Zakup VN 2000

Wszelkie tematy dotyczące naszych motocykli.
Olkrzys
Posty: 10
Rejestracja: śr maja 01, 2013
Miejscowość: Białystok
Motocykl: VN 2000 D-1 Limited
VROC: 0

Zakup VN 2000

Post autor: Olkrzys » śr maja 01, 2013

Witam,

Ponieważ jest to mój pierwszy post na tym forum to witam wszystkich serdecznie :)
Jestem zainteresowany zakupem VN 2000, na chwilę obecną z tego ogłoszenia:
http://otomoto.pl/kawasaki-vn-vn-2000-d-1-M3592274.html
Właściciel przesłał mi dodatkowe zdjęcia i niepokoi mnie jakby nacięcie na pasie napędowym..
Niestety nie wiem jak te zdjęcie tu wkleić....
Proszę o ocenę ogłoszenia

Pozdrawiam

Trufel

Post autor: Trufel » śr maja 01, 2013

na zdjęciach nie wiele widać , lakier oryginalny , niby okej , ale za mało zdjęć cholera , zbyt mało szczegółowe . Ciężko ci będzie kupić dobrą 2ujkę na małe pieniądze , ja swoją w zeszłym roku sprzedałem za 26 kawałków i ubrana z 2004 roku. Jedź , zobacz , obczaj , przejedź się , i wyciągnij wnioski i zapytaj czemu tak tanio .


P.S. i nie podpalaj się :ok:

Awatar użytkownika
TOM
Posty: 158
Rejestracja: czw maja 05, 2011
Miejscowość: BOGUMIŁOWICE/TARNÓW
Motocykl: KAWASAKI VULCAN 2000
VROC: 0

Post autor: TOM » śr maja 01, 2013

Najlepiej będzie jeśli sprawdzi go ktoś kto jeździ vn2000. Poszukaj na forum kogoś z tamtych okolic.A przede wszystkim podejdź do zakupu na chłodno - chociaż to jest najtrudniejsze :D . Powodzenia

Olkrzys
Posty: 10
Rejestracja: śr maja 01, 2013
Miejscowość: Białystok
Motocykl: VN 2000 D-1 Limited
VROC: 0

Post autor: Olkrzys » śr maja 01, 2013

A jak mógłbym wstawić zdjęcie, żebyście mogli rzucić okiem na ten pas czy jest ok?

Awatar użytkownika
Zdziś
Posty: 2086
Rejestracja: czw cze 24, 2010
Miejscowość: Białystok
Motocykl: VN1600 NOMAD
VROC: 34481

Post autor: Zdziś » śr maja 01, 2013

zdziś

Awatar użytkownika
endrju
Posty: 79
Rejestracja: pt maja 21, 2010
Miejscowość: Krakow
Motocykl: VN2000
VROC: 0

Post autor: endrju » śr maja 01, 2013

Trufel pisze:P.S. i nie podpalaj się :ok:
Heh, przy kupnie dwójeczki zachowanie spokoju jest arcytrudne.
Jak kupowałem swoją to byłem po paru oględzinach maszyn, których nie kupiłem ale wtedy byli ze mną koledzy z forum na wizji lokalnej.
Swojego VN2000 nabyłem już prawie samotnie (brat był do obstawy ze względu na sporą gotówkę w kieszeni) i mimo dużego spokoju urok maszyny robi swoje. Po prostu chce się ją mieć :) !
Na razie po trzech małych traskach mam tylko jeden feler z którym muszę się uporać - bezpiecznik tylnej lampy przepalił się już 3 razy, wiec będzie mała robota z przebiciem gdzieś w instalacji..

Resume jest takie, generalnie:
- maszyna poniżej 30 klocków i bez małych/większych niespodzianek tylko od forumowicza
- V2K wyposażony i bez zarzutu od handlarza, nawet z lat 2004-2006 powinien kosztować 30 klocków lub więcej

Trzymam kciuki za Twoje poszukiwania Olkrzys :ok: i dozo :pedzi:

Trufel

Post autor: Trufel » śr maja 01, 2013

kuwa to wiozłem za mało :D :D
a właśnie ciekawe jak tam moja , ha w sumie juz nie moja 2ujeczka :antlers: , napisze do kolesia

Olkrzys
Posty: 10
Rejestracja: śr maja 01, 2013
Miejscowość: Białystok
Motocykl: VN 2000 D-1 Limited
VROC: 0

Post autor: Olkrzys » śr maja 01, 2013

http://i43.tinypic.com/14v5hl3.jpg

Tak wygląda pas, nie widziałem takiego nacięcia w innym Vulcanie.
czy to możliwe aby pas wyglądał oryginalnie?
Czy jest to ślad po uszkodzeniu?

