Garaż na zime
- Piotr_Classic
- Posty: 2566
- Rejestracja: pn cze 21, 2010
- Miejscowość: Madryt
- Motocykl: HD Street Glide
- VROC: 32438
- jurekawasaki
- Posty: 820
- Rejestracja: śr cze 02, 2010
- Miejscowość: wielkopolska
- Motocykl: kawasaki vn 800
- VROC: 0
- jurekawasaki
- Posty: 820
- Rejestracja: śr cze 02, 2010
- Miejscowość: wielkopolska
- Motocykl: kawasaki vn 800
- VROC: 0
Grzanie elektryczne raczej nie wchodzi w grę .choć gdyby zastosować zegar czasowy sprawa była by załatwiona .Jest tańsze wyjście postaraj się spryskać większość elementów jakiegoś rodzaju tłustym sprayem np silikonowymi preparatami , może być to zwykły plak. Po prostu ma ociekać tłuszczem a na to nakrycie przed kurzem .Oczywiście najlepiej zbiornik pełen paliwa i zalany świeży olej w silniku.No a aku do ciepła ,i po problemie .
- jurekawasaki
- Posty: 820
- Rejestracja: śr cze 02, 2010
- Miejscowość: wielkopolska
- Motocykl: kawasaki vn 800
- VROC: 0
- jurekawasaki
- Posty: 820
- Rejestracja: śr cze 02, 2010
- Miejscowość: wielkopolska
- Motocykl: kawasaki vn 800
- VROC: 0
- mirad
- Posty: 2071
- Rejestracja: pn maja 31, 2010
- Miejscowość: Mazowsze
- Motocykl: VN 2000 Classic
- VROC: 32433
Jest wilgoć to dwie dziury - dól i góra and ewentualnie łentylejter, musi hulać. W suche dni wietrzenie.Luzak pisze:Dziura w ścianie i wentylator
Na moto tylko luźna plandeka, zmniejsza kurzenie, żadnych wynalazków trzymających wilgoć, zatrzymujących ruch powietrza.
Od V2 lepsze może być tylko V8!
FUCK FUEL ECONOMY !
FUCK FUEL ECONOMY !
No tak - dolna dziura czasem potrzebna, ale na ogół nieszczelne drzwi i inne "dziury" wystarczą. Najważniejsza jest wymiana powietrza. Jak grawitacja nie wystarczy albo duża wilgoć to musi być wentylator.mirad pisze:Jest wilgoć to dwie dziury - dól i góra and ewentualnie łentylejter, musi hulać. W suche dni wietrzenie.Luzak pisze:Dziura w ścianie i wentylator
Na moto tylko luźna plandeka, zmniejsza kurzenie, żadnych wynalazków trzymających wilgoć, zatrzymujących ruch powietrza.
- MaciekSz
- Posty: 3700
- Rejestracja: ndz maja 09, 2010
- Miejscowość: Pruszków
- Motocykl: BMW K1200LT
- VROC: 32197
W moim przypadku wystarczył "oddychający" pokrowiec oxforda w nieogrzewanym, ale suchym i przewiewnym garażu (aku się powoli ładuje w domu). Raz w miesiącu przekręcam koła, więc przy okazji zdejmuję pokrowiec i kontroluję stan ogólny. Wydaje mi się, że więcej od tych zabiegów znaczy nawoskowanie i nasmarowanie przed postawieniem na kołki.
MaciekSz
Jest: K1200LT
Był VN 1700 Nomad B&W, Vulcan S, VN 2000 Rogue, VN1600 Nomad, VN900 Custom Ebony LE,
Er6N, R1150RT
VROC #32197
Jest: K1200LT
Był VN 1700 Nomad B&W, Vulcan S, VN 2000 Rogue, VN1600 Nomad, VN900 Custom Ebony LE,
Er6N, R1150RT
VROC #32197
Kto jest online
Jest 115 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 115 gości
Najwięcej użytkowników (383) było online sob wrz 28, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 115 gości
Najwięcej użytkowników (383) było online sob wrz 28, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 115 gości