Gniazdo

Wszelkie tematy dotyczące naszych motocykli.
Awatar użytkownika
michaekk
Posty: 105
Rejestracja: czw sie 28, 2014
Miejscowość: Kraków
Motocykl: KAWASAKI VULCAN 900
VROC: 0

Gniazdo

Post autor: michaekk » sob lip 11, 2015


Awatar użytkownika
Góral
Posty: 2533
Rejestracja: sob mar 24, 2012
Miejscowość: Brusy
Motocykl: _FuMA
VROC: 34785

Post autor: Góral » ndz lip 12, 2015

Mi się przydaje. Nawigacja, telefon, pompka do kół, materaca...
"Wsiądźcie na motocykle i jedźcie tak długo, aż zrozumiecie o co w tym wszystkim chodzi" - Gang Dzikich Wieprzy

Awatar użytkownika
black-dimon
Posty: 38
Rejestracja: sob maja 23, 2015
Miejscowość: Wieluń
Motocykl: vulcan, jawa, jawa, jawa
VROC: 0

Post autor: black-dimon » ndz lip 12, 2015

ciekawy gadżet, wart zainteresowania.
BOGA NIE MA....
JEST MOTÓRRR

Awatar użytkownika
Klimek
Posty: 11
Rejestracja: wt cze 09, 2015
Miejscowość: Wawa
Motocykl: Kawasaki EN500 94'
VROC: 0

Post autor: Klimek » ndz lip 12, 2015

Warto jak podróżujesz.
Trzeba znaleźć jakieś zgrabne miejsce żeby nie wyglądało jak dupa zza krzaka, w poprzednim moto mialem idealną miejscówke pod kanapą.
Jadę wolno... bo mi wolno :)

Awatar użytkownika
MaciekSz
Posty: 3700
Rejestracja: ndz maja 09, 2010
Miejscowość: Pruszków
Motocykl: BMW K1200LT
VROC: 32197

Post autor: MaciekSz » pn lip 13, 2015

Zdecydowanie tak. Ja mam opcję zarówno z tradycyjnym gniazdem "zapalniczki", jak i USB do ładowania. Jednocześnie mogę mieć podłączone dwa urządzenia.
MaciekSz
Jest: K1200LT
Był VN 1700 Nomad B&W, Vulcan S, VN 2000 Rogue, VN1600 Nomad, VN900 Custom Ebony LE,
Er6N, R1150RT
VROC #32197
Obrazek

Awatar użytkownika
Przemo
Posty: 2291
Rejestracja: czw cze 05, 2014
Miejscowość: Wrocław
Motocykl: VN 2000 Classic '06
VROC: 37109

Post autor: Przemo » pn lip 13, 2015

A jak to Panowie jest ze zużyciem aku? W zależności od podłączenia to podczas jazdy nie ma problemu, bo aku się ładuje, a po wyjęciu kluczyków, tak jak światła jest odcinane zasilanie?

Albo jak się jedzie gdzieś w trasę i ma się ciągle telefon/nawigacę podłączoną, to aku może paść szybciej? Czy jak jest alternator/regulator sprawny to nie ma żadnych problemów?
Żyj tak, aby być szczęśliwym!
XV535>VN800>VN900>VN2000+VN800+LTD454

Awatar użytkownika
Góral
Posty: 2533
Rejestracja: sob mar 24, 2012
Miejscowość: Brusy
Motocykl: _FuMA
VROC: 34785

Post autor: Góral » pn lip 13, 2015

Zasilacz nawigacji - pobór prądu max. 1A