Vn 1500 kupno 2004r
Vn 1500 kupno 2004r
Witajcie Przyjaciele, zamierzam zmienic motocykl na Kawasaki Vn1500 2004r. Classic Tourer powiedzcie mi coś więcej na temat tego motocykla. Bo wiem że znajduja sie tutaj specjaliści
Pozdrawiam
Pozdrawiam
-
- Posty: 2540
- Rejestracja: czw maja 03, 2012
- Miejscowość: Warszawa
- Motocykl: VN 700, VN 1600 Nomad
- VROC: 34888
To weź od Banana, zacna maszyna w bardzo dobrym stanie, co prawda 900 cm, ale z rąk motocyklisty, w dobre, podobnie troskliwe dłonie. Maszyna dla smakosza, konesera. Odwdzięcza się niebywałymi wrażeniami z jazdy. Kominy od Kalińskiego w macie.... Oddech z kotła.. bulgot sprawiający, że dostajesz gęsiej skórki... Miód na uszy, uczta dla estetów. Z całego serca polecam, wiem co mówię i piszę...harry pisze:Tylko ja mam problem bo jestem niski 170cm wzrostu ;/ i 80kg i nie każdy motocykl jest dla mnie bo moja shadow teraz ma 230kg i jest ok ale z wiekszym motocyklem cięższym oraz wyższym mogą być problemy ;/
http://allegro.pl/kawaski-vn-900-custom ... 51692.html
Teraz już wiem, czym wolność jest...
Zawsze patrz na jasną stronę życia...
Zawsze patrz na jasną stronę życia...
-
- Posty: 301
- Rejestracja: sob cze 30, 2012
- Miejscowość: Zawiercie
- Motocykl: vulcan 1500-A13 '99r, Aprilia RSV1000R
- VROC: 35092
No rozumiem jak byś kupił Suzuki DR650 to mógłbyś mieć problem z dostaniem do ziemi obiema nogami ale Vulkana? Chary nie pękaj . Ja mam całe 164 cm wzrostu i zawrotne 65 kg wagi, a mój vulcan 1500 nie jest wcale za ciężki (około 300kg z paliwem i dodatkami). Ostatnio jeździłem na Suzuki VTX 1800 (360 kg) i też nie było żadnego problemu przy manewrach parkingowych.Tylko ja mam problem bo jestem niski 170cm wzrostu ;/ i 80kg i nie każdy motocykl jest dla mnie
Komar3->Jawa350->ETZ250x2->Kawasaki GPZ550-> dwadzieścia lat przerwy-> Zipp chopper 50/72 (przez miesiąc)->Dniepr MT10-36 (z koszem)->Vulcan 1500+Aprilia RSV1000R
- Piotr_Classic
- Posty: 2566
- Rejestracja: pn cze 21, 2010
- Miejscowość: Madryt
- Motocykl: HD Street Glide
- VROC: 32438
Witaj harry nie sądzę aby ten model był dla Ciebie "specjalnym" wyzwaniemharry pisze:Tylko ja mam problem bo jestem niski 170cm wzrostu ;/ i 80kg i nie każdy motocykl jest dla mnie bo moja shadow teraz ma 230kg i jest ok ale z wiekszym motocyklem cięższym oraz wyższym mogą być problemy ;/
Mam VN1500-E6 Classic z 2003 roku (dobrze wyposażony)
Może Cię zainteresuje ? Mnie się zamarzyło coś większego.......
-
- Posty: 301
- Rejestracja: sob cze 30, 2012
- Miejscowość: Zawiercie
- Motocykl: vulcan 1500-A13 '99r, Aprilia RSV1000R
- VROC: 35092
Oczywiście miało być Suzuki VZR1800Nie żebym się czepiał, ale co do posta powyżej kolegi Pustelnika - Suzuki VTX 1800 ? To chyba jakaś nowość od tego producenta?
Komar3->Jawa350->ETZ250x2->Kawasaki GPZ550-> dwadzieścia lat przerwy-> Zipp chopper 50/72 (przez miesiąc)->Dniepr MT10-36 (z koszem)->Vulcan 1500+Aprilia RSV1000R
- RadekSłupsk
- Posty: 302
- Rejestracja: pn lis 19, 2012
- Miejscowość: Słupsk
- Motocykl: Kawasaki VN 800 A (1997)
- VROC: 35633
Na forum jest kolega, imieniem Sergiusz. Nie ma postawy goryla a mimo to ujezdza 2000. Mysle, ze wszystko kwestia jak sie Pan " czujesz" na danym sprzecie
Pozdrawiam
Pozdrawiam
It's not the Wild West anymore, you can't just clean up the streets with a gun, even though sometimes, that's exactly what's needed
VROC #35633
VROC #35633
- Skrobel
- Posty: 2588
- Rejestracja: czw maja 30, 2013
- Miejscowość: Piaseczno
- Motocykl: Nomad 1700, VN900 LT, był VN800-B3, VN1500-L4
- VROC: 35582
Ja jeździłem ostatnio chwilę Nomadem 1700 (dzięki Barney) i trochę dłużej Nomadem 1500 (dzięki Peblo). Oba dają się prowadzić takiemu kurduplowi jak ja. Lepiej się czułem na 1700 (sorry Peblo), ale to może kwestia ceny
Generalnie wydaje mi się, że przy odrobinie wprawy i być może odpowiednim ustawieniu kierownicy mógłbym jeździć 1500 (choć może przeceniam swoje umiejętności)... Na 1700 w ogóle nie czuje się tej masy (chyba, że akurat musisz cofnąć pod górkę). Manewry przy niskich prędkościach po prostu super - środek ciężkości jest tak nisko, że sam stoi (motocykl oczywiście).
Na dwójce nie jeździłem, ale biorąc pod uwagę, że nawet podniesienie jej z kosy kosztowało mnie sporo szarpania i wysiłku, wydaje mi się, że to jednak nie jest motocykl dla mnie (niecałe 170 cm wzrostu i jakieś 65 kg wagi).
Reasumując - gdyby mnie było stać, celowałbym w 1700. Przy niższym budżecie w 1500.
Generalnie wydaje mi się, że przy odrobinie wprawy i być może odpowiednim ustawieniu kierownicy mógłbym jeździć 1500 (choć może przeceniam swoje umiejętności)... Na 1700 w ogóle nie czuje się tej masy (chyba, że akurat musisz cofnąć pod górkę). Manewry przy niskich prędkościach po prostu super - środek ciężkości jest tak nisko, że sam stoi (motocykl oczywiście).
Na dwójce nie jeździłem, ale biorąc pod uwagę, że nawet podniesienie jej z kosy kosztowało mnie sporo szarpania i wysiłku, wydaje mi się, że to jednak nie jest motocykl dla mnie (niecałe 170 cm wzrostu i jakieś 65 kg wagi).
Reasumując - gdyby mnie było stać, celowałbym w 1700. Przy niższym budżecie w 1500.
LwG
Łukasz czyli Skrobel
Łukasz czyli Skrobel
Kto jest online
Jest 4 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 4 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości