Vulcan S
-
- Posty: 12
- Rejestracja: sob sie 11, 2012
- Miejscowość: Układ Słoneczny / Ziemia
- Motocykl: DragStar 1100 Custom
- VROC: 0
Nie ma co przesadzać.
Moto ma 2310mm długości. Tyle co Scout i podobnie do obecnego Vulcana 900 czy mojego obecnego Draga 1100, małe na pewno nie jest, natomiast lekkość może sprawiać wrażenie małego. Nie widzę sensu posiadania ciężkiego kloca tylko po to żeby był ciężki, tak więc mniejsza masa - dla mnie to plus.
Moto ma 2310mm długości. Tyle co Scout i podobnie do obecnego Vulcana 900 czy mojego obecnego Draga 1100, małe na pewno nie jest, natomiast lekkość może sprawiać wrażenie małego. Nie widzę sensu posiadania ciężkiego kloca tylko po to żeby był ciężki, tak więc mniejsza masa - dla mnie to plus.
Poprzednio miałem draga 1100, teraz vn2000.Kyokushin pisze:Nie ma co przesadzać. Nie widzę sensu posiadania ciężkiego kloca tylko po to żeby był ciężki, tak więc mniejsza masa - dla mnie to plus.
Przejażdżka nad morze-600 km drag starem to droga przez mękę. Dwójką zrobiłem trasę Lublin-Hel w piątek, wróciłem w niedzielę a z powodu braku zmęczenia w poniedziałek polatalem wokół komina.
Więc tak jak piszesz, mniejsza masa to plus w manewrowaniu w garażu, poza tym brak plusów.
Moje odczucia z posiadania "lekkiego" draga (3sezony) i "troszkę" cięższej dwójki (4 sezony) są takie.
-
- Posty: 12
- Rejestracja: sob sie 11, 2012
- Miejscowość: Układ Słoneczny / Ziemia
- Motocykl: DragStar 1100 Custom
- VROC: 0
No to faktycznie, skoro jazda Dragiem 1100 to droga przez mękę....
Teraz wiem że Vulcan S będzie dobrym wyborem
W trasy jeżdżę prawie nic, jak już to wycieczki do 200km. W większości krótkie wypady za miasto i miasto. Tutaj Drag się sprawdza doskonale i V-S też powinien.
Teraz wiem że Vulcan S będzie dobrym wyborem
W trasy jeżdżę prawie nic, jak już to wycieczki do 200km. W większości krótkie wypady za miasto i miasto. Tutaj Drag się sprawdza doskonale i V-S też powinien.
Ostatnio zmieniony pn lut 02, 2015 przez Kyokushin, łącznie zmieniany 1 raz.
- Remo
- Posty: 1990
- Rejestracja: śr kwie 28, 2010
- Miejscowość: Kujawy/Mazowsze
- Motocykl: VN 1700 Classic Tourer
- VROC: 22969
Wszystko zależy od gabarytów kierowcy a my generalnie do ułomków nie należymy
Nadal będę trzymał się zdania, że ta s-ka to fajny motorek ... dla mojej małżonki.
Nadal będę trzymał się zdania, że ta s-ka to fajny motorek ... dla mojej małżonki.
"Nie ma takiego okrucieństwa ani niesprawiedliwości jakich nie dopuściłby się rząd z chwilą gdy zabraknie mu pieniędzy". Alexis de Tocqueville
"Niczyje zdrowie, wolność ani mienie nie są bezpieczne, kiedy obraduje parlament" Mark Twain
"Najlepszym argumentem przeciwko demokracji jest kilkuminutowa rozmowa z potencjalnym wyborcą" Winston Churchill
Keep calm - I'm from Poland.
www.wypozycz-auto.com.pl
www.detektywi-prawnicy.pl
"Niczyje zdrowie, wolność ani mienie nie są bezpieczne, kiedy obraduje parlament" Mark Twain
"Najlepszym argumentem przeciwko demokracji jest kilkuminutowa rozmowa z potencjalnym wyborcą" Winston Churchill
Keep calm - I'm from Poland.
www.wypozycz-auto.com.pl
www.detektywi-prawnicy.pl
- MaciekSz
- Posty: 3700
- Rejestracja: ndz maja 09, 2010
- Miejscowość: Pruszków
- Motocykl: BMW K1200LT
- VROC: 32197
Własciwie to o Sce dyskutujemy, że mały i się nie nadaje... A nikt go jeszcze na żywo nie widział o siedzeniu na nim nie mówiąc. Ja się chętnie przysiądę i wtedy ocenię.