Awatar użytkownika
Radio
Posty: 758
Rejestracja: śr kwie 25, 2012
Miejscowość: Połczyńskie Zdroje
Motocykl: VN 900 Classic LT
VROC: 35570

Post autor: Radio » śr maja 01, 2013

Wygląda jakby pas o coś obcierał i stąd ta rysa, oryginalny takiej nie powinien mieć.
Pozdrawiam
Mariusz
VROC#35570
Gdzie słyszysz śpiew tam idź,
tam dobre serca mają
źli ludzie wierzaj mi,
Ci nigdy nie śpiewają.

Olkrzys
Posty: 10
Rejestracja: śr maja 01, 2013
Miejscowość: Białystok
Motocykl: VN 2000 D-1 Limited
VROC: 0

Post autor: Olkrzys » czw maja 02, 2013

Też myślałem że to uszkodzenie, ale zastanawia mnie że nacięcie jest dokładnie po środku...
A czy ktoś może orientuje się ile kosztuje nowy pas?

Awatar użytkownika
Radio
Posty: 758
Rejestracja: śr kwie 25, 2012
Miejscowość: Połczyńskie Zdroje
Motocykl: VN 900 Classic LT
VROC: 35570

Post autor: Radio » czw maja 02, 2013

Drogo zapewne zakręci się koło 2 tys zł, chyba że zamiennik, choć one również do tanich nie należą, pisz do Wojtka, na forum nick Zeus, zapewne pomoże.
Pozdrawiam
Mariusz
VROC#35570
Gdzie słyszysz śpiew tam idź,
tam dobre serca mają
źli ludzie wierzaj mi,
Ci nigdy nie śpiewają.

Awatar użytkownika
Thomas
Posty: 3124
Rejestracja: ndz paź 24, 2010
Miejscowość: Chorzów, Bytom
Motocykl: VN 2000 Limited
VROC: 33040

Post autor: Thomas » czw maja 02, 2013

Za tą wersję mało :scrach: może coś jest ukryte , no chyba że gościu musi sprzedać i mu zależy , ja mam dziurę z kamienia i jeżdżę tak 4-ty sezon i nic się nie dzieje ta rysa mogła powstać z kamienia który wpadł pomiędzy osłonę a pas lub za przeniesienia napędu ale z takim czymś jak nie wystają wzmocnienia na pasie i jest rowek tylko na gumie to bym się nie przejmował , co nie zmienia fakty że trzeba by się było mu bardziej przyjrzeć
VROC#33040

Lepiej mieć brzuch z jedzenia niż garb z roboty.

Awatar użytkownika
endrju
Posty: 79
Rejestracja: pt maja 21, 2010
Miejscowość: Krakow
Motocykl: VN2000
VROC: 0

Post autor: endrju » czw maja 02, 2013

Jeden z V2K, ktory ogladalem z Hubasem mial pas wystajacy poza zebatke o jakies 1,5 cm, ocieral tez o plastik oslony od wewnatrz. Po tym jak i po innych sladach widac bylo jak na dloni ze to nie byl zwykly slizg tylko dzwonik jak sie patrzy.
Jak widze ten pas z zalaczonego zdjecia z rysa/otarciem po srodku to sie zastanawiam o co on ociera/ocieral. Na wizji koniecznie zdejmij siedzenie, lewy boczek i popatrz/pomacaj reka do okola pasa o co kaman. Zapytac wlasciciela tez nie zaszkodzi.
Pozdro.

