocyklu, co prawda od przodu ale mimo Twoich słusznych rozmiarów wygląda to bardzo dobrze na motocyklu. Muszę jechać jak najszybciej się przymierzyć i przejechać.

Awatar użytkownika
arulek
Posty: 25
Rejestracja: czw kwie 22, 2010
Miejscowość: Piaseczno
Motocykl: Kawasaki VN 750 Twin
VROC: 0

Post autor: arulek » pn lip 19, 2010

Ja mam 191 cm , ok 96 kg i śmigam na VN 750 z 1986 r. Jest super wygodny mocy mi starcza - czasami nawet śmigam z żonką po wawie w korkach i jakoś daję radę.Myślę ,że na pierwsze moto 750 dla osoby ok 190 cm ten model wystarczy.pozdr
arulek:)

Awatar użytkownika
centek
Posty: 1319
Rejestracja: wt kwie 06, 2010
Miejscowość: Bełchatów
Motocykl: Honda Varadero
VROC: 31455

Post autor: centek » wt lip 20, 2010

nic nie cykaj Luqa, skoro moje 2metry pop..rniczają na moim azorze i jest mi cudnie, to 800ka dla takiego "malca" jak ty bedzie git. A doświadczenie zdobedziesz... niebawem :)

szerokości...

Awatar użytkownika
qla
Posty: 55
Rejestracja: śr lip 21, 2010
Miejscowość: Poznań
Motocykl: jeszcze brak;(
VROC: 0

Post autor: qla » śr lip 21, 2010

A ja mam pytanie, w sumie bardziej o wagę niż o wzrost. mam 200 cm i liczę, że będzie lepiej niż na Hondzie shadow 750, ale chciałbym się dowiedzieć, jak 800 wytrzymują duże obciążenie? Bo generalnie ja + żona to tak 210kg :D Można tył jakoś usztywnić ?:)

Awatar użytkownika
Abrams
Posty: 6171
Rejestracja: pn kwie 12, 2010
Miejscowość: Warszawa
Motocykl: VN2000 Limited '05
VROC: 29561

Post autor: Abrams » śr lip 21, 2010

qla pisze:A ja mam pytanie, w sumie bardziej o wagę niż o wzrost. mam 200 cm i liczę, że będzie lepiej niż na Hondzie shadow 750, ale chciałbym się dowiedzieć, jak 800 wytrzymują duże obciążenie? Bo generalnie ja + żona to tak 210kg :D Można tył jakoś usztywnić ?:)
Pewnie że można masz napięcie wstępne sprężyny na bodaj 8 pozycji przestawialne
ja mam coś koło 85 kg plus małżowinka i raptem na trzeciej pozycji jeżdżę to zapasu mam żę hoho
VN2000 Limited '05 Special Polar Polish Winter Edition II 113KM

VROC #29561

Awatar użytkownika
qla
Posty: 55
Rejestracja: śr lip 21, 2010
Miejscowość: Poznań
Motocykl: jeszcze brak;(
VROC: 0

Post autor: qla » śr lip 21, 2010

No, wiem, że można regulować tył...a skoro tak, to czego tyczy się łądowność maksymalna podawana przez producenta?

Awatar użytkownika
Abrams
Posty: 6171
Rejestracja: pn kwie 12, 2010
Miejscowość: Warszawa
Motocykl: VN2000 Limited '05
VROC: 29561

Post autor: Abrams » śr lip 21, 2010

qla pisze:No, wiem, że można regulować tył...a skoro tak, to czego tyczy się łądowność maksymalna podawana przez producenta?
To maksymalne dopuszczalne obciążenie jakie możesz na garb Vulcana włożyć.
Czyli paliwo, bagaże, pasażerowie...
A w zależności ile ładujesz i jak lubisz jeździć tak ustawiasz tył...
Jedni lubią jak im pływa i czasami dobija inni wolą jak jest twardo i sztywno lepiej się prowadzi.
Trzeba pojeździć i wybrać najlepsze dla siebie nastawy mimo że regulacja jest ciężka ale to kosztem wyglądu tzw "sztywnej ramy"
W innych moto masz amorki na wierzchu i regulacja jest dużo łatwiejsza ale nie wygląda to tak ładnie jak w 800
VN2000 Limited '05 Special Polar Polish Winter Edition II 113KM

VROC #29561

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Jest 2 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 2 gości

Najwięcej użytkowników (383) było online sob wrz 28, 2024

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości

Dzisiaj urodziny obchodzą