Regulacja zawieszenia Vulkan 900

Wszelkie tematy dotyczące naszych motocykli.
Awatar użytkownika
Majster
Posty: 83
Rejestracja: sob lut 28, 2015
Miejscowość: Hamburg
Motocykl: Vulcan 1700 Nomad
VROC: 0

Regulacja zawieszenia Vulkan 900

Post autor: Majster » ndz kwie 12, 2015

Witam. Czy moze mi ktos podpowiedziec jak wyregulowac tylne zawieszenie i czy taka regulacja istnieje w Vulkanie 900 Clasik :( , bo odnosze wrazenie ze jest za mieki i gdy wchodze w zakret odczowam tak jak by mi tylne kolo wachlowalo dodam ze rok pojazdu to 2009 czy one maja jakas inna wade ??

marekfg
Posty: 436
Rejestracja: śr lut 09, 2011
Miejscowość: Szamotuły
Motocykl: HD Electra Ultra Classic
VROC: 0

Post autor: marekfg » ndz kwie 12, 2015

Jest regulacja - amortyzator masz mówiąc najprościej pod tyłkiem. Dojście jest słabe ale po zdjęciu lewego boczku o ile dobrze pamiętam i chyba nawet zbiorniczka wyrównawczego pod srebrną plastikową obudową - wtedy jest całkiem przyzwoity dostęp. Do regulacji dobrze mieć oryginalny klucz bo inaczej będziesz się męczył jak smok. Musisz przekręcić tak żeby sprężynę ścisnąć - najlepiej do oporu. I potem się przejechać. Jeśli uznasz za zbyt twarde to poluzować o ząbek lub dwa ząbki. To działa. Powodzenia.
"Nie dyskutuj z idiotą bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i wygra doświadczeniem"

Idź pod prąd - z prądem płyną tylko śmieci..

Kolba
Posty: 183
Rejestracja: czw paź 02, 2014
Miejscowość: SRC
Motocykl: VN 900 Classic, HD Electra
VROC: 37533

Post autor: Kolba » pt cze 10, 2016

panowie pytanko ostatnio jak jeżdżę z plecaczkiem zauważyłem że tył jakoś siada i jakiś taki miętki a zaznaczam że żonka nie przytyła moje pytanko poluzować sprężynę na tylnim amortyzatorze by poszedł do góry czy dociągnąć żeby był bardziej twardy czy coś innego
kolba

marekfg
Posty: 436
Rejestracja: śr lut 09, 2011
Miejscowość: Szamotuły
Motocykl: HD Electra Ultra Classic
VROC: 0

Post autor: marekfg » sob cze 11, 2016

Opcja druga - trza utwardzić. Cyknij o jeden ząbek i rundka celem sprawdzenia czy coś się polepszyło. Jeśli jeszcze coś nie tego to o jeszcze jeden. Chodzi o to żebyś za mocno nie skręcił bo potem jeżdżąc solo będziesz miał trochę twardo pod tyłkiem. Gdyby dostęp był lepszy to można by się bawić i przestawiać przed każdym wyjazdem z plecaczkiem i potem luzować gdy solo będzie się latać, no ale jest jak jest. Najlepiej dobrać raz optymalne ustawienie dla dwóch i to tyle co mam w tej kwestii do napisania na tę chwilę. Regulacja działa dość dobrze i polecam właśnie po jednym ząbku sobie próbować. No i jeszcze coś - ciśnienie w oponie sprawdzałeś czy Ci nie uciekło co nieco? Siema. ;)
"Nie dyskutuj z idiotą bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i wygra doświadczeniem"

Idź pod prąd - z prądem płyną tylko śmieci..

Kolba
Posty: 183
Rejestracja: czw paź 02, 2014
Miejscowość: SRC
Motocykl: VN 900 Classic, HD Electra
VROC: 37533

Post autor: Kolba » sob cze 11, 2016

Dzięki musiałem podkręcić o 2 ząbki z dojściem nie jest tak źle trzeba odkręcić klapkę od bezpieczników i popuścić zbiornik wyrównawczy płynu chłodniczego i jeszcze coś nie wiem czy we wszystkich zestawach kluczy tak jest ale ja mam 2 klucze hakowe z różnym skokiem to dopiero jest przydatne by się nie namęczyć i mieć dobre dojście
kolba

marekfg
Posty: 436
Rejestracja: śr lut 09, 2011
Miejscowość: Szamotuły
Motocykl: HD Electra Ultra Classic
VROC: 0

Post autor: marekfg » pn cze 13, 2016

No to git ;)
"Nie dyskutuj z idiotą bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i wygra doświadczeniem"

Idź pod prąd - z prądem płyną tylko śmieci..

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Jest 55 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 55 gości

Najwięcej użytkowników (383) było online sob wrz 28, 2024

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 55 gości

Dzisiaj urodziny obchodzą