Awatar użytkownika
Abrams
Posty: 6171
Rejestracja: pn kwie 12, 2010
Miejscowość: Warszawa
Motocykl: VN2000 Limited '05
VROC: 29561

Post autor: Abrams » pn maja 06, 2013

Rysa po kamieniu ;) Krasnal tak miał wpadł kamień pod osłonę i zanim zatrzymał wydarło mu pas. Jemu to chyba nawet bardziej rozcięło ;)

2 Limited ja kupiłem w podobnych pieniądzach, tu jest golas bez żadnych dodatków i troszkę bardziej zmęczona na lakierze jak widzę.

ten model i ten rok ceni się od 25 do 31 w zależności od dodatków i stanu, a lakier lepiej sprawdzić bo widziałem już Limited'a odmalowanego do oryginału.
VN2000 Limited '05 Special Polar Polish Winter Edition II 113KM

VROC #29561

Awatar użytkownika
Krasnal
Posty: 2148
Rejestracja: sob kwie 24, 2010
Miejscowość: UK & Piotrków T.
Motocykl: Kawasaki VN2000 "lalunia"
VROC: 32105

Post autor: Krasnal » pn maja 06, 2013

Olkrzys pisze:http://i43.tinypic.com/14v5hl3.jpg

Tak wygląda pas, nie widziałem takiego nacięcia w innym Vulcanie.
czy to możliwe aby pas wyglądał oryginalnie?
Czy jest to ślad po uszkodzeniu?
Pas w moim V2K mial dokladnie takie samo uszkodzenie, Abrams troche przesadza, nie bylo tak zle, zreszta nowy wlasciciel jezdzi na tym samym pasie, :D kamyk ktory dostal sie miedzy kolo napedu a pas, przerysowal go tak wlasnie, to zaden problem, wazne jak glebokie jest to przerysowanie
...spróbujmy byc szczesliwi, chocby po to, by swiecic innym przykladem...

+44 7540233074

Awatar użytkownika
Abrams
Posty: 6171
Rejestracja: pn kwie 12, 2010
Miejscowość: Warszawa
Motocykl: VN2000 Limited '05
VROC: 29561

Post autor: Abrams » pn maja 06, 2013

Krasnal pisze:
Olkrzys pisze:http://i43.tinypic.com/14v5hl3.jpg

Tak wygląda pas, nie widziałem takiego nacięcia w innym Vulcanie.
czy to możliwe aby pas wyglądał oryginalnie?
Czy jest to ślad po uszkodzeniu?
Pas w moim V2K mial dokladnie takie samo uszkodzenie, Abrams troche przesadza, nie bylo tak zle, zreszta nowy wlasciciel jezdzi na tym samym pasie, :D kamyk ktory dostal sie miedzy kolo napedu a pas, przerysowal go tak wlasnie, to zaden problem, wazne jak glebokie jest to przerysowanie
Możliwe :antlers: tych historii o uszkodzeniach pasa już trochę było ;)
VN2000 Limited '05 Special Polar Polish Winter Edition II 113KM

VROC #29561

Olkrzys
Posty: 10
Rejestracja: śr maja 01, 2013
Miejscowość: Białystok
Motocykl: VN 2000 D-1 Limited
VROC: 0

Post autor: Olkrzys » pt maja 10, 2013

Mówią że miłość nie jedno ma imię...
To nie prawda, ma na imię Vulcan 2000 :p
Kupiłem i po pierwszych 250 km jestem zakochany na zabój...

ps.jedno szybie pytanie: Motul 5100 czy 7100 ?

Awatar użytkownika
Hubas
Posty: 2951
Rejestracja: pn kwie 18, 2011
Miejscowość: Dopiewo
Motocykl: VN 2000 CLASSIC
VROC: 33938

Post autor: Hubas » pt maja 10, 2013

Ja zalewam 7100 , jest to olej w pełni syntetyczny.
Kupując Motocykl - Kupujesz Pasję na Całe Życie.

Sławek
Posty: 3161
Rejestracja: sob cze 05, 2010
Miejscowość: Warszawa
Motocykl: Nomad 1600, VN 2000 LT
VROC: 32428

Post autor: Sławek » pt maja 10, 2013

7100 :yeee:
Włączam silnik, daję kopa
Za mną tylko kurz

Awatar użytkownika
endrju
Posty: 79
Rejestracja: pt maja 21, 2010
Miejscowość: Krakow
Motocykl: VN2000
VROC: 0

Post autor: endrju » pt maja 10, 2013

Olkrzys pisze:Mówią że miłość nie jedno ma imię...
To nie prawda, ma na imię Vulcan 2000 :p
Kupiłem i po pierwszych 250 km jestem zakochany na zabój...
Olkrzys - GRATULUJE ZAKUPU i niech ta miłość trwa :yeee:
Czas na zmianę sprzętu w profilu, chyba ze masz dwa 2oo ?? :p
Wrzuć foty kiedyś :tube:

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Jest 13 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 13 gości

Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości

Dzisiaj urodziny obchodzą