Co zrobiłem dzisiaj przy swoim motocyklu !!
-
- Posty: 4986
- Rejestracja: czw mar 17, 2011
- Miejscowość: Lublin
- Motocykl: VN1700 NOMAD
- VROC: 34019
Czarek w moim LTD 454 miąłem rozwiercone wydechy z takimi go kupiłem powiem szczerze musiałem zaspawać otwory bo mnie na dłuższa metę drażnił dźwięk który wydobywał się tak przygotowanego wydechu. Oczywiście nie neguje potrzeby nawiercania otworów jeśli ktoś uważa, że tak lepiej brzmi to tylko moja opinia .Czarley pisze:Dzięki.Beneke pisze:Proszę bardzo. Nie są to dziury jak studzienki ale tak jaki pisałem dla mnie wystarczą, aczkolwiek jedna wiecej by chyba nie zaszkodziła
Obrazek
Pozdrawiam Konrad
VROC #34019
VROC #34019
- MaciekSz
- Posty: 3700
- Rejestracja: ndz maja 09, 2010
- Miejscowość: Pruszków
- Motocykl: BMW K1200LT
- VROC: 32197
A propos - udało mi się wydmuchać "tymczasowe" wytłumienie podczas pokazywania miejsca w szeregu pewnemu BMW.
wczoraj wizyta w Leroy i w weekend spróbuję znaleźć trochę czasu na zrobienie DB killera.
wczoraj wizyta w Leroy i w weekend spróbuję znaleźć trochę czasu na zrobienie DB killera.
MaciekSz
Jest: K1200LT
Był VN 1700 Nomad B&W, Vulcan S, VN 2000 Rogue, VN1600 Nomad, VN900 Custom Ebony LE,
Er6N, R1150RT
VROC #32197
Jest: K1200LT
Był VN 1700 Nomad B&W, Vulcan S, VN 2000 Rogue, VN1600 Nomad, VN900 Custom Ebony LE,
Er6N, R1150RT
VROC #32197
- Czarley
- Posty: 1461
- Rejestracja: pn maja 28, 2012
- Miejscowość: Białystok
- Motocykl: był EN 500
- VROC: 0
Dzięki Konrad za podpowiedź.Konrad pisze:Czarek w moim LTD 454 miąłem rozwiercone wydechy z takimi go kupiłem powiem szczerze musiałem zaspawać otwory bo mnie na dłuższa metę drażnił dźwięk który wydobywał się tak przygotowanego wydechu. Oczywiście nie neguje potrzeby nawiercania otworów jeśli ktoś uważa, że tak lepiej brzmi to tylko moja opinia .Czarley pisze:Dzięki.Beneke pisze:Proszę bardzo. Nie są to dziury jak studzienki ale tak jaki pisałem dla mnie wystarczą, aczkolwiek jedna wiecej by chyba nie zaszkodziła
Obrazek
- RadekSłupsk
- Posty: 302
- Rejestracja: pn lis 19, 2012
- Miejscowość: Słupsk
- Motocykl: Kawasaki VN 800 A (1997)
- VROC: 35633
Mnie dzisiaj lub jutro czeka sprawdzenie/naprawienie linki ssania. Chyba sie na mnie obraziła
Cóż moto ma juz swoje lata i właśnie mi to okazał
Cóż moto ma juz swoje lata i właśnie mi to okazał
It's not the Wild West anymore, you can't just clean up the streets with a gun, even though sometimes, that's exactly what's needed
VROC #35633
VROC #35633
- RadekSłupsk
- Posty: 302
- Rejestracja: pn lis 19, 2012
- Miejscowość: Słupsk
- Motocykl: Kawasaki VN 800 A (1997)
- VROC: 35633
Objaw...nie pali. A palil na strzał.
Po. Odpuszczeniu ssania i poleganiu na manetce odpala ale trzeba obroty trzymać. Moze poluzowalo się cos... Nie wiem. Zerkne, sprawdzę, dam znac
Po. Odpuszczeniu ssania i poleganiu na manetce odpala ale trzeba obroty trzymać. Moze poluzowalo się cos... Nie wiem. Zerkne, sprawdzę, dam znac
It's not the Wild West anymore, you can't just clean up the streets with a gun, even though sometimes, that's exactly what's needed
VROC #35633
VROC #35633
- RadekSłupsk
- Posty: 302
- Rejestracja: pn lis 19, 2012
- Miejscowość: Słupsk
- Motocykl: Kawasaki VN 800 A (1997)
- VROC: 35633
Zdemontowalem gaźnik, będzie czyszczenie i kąpiel
Po srubkach wygląda,ze nigdy nie rozbierany ... Sprzęt od " motocyklisty" kupiłem ha
Po srubkach wygląda,ze nigdy nie rozbierany ... Sprzęt od " motocyklisty" kupiłem ha
It's not the Wild West anymore, you can't just clean up the streets with a gun, even though sometimes, that's exactly what's needed
VROC #35633
VROC #35633
- Przemo
- Posty: 2291
- Rejestracja: czw cze 05, 2014
- Miejscowość: Wrocław
- Motocykl: VN 2000 Classic '06
- VROC: 37109
Czyli masz podobne objawy co ja w swoim nie trzymał wolnych obrotów - u mnie się okazało, że źle gumę założyłem między króćcem a gaźnikiem i łapał powietrze z boku.
Natomiast jeszcze nie rozwiązałem problemu z zalewaniem gaziora. Może w tym tygodniu się uda.
Natomiast jeszcze nie rozwiązałem problemu z zalewaniem gaziora. Może w tym tygodniu się uda.
Żyj tak, aby być szczęśliwym!
XV535>VN800>VN900>VN2000+VN800+LTD454
XV535>VN800>VN900>VN2000+VN800+LTD454
kudłatek1 wcześniej pisał w jaki sposób uszczelnił obręcz i mocowanie szprych.
Wysłany: Pią Mar 06, 2015
Wyczyscilem felge w środku ze wszystkich syfów i drobnej rdzy. Odtluszczona została a następnie zostały położone dwie cienkie warstwy silikonu trwałe elastycznego ( w miejcu mocowania szprych). Później na ten sylikon idzie ten gumowe kołnierz.(w sumie jest zbyteczne, ale jak jest w dobrym stanie to zakładam) No u oczywiście wentyl. I taki zabieg daje rade, powietrze nie schodzi. Sprawdzone i podejrzane od osoby z forum od Freda.
Wysłany: Pią Mar 06, 2015
Wyczyscilem felge w środku ze wszystkich syfów i drobnej rdzy. Odtluszczona została a następnie zostały położone dwie cienkie warstwy silikonu trwałe elastycznego ( w miejcu mocowania szprych). Później na ten sylikon idzie ten gumowe kołnierz.(w sumie jest zbyteczne, ale jak jest w dobrym stanie to zakładam) No u oczywiście wentyl. I taki zabieg daje rade, powietrze nie schodzi. Sprawdzone i podejrzane od osoby z forum od Freda.
Kto jest online
Jest 9 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 9 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości