Co mozecie powiedziec ?
-
- Posty: 14
- Rejestracja: pn paź 24, 2011
- Miejscowość: Jarosław
- Motocykl: Poszukiwany
- VROC: 0
Co mozecie powiedziec ?
Witam , dzis na allegro pojawił się takowy Vulcan , wiem ze za te pieniądze nie jest bezwypadkowy , ale wygląda ładnie , co mozecie o nim powiedziec ? Jakie wady ma takowy model ?
Dzięki za wszystkie uwagi
Pozdrawiam
PS:jak by ktos z forum miał podobnego do sprzedania w cenie max :15,500 to prosze oferty na PW
Dzięki za wszystkie uwagi
Pozdrawiam
PS:jak by ktos z forum miał podobnego do sprzedania w cenie max :15,500 to prosze oferty na PW
- Piotr_Classic
- Posty: 2566
- Rejestracja: pn cze 21, 2010
- Miejscowość: Madryt
- Motocykl: HD Street Glide
- VROC: 32438
Powiem tak. Leżał na 100% gdyż powinien mieć tak samo malowany błotnik przedni jak tylny (spaprana robota bo wyszedł mu matowy), brak oryginalnych kierunków na przednich lagach, urwany podnóżek, kielichy przednich lag pogięte (chyba że jest to załamanie światła), ..... poza wydechami (COBRA), kierą i wybrakowanym krawatem to jest to absolutny golas..... nawet te sakwy , jakieś takie....
odpuść sobie zbyt dużo niewiadomych jak dla tego egzemplarza...... i szukaj dalej.... to moje prywatne zdanie.
odpuść sobie zbyt dużo niewiadomych jak dla tego egzemplarza...... i szukaj dalej.... to moje prywatne zdanie.
-
- Posty: 6148
- Rejestracja: śr kwie 07, 2010
- Miejscowość: Będzin
- Motocykl: VN 1500 Vinci,VN 2000 Deep Purple,VN 15 Ziuk
- VROC: 31802
Masz już "wprawę" na motocyklach. Jeżeli jesteś duży chłopak to będzie brakować Ci mocy i będziesz miał wrażenie , że silnik się męczy. Ja miałem takie wrażenie po przejażdżce na VN 900. Na codzień jeżdżę 1500 więc to moje subiektywne odczucie ale celowałbym w większą pojemność np. 1500 i myślę , że za taką kwotę trafisz.
Powodzenia.
Powodzenia.
- Piotr_Classic
- Posty: 2566
- Rejestracja: pn cze 21, 2010
- Miejscowość: Madryt
- Motocykl: HD Street Glide
- VROC: 32438
- Piotr_Classic
- Posty: 2566
- Rejestracja: pn cze 21, 2010
- Miejscowość: Madryt
- Motocykl: HD Street Glide
- VROC: 32438
Darek, mam podobne zdanie jak Mayones.... i nie dlatego że "każda sroczka..." itd.
Są rzeczy "za" tym modelem a i są rzeczy "na które trzeba zwrócić szczególną uwagę".... VN 1500 jest często mylone z VN-15 a to są dwa różne motocykle....
poczytaj, posłuchaj i sam osądź a nie bazuj na czyichś "autorytatywnych" wypowiedziach.... to się tyczy każdego motocykla a nie tylko Vulcanów....
Są rzeczy "za" tym modelem a i są rzeczy "na które trzeba zwrócić szczególną uwagę".... VN 1500 jest często mylone z VN-15 a to są dwa różne motocykle....
poczytaj, posłuchaj i sam osądź a nie bazuj na czyichś "autorytatywnych" wypowiedziach.... to się tyczy każdego motocykla a nie tylko Vulcanów....
-
- Posty: 596
- Rejestracja: czw gru 01, 2011
- Miejscowość: Kielce
- Motocykl: Vulcan 1500
- VROC: 34525
DarekR970, to była grubsza gleba. Na ramie między zbiornikiem a główką (dobrze piszę?) powinno być coś w stylu maskownicy (nie wiem jak to nazwać). Jest ona wykonana z plastiku. Tu widać, że niczego takiego nie ma.
I jest na gaźniku.
Nie jestem specem lecz całkowicie zgadzam się z Piotr_Classic,
I jest na gaźniku.