Dla mnie słabością jest silnik, chociaż samo serducho w ER6n/f i versysie sprawdza się zajebiście. Ale cruiser to V2 musi miec jednak...
Dla mnie słabością jest silnik, chociaż samo serducho w ER6n/f i versysie sprawdza się zajebiście. Ale cruiser to V2 musi miec jednak...
MaciekSz
Jest: K1200LT
Był VN 1700 Nomad B&W, Vulcan S, VN 2000 Rogue, VN1600 Nomad, VN900 Custom Ebony LE,
Er6N, R1150RT
VROC #32197
Jest: K1200LT
Był VN 1700 Nomad B&W, Vulcan S, VN 2000 Rogue, VN1600 Nomad, VN900 Custom Ebony LE,
Er6N, R1150RT
VROC #32197
-
- Posty: 10
- Rejestracja: pt paź 24, 2014
- Miejscowość: Warszawa
- Motocykl: Pewnie będzie Vulcan S
- VROC: 0
-
- Posty: 12
- Rejestracja: sob sie 11, 2012
- Miejscowość: Układ Słoneczny / Ziemia
- Motocykl: DragStar 1100 Custom
- VROC: 0
No przecież nogi tutaj są na wprost wywalone, dodatkowo jest regulacja podnóżków i można sobie je wywalić bardziej. (ktoś wcześniej pisał że nie)
Pozycja na policjanta całkowicie odpada.
Obejrzyjcie film, tu całkiem nie mały facet jeździ. Nie wygląda na tym jak na psie, powiedziałbym że wygląda dobrze na tym.
https://www.youtube.com/watch?v=D4VYIhdP0D4
Pozycja na policjanta całkowicie odpada.
Obejrzyjcie film, tu całkiem nie mały facet jeździ. Nie wygląda na tym jak na psie, powiedziałbym że wygląda dobrze na tym.
https://www.youtube.com/watch?v=D4VYIhdP0D4
Ostatnio zmieniony pn lut 02, 2015 przez Kyokushin, łącznie zmieniany 1 raz.
- MaciekSz
- Posty: 3700
- Rejestracja: ndz maja 09, 2010
- Miejscowość: Pruszków
- Motocykl: BMW K1200LT
- VROC: 32197
Nie powiedziałem, że badziewie tylko że wolę V2. Po mieście śmigałem 900tką, Nomadem i małżonki ER6N.demonstenes pisze:
Co do V2 - eee tam... Triumph Thunderbird/Rocket to rozumiem, że jest badziewie bo V2 nie ma ? Tak samo Valkiria ?
I więcej strachu mam zawsze na tym ostatnim.
MaciekSz
Jest: K1200LT
Był VN 1700 Nomad B&W, Vulcan S, VN 2000 Rogue, VN1600 Nomad, VN900 Custom Ebony LE,
Er6N, R1150RT
VROC #32197
Jest: K1200LT
Był VN 1700 Nomad B&W, Vulcan S, VN 2000 Rogue, VN1600 Nomad, VN900 Custom Ebony LE,
Er6N, R1150RT
VROC #32197
-
- Posty: 10
- Rejestracja: pt paź 24, 2014
- Miejscowość: Warszawa
- Motocykl: Pewnie będzie Vulcan S
- VROC: 0
- MaciekSz
- Posty: 3700
- Rejestracja: ndz maja 09, 2010
- Miejscowość: Pruszków
- Motocykl: BMW K1200LT
- VROC: 32197
Jest to zajebisty motocykl, z zajebistym silnikiem, którym sie zajebiście jeździ - poręcznośc, składanie w zakręty i jednoczesna umiarkowana łagodność silnika są fenomenalne.demonstenes pisze:O. A mógłbyś rozwinąć temat ? Coś z er6 jest nie tak ?MaciekSz pisze: I więcej strachu mam zawsze na tym ostatnim.
Ale waży 1/4 tego co Nomad. I jest tyle samo mniejszy. Ergo mniej zauważalny dla innych uczestników ruchu.
MaciekSz
Jest: K1200LT
Był VN 1700 Nomad B&W, Vulcan S, VN 2000 Rogue, VN1600 Nomad, VN900 Custom Ebony LE,
Er6N, R1150RT
VROC #32197
Jest: K1200LT
Był VN 1700 Nomad B&W, Vulcan S, VN 2000 Rogue, VN1600 Nomad, VN900 Custom Ebony LE,
Er6N, R1150RT
VROC #32197
-
- Posty: 12
- Rejestracja: sob sie 11, 2012
- Miejscowość: Układ Słoneczny / Ziemia
- Motocykl: DragStar 1100 Custom
- VROC: 0
Na wstępie zaznaczę że nie chcę podważać Twojej opinii, ale nie doszukiwałbym się związku między widocznością dla innych a masą, oraz jakiejkolwiek różnicy w widoczności w przypadku motocykli ktorych różnica w długości wynosi 25-30 cm - Nomad i Er6
Ostatnio zmieniony pn lut 02, 2015 przez Kyokushin, łącznie zmieniany 2 razy.
-
- Posty: 10
- Rejestracja: pt paź 24, 2014
- Miejscowość: Warszawa
- Motocykl: Pewnie będzie Vulcan S
- VROC: 0
Trochę nie rozumiem. O ile nie masz na nomadzie dodatkowych 20 lampek to w lusterku jesteś tak samo widoczny. Jeżeli jesteś równolegle z autem - jesteś tak samo widoczny. Z tyłu tak samo.
Serio staram się zrozumieć ten tok rozumowania, bo bezpieczeństwo jest dla mnie bardzo istotne, dlatego ten ABS jest dla mnie tak ważny
Serio staram się zrozumieć ten tok rozumowania, bo bezpieczeństwo jest dla mnie bardzo istotne, dlatego ten ABS jest dla mnie tak ważny
- MaciekSz
- Posty: 3700
- Rejestracja: ndz maja 09, 2010
- Miejscowość: Pruszków
- Motocykl: BMW K1200LT
- VROC: 32197
Nie będę Was przekonywał, bo widzę, że nie dacie się przekonać. Argument, że motocykl dłuższy 0 20% jest tak samo widoczny jak mniejszy jest zabawny też dlatego, że w lusterkach trudno ocenić długość.
Co innego, jak jedziesz obok i długość, wysokość liczą się w martwym polu. Ale tutaj też im dluższy pojazd tym mniejsza szansa, że cały się tam schowa.
W ruchu drogowym ważniejsza jest IMHO powierzchnia czołowa, czyli to co widzisz w lusterku, albo przed Tobą (ocena prędkości zbliżania). A tu cóż...
Szerokosć Nomad: 1,039 mm
Szrokość Er6N: 760 mm
Czyli Nomad jest o 37 proc. szerszy od Er6N..
Co innego, jak jedziesz obok i długość, wysokość liczą się w martwym polu. Ale tutaj też im dluższy pojazd tym mniejsza szansa, że cały się tam schowa.
W ruchu drogowym ważniejsza jest IMHO powierzchnia czołowa, czyli to co widzisz w lusterku, albo przed Tobą (ocena prędkości zbliżania). A tu cóż...
Szerokosć Nomad: 1,039 mm
Szrokość Er6N: 760 mm
Czyli Nomad jest o 37 proc. szerszy od Er6N..
MaciekSz
Jest: K1200LT
Był VN 1700 Nomad B&W, Vulcan S, VN 2000 Rogue, VN1600 Nomad, VN900 Custom Ebony LE,
Er6N, R1150RT
VROC #32197
Jest: K1200LT
Był VN 1700 Nomad B&W, Vulcan S, VN 2000 Rogue, VN1600 Nomad, VN900 Custom Ebony LE,
Er6N, R1150RT
VROC #32197
-
- Posty: 229
- Rejestracja: ndz sie 18, 2013
- Miejscowość: Zimnowoda
- Motocykl: Versys 650 /Trajka,Shl M05,WSK 175/WSKi125
- VROC: 0
:)
1 Jedź z głową 2 masz dla kogo wrócić 3 motocykl nigdy nie ma pierwszeństwa nawet jeśli ma 4 dobrze się bawić 5 Lepiej wolniej a całym dojechać. Takie moje zasady
-
- Posty: 12
- Rejestracja: sob sie 11, 2012
- Miejscowość: Układ Słoneczny / Ziemia
- Motocykl: DragStar 1100 Custom
- VROC: 0
Hm, może jakby ten Vulcan był też zielony to byłby bardziej widoczny od er6, sam nie wiem.
P.S.
Mi tam różnica w długości wychodzi ok 15%, a i jest to powierzchnia wypełniona. Poza kolorem, er6 jest wyższy, natomiast jeżeli chodzi o porównywanie szerokości kierownicy w kontekście widzialności - nie bardzo widzę zależność.
PS/2
Oficjalna odpowiedź od dystrybutora - 30900 z abs, dostępność pod koniec lutego
P.S.
Mi tam różnica w długości wychodzi ok 15%, a i jest to powierzchnia wypełniona. Poza kolorem, er6 jest wyższy, natomiast jeżeli chodzi o porównywanie szerokości kierownicy w kontekście widzialności - nie bardzo widzę zależność.
PS/2
Oficjalna odpowiedź od dystrybutora - 30900 z abs, dostępność pod koniec lutego
- MaciekSz
- Posty: 3700
- Rejestracja: ndz maja 09, 2010
- Miejscowość: Pruszków
- Motocykl: BMW K1200LT
- VROC: 32197
Zrobił się off topic... ale za podstawe przyjmujemy dane dot. Er6n. Wtedy porównanie, o ile Nomad jest większy or Er6 wychodzi tak:Kyokushin pisze:Hm, może jakby ten Vulcan był też zielony to byłby bardziej widoczny od er6, sam nie wiem.
P.S.
Mi tam różnica w długości wychodzi ok 15%, a i jest to powierzchnia wypełniona. Poza kolorem, er6 jest wyższy, natomiast jeżeli chodzi o porównywanie szerokości kierownicy w kontekście widzialności - nie bardzo widzę zależność.
PS/2
Oficjalna odpowiedź od dystrybutora - 30900 z abs, dostępność pod koniec lutego
Szerokość mm
Nomad 1039
er6n 760
Różnica 37%
Długość
Nomad 2515
er6n 2100
Różnica 20%
Wysokość
Nomad 1506
er6n 1100
Różnica 37%
Wysokość siodła
Nomad 719
er6n 785
Różnica -8%
Z szerokości motocykla wynika Ci powierzchnia czołowa, Czyli to, co gość w puszce zobaczy w lusterku. W przypadku dużego motocykla(Nomad) mamy 1,5m wysokości plus głowa nad szybą + szeroko rozstawione ręce (a co za tym idzie barki)+ wypełnienie z tyłu motocykla (kufry). W nakedzie mamy 34 cm węższą powierzchnię, bez żadnego wypełnienia (nogi blisko motocykla). Jedyna przewaga to wyżej umiejscowione siodło. Ale za to pozycja na nakedzie / plastiku jest bardziej pochylona do przodu.
Większe jest lepsze. I tyle
MaciekSz
Jest: K1200LT
Był VN 1700 Nomad B&W, Vulcan S, VN 2000 Rogue, VN1600 Nomad, VN900 Custom Ebony LE,
Er6N, R1150RT
VROC #32197
Jest: K1200LT
Był VN 1700 Nomad B&W, Vulcan S, VN 2000 Rogue, VN1600 Nomad, VN900 Custom Ebony LE,
Er6N, R1150RT
VROC #32197
-
- Posty: 12
- Rejestracja: sob sie 11, 2012
- Miejscowość: Układ Słoneczny / Ziemia
- Motocykl: DragStar 1100 Custom
- VROC: 0
Sporna długość
2515 100
2100 83,49900596
= 16,50099404 %
16,5 != 20
Szerokość - to sąwymiary kierownicy. I tak nikt nie widzi szyby, bo jest przeźroczysta, błotnika, bo się zlewa z asfaltem, tylko widzi świecący reflektor.
Który w obu przypadkach świeci.
Faktycznie różnicy nie ma, bo 16% z mało to jest nadal mało.
Oba motocykle na drodze są małe i tak samo niewidoczne. Seicento jest dużo większe od obu razem wziętych.
Dobra, nie będę już trolował
2515 100
2100 83,49900596
= 16,50099404 %
16,5 != 20
Raczej 27% Chyba że z drugiej strony liczysz, żeby więcej wyszłoNomad 1506
er6n 1100
Różnica 37%
Szerokość - to sąwymiary kierownicy. I tak nikt nie widzi szyby, bo jest przeźroczysta, błotnika, bo się zlewa z asfaltem, tylko widzi świecący reflektor.
Który w obu przypadkach świeci.
Faktycznie różnicy nie ma, bo 16% z mało to jest nadal mało.
Oba motocykle na drodze są małe i tak samo niewidoczne. Seicento jest dużo większe od obu razem wziętych.
Dobra, nie będę już trolował
Ostatnio zmieniony pn lut 02, 2015 przez Kyokushin, łącznie zmieniany 6 razy.
Kto jest online
Jest 111 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 111 gości
Najwięcej użytkowników (383) było online sob wrz 28, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 111 gości
Najwięcej użytkowników (383) było online sob wrz 28, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 111 gości