Prośba o ocenę VN800

Wszelkie tematy dotyczące naszych motocykli.
psyho99
Posty: 3
Rejestracja: śr mar 18, 2015
Miejscowość: Zielona Góra
Motocykl: w trakcie szukania
VROC: 0

Prośba o ocenę VN800

Post autor: psyho99 » śr mar 18, 2015

Witam
Jestem w trakcie poszukiwania VN800 i w okolicy pojawiła się taka maszyna:

http://otomoto.pl/kawasaki-vn-800-vulca ... 54895.html

Sprowadzona z holandi, silnik był uszkodzony i wymieniony na silnik z driftera.
Ogladalem i wygląda na zadbany, chodzi ładnie.
Co myślicie?

Awatar użytkownika
Mayones
Posty: 5682
Rejestracja: czw kwie 26, 2012
Miejscowość: B-B
Motocykl: VN800->K1200RS->R1200GS
VROC: 0

Post autor: Mayones » śr mar 18, 2015

Silnik z driftera ale chyba nie cały driftery miały matowe elementy, poza tym 28 tyś i uszkodzony silnik ?
napęd też zmieniony mimo, że oryginalne wytrzymują sporo ponad 30 tyś.
Trochę podejrzane biorąc pod uwagę foty i info.

psyho99
Posty: 3
Rejestracja: śr mar 18, 2015
Miejscowość: Zielona Góra
Motocykl: w trakcie szukania
VROC: 0

Post autor: psyho99 » śr mar 18, 2015

Dzięki za odpowiedź
W silniku podobno ktoś zaniedbał poziom oleju i obróciła się panewka stad silnikndo wymiany.
Silnik jak widać z driftera bo żeberka nie są chromowane.
Wymieniany był w Polsce i stary silnik jest do wglądu.

Awatar użytkownika
Mayones
Posty: 5682
Rejestracja: czw kwie 26, 2012
Miejscowość: B-B
Motocykl: VN800->K1200RS->R1200GS
VROC: 0

Post autor: Mayones » śr mar 18, 2015

Driftery miały matowe kapy boczne, żeberka w 8setkach nie są chromowane, są tylko niemalowane
ale jak dają stary silnik w prezencie ;), przebiegiem bym się nie sugerował choćby ze względu na zmieniony napęd, ale kto wie, może być dobry, mój też nie był cudowny a buja się jak ta lala :D
najlepiej podjechać z mechaniorem :ok:
A i ma gumę osłaniającą tylny zawias to dobrze wróży o ile nie jest nówka sztuka
żeby wybadać czy miał dzwona to warto zerknąć na uchwyty wentylatora za chłodnicą, jak są coś nie teges no to chłodnica trzepnęła w silnik.
Co do przebiegu warto też sprawdzić jaki luz ma tylna zębatka na wciśniętym tylnym heblu, przy 30 paru tyś u mnie miała jakieś 0,5 cm luzu.

psyho99
Posty: 3
Rejestracja: śr mar 18, 2015
Miejscowość: Zielona Góra
Motocykl: w trakcie szukania
VROC: 0

Post autor: psyho99 » czw mar 19, 2015

Mayones pisze: A i ma gumę osłaniającą tylny zawias to dobrze wróży o ile nie jest nówka sztuka
Mógłbyś powiedzieć o jaką gumę chodzi?
Mayones pisze: Co do przebiegu warto też sprawdzić jaki luz ma tylna zębatka na wciśniętym tylnym heblu, przy 30 paru tyś u mnie miała jakieś 0,5 cm luzu.
O jakim luzie mówsz? Jak to sprawdzić dokładnie?

Awatar użytkownika
Mayones
Posty: 5682
Rejestracja: czw kwie 26, 2012
Miejscowość: B-B
Motocykl: VN800->K1200RS->R1200GS
VROC: 0

Post autor: Mayones » czw mar 19, 2015

Taka okrągła guma na samym dole tuż pod kluczykiem ona zasłania śrubę wachacza, częśto się zdarzało że tej gumy nie było a po co ją wyjmować jeżeli nie ma koniecznosci demontażu wachacza ;)
z tym luzem na zebatce tylnej to trzeba wcisnąć hebel tylni i rekami poruszać tak jak się sprawdza luz w kierownicy w samochodzie.
Ale jak mówiłem najlepiej obejrzeć z mechanikiem powodzenia.

Awatar użytkownika
RadekSłupsk
Posty: 302
Rejestracja: pn lis 19, 2012
Miejscowość: Słupsk
Motocykl: Kawasaki VN 800 A (1997)
VROC: 35633

Post autor: RadekSłupsk » czw mar 19, 2015

Mayones pisze:Taka okrągła guma na samym dole tuż pod kluczykiem ona zasłania śrubę wachacza, częśto się zdarzało że tej gumy nie było a po co ją wyjmować jeżeli nie ma koniecznosci demontażu wachacza ;) /quote]

Hmm... ja nie wyjmowalem tej gumy, a któegos pieknego, chlodnego dnia, zgubilem .... wszystko dosc siermiezne ... a tu prezerwatywe wciskaja, zamiast, chociazby, plastikowej, nakrecanej, zaslepki ... :P
It's not the Wild West anymore, you can't just clean up the streets with a gun, even though sometimes, that's exactly what's needed

VROC #35633

Awatar użytkownika
Mayones
Posty: 5682
Rejestracja: czw kwie 26, 2012
Miejscowość: B-B
Motocykl: VN800->K1200RS->R1200GS
VROC: 0

Post autor: Mayones » czw mar 19, 2015

A pewnie że może wypaść, piszę z własnego doświadczenia bo jak szukało się moto to nie raz brakowało tej prezerwatywy , a u mnie ta guma się trzyma mocno na tyle że mam ją nieco nadrewaną (butem przy składaniu stopki) ale wylecieć nie chce nie wiem może klejona ;)

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Jest 12 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 12 gości

Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości

Dzisiaj urodziny obchodzą