
tyz tak mam i dobrze hula.
gazior rozebrany i teraz bedzie sie z nim dzialo. a troche syfiku w nim jest ... brud, jakies osady itp itd. wiekszych obcych cial nie zaobserwowalem

Bedze dobrze

Dzięki za wyjaśnienie, przy następnej wymianie opon zakładam bezdętkowe.kudłatek1 pisze:Oczywiście, że jest to sprawdzony sposób . Jak zresztą widać na załączonym przeze mnie wcześniej filmiku. Jak na razie z kołem nic się nie dzieje nawet przy większych prędkościach.
Co w przypadku pęknięcia szprychy??? Pewnie powietrze zejdzieale to samo może się wydarzyć jak będzie dętka
A co do poluzowania się szprych - wydaje mi się że ta warstwa sylikonu właśnie będzie temu zapobiegała.
Tak wygląda felga uszczelniona sylikonem
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/bb7 ... 281f2.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/21b ... 8889e.html
na ostatnim zdjęciu na warstwę sylikonu nałożony jest gumowy fartuch
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/be9 ... cad4b.html
Na zdjęciach widoczne jest przednie koło od VN 800
zabieg ten jest w pełni odwracalny i bez problemu można powrócić do dętki![]()
Tylko jedno pytanie .... PO CO![]()
![]()
![]()