Nie jestem specem lecz całkowicie zgadzam się z Piotr_Classic,
VROC 34525
-
- Posty: 596
- Rejestracja: czw gru 01, 2011
- Miejscowość: Kielce
- Motocykl: Vulcan 1500
- VROC: 34525
Gasman, błotnik mogli wsadzić z innego i nie zdążyli dokończyć. Mnie się nie podoba ta stopka bo świadczy, że moto miało mooocny ślizg z przydupieniem w coś (sama z siebie czytaj ślizg stopka się tak nie złamie). Szalę goryczy dopełnia ta nieszczęsna osłona/maskownica ramy a to już dla mnie świadczy w najlepszym przypadku o majstrowaniu przy główce ramy jeżeli nie przy samej ramie.
Inną rzeczą są te znaczki na zbiorniku, jakoś mi nie pasują lecz w tej kwestii absolutnie nie jestem znawcą
Przynajmniej ja to tak widzę, jeżeli ma ktoś inne zdanie to proszę mnie sprostować.
Inną rzeczą są te znaczki na zbiorniku, jakoś mi nie pasują lecz w tej kwestii absolutnie nie jestem znawcą
Przynajmniej ja to tak widzę, jeżeli ma ktoś inne zdanie to proszę mnie sprostować.
VROC 34525
-
- Posty: 250
- Rejestracja: czw maja 17, 2012
- Miejscowość: Brodnica
- Motocykl: HD FLHTCUI
- VROC: 34836
Stopka swoja droga , nie lamie sie po wywrotce parkingowej.
Co do maskownicy to masz racje -jak jej brak to albo byla nie do odratowania albo zostala gdzies na asfalcie- co swiadczy ze cos sie dzialo z glowka- takie rzeczy nie odpadaja na parkingu.
A blotnik -coz moze nie zdazyli -ale jak sie wystawia moto na sprzedaz to raczej powinni byli zdazyc
Co do maskownicy to masz racje -jak jej brak to albo byla nie do odratowania albo zostala gdzies na asfalcie- co swiadczy ze cos sie dzialo z glowka- takie rzeczy nie odpadaja na parkingu.
A blotnik -coz moze nie zdazyli -ale jak sie wystawia moto na sprzedaz to raczej powinni byli zdazyc
Rolling, rolling, rolling.........
Komar 3, WSK 175, VN800Classic, VN1600Classic, VN900Classic, HD FLHTCUI.....
Komar 3, WSK 175, VN800Classic, VN1600Classic, VN900Classic, HD FLHTCUI.....
-
- Posty: 301
- Rejestracja: sob cze 30, 2012
- Miejscowość: Zawiercie
- Motocykl: vulcan 1500-A13 '99r, Aprilia RSV1000R
- VROC: 35092
Maskownica może zostać połamana jak półka z lagami w nią uderzy. Uderzyć może wtedy jak moto ma dzwona ze skręconą kierownicą i wyłamie się lub wygnie ogranicznik skrętu kierownicy. Najczęściej wtedy dostaje się też osłonie chłodnicy i samej chłodnicy. Rama w tym typie motocykla jest dość mocną konstrukcją i główka ramy nie musi przy takim dzwonie ucierpieć. Siłę uderzenia przejmują lagi, półki, felga, oś kierownicy, która najczęściej zostaje skrzywiona jak i pozostałe wymienione elementy. Naprawa polega na wymianie lub prostowaniu lag, półek, dorobieniu i wspawaniu osi kierownicy, wymianie felgi, dorobienia nowego ogranicznika skrętu kierownicy, kontroli czy wszystko jest proste. Oczywiście nie robimy tego samemu ani u Heńka za stodołą tylko w firmie z doświadczeniem w naprawach motocykli. Motocykl po fachowej naprawie nie musi wcale być "gorszy" jeśli chodzi o właściwości jezdne i bezpieczeństwo od motocykla bez "dzwona". Jest to zapewne jakaś alternatywa dla kogoś kto chce mieć swoje wymarzone dwa kółka a nie ma kasy na te "idealne". Oczywiście należy dobrze wszystko skalkulować by nie okazało się, że po wydaniu sporej gotówki na naprawę i poświęcenia ogromnej ilości czasu cena końcowa wychodzi podobnie lub więcej jak motocykla bezwypadkowego.
Komar3->Jawa350->ETZ250x2->Kawasaki GPZ550-> dwadzieścia lat przerwy-> Zipp chopper 50/72 (przez miesiąc)->Dniepr MT10-36 (z koszem)->Vulcan 1500+Aprilia RSV1000R
Kto jest online
Jest 35 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 35 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 35 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 35 gości