Witam
Przymierzam się do kupna czegoś większego niż moja VT500c ( jest do sprzedania jak coś to PW ) i spodobał mi się VN1500. Jako że w przeciwieństwie do Hondy w Kawach jestem totalnym laikiem to chciałbym prosić Was zobaczenie i ocenienie tego ogłoszenia. Może ktoś z okolic chciałby podjechać i zobaczyć go osobiście.
Przyznam że cena ( w porównaniu do dużych Shadowek ) jest bardzo atrakcyjna.
http://otomoto.pl/oferta/kawasaki-vn-15 ... y6Pv9.html
Z pomoc z góry dziękuje.
Prośba o fachową ocenę.
- Skrobel
- Posty: 2585
- Rejestracja: czw maja 30, 2013
- Miejscowość: Piaseczno
- Motocykl: Nomad 1700, VN900 LT, był VN800-B3, VN1500-L4
- VROC: 35582
Nie mam wprawdzie doświadczenia, ale niepokoi mnie ilość zardzewiałych śrub. Mam 800 Classic z 98 roku i śruby pokrywy silnika i skrzyni biegów w ogóle nie mają śladu rdzy (są albo ocynkowane albo nierdzewne). W tym ogłoszeniu widać wyraźnie rdzę na śrubach pokrywy po prawej stronie, mocowaniu zborniczka płynu hamulcowego... bardzo zardzewiała jest też obudowa wentylatora. W zadbanym moto chyba nie wyglądałoby to aż tak źle. Dźwigienka zmiany biegów u mnie też nie ma śladu rdzy...
Nie wiem wprawdzie jakie można wyciągnąć z tego wnioski, ale tak mi się rzuciło w oczy...
Szyba wydaje się być niższa od oryginalnej (choć możliwe, że były różne wersje).
Nie wiem wprawdzie jakie można wyciągnąć z tego wnioski, ale tak mi się rzuciło w oczy...
Szyba wydaje się być niższa od oryginalnej (choć możliwe, że były różne wersje).
LwG
Łukasz czyli Skrobel
Łukasz czyli Skrobel
-
- Posty: 250
- Rejestracja: czw maja 17, 2012
- Miejscowość: Brodnica
- Motocykl: HD FLHTCUI
- VROC: 34836
Generalnie z Belgii czy Holandii motocykle są zaniedbane bo... stoją pod chmurką, dodatkowo jak z nadmorskich miejscowości to dochodzi jeszcze sól.
Sprawdziłbym stan techniczny przede wszystkim, reszta do ogarnięcia aczkolwiek będzie duuużo pracy:).
Sprawdziłbym stan techniczny przede wszystkim, reszta do ogarnięcia aczkolwiek będzie duuużo pracy:).
Rolling, rolling, rolling.........
Komar 3, WSK 175, VN800Classic, VN1600Classic, VN900Classic, HD FLHTCUI.....
Komar 3, WSK 175, VN800Classic, VN1600Classic, VN900Classic, HD FLHTCUI.....
- Skrobel
- Posty: 2585
- Rejestracja: czw maja 30, 2013
- Miejscowość: Piaseczno
- Motocykl: Nomad 1700, VN900 LT, był VN800-B3, VN1500-L4
- VROC: 35582
Jasne. Mój też jest z Belgii i też stał pod chmurką (można to poznać po korozji aluminiowych części - lagi, mocowania klamek itp.) a mimo to silnik, chromy i śrubki są zdrowe. Ale oczywiście zgadzam się, że trzeba obejrzeć żeby cokolwiek stwierdzić. Jeśli jeździ dobrze i prosto i nie ma śladów dzwona, to z resztą można stopniowo się bawić...
LwG
Łukasz czyli Skrobel
Łukasz czyli Skrobel
Kto jest online
Jest 94 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 94 gości
Najwięcej użytkowników (383) było online sob wrz 28, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 94 gości
Najwięcej użytkowników (383) było online sob wrz 28, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 94 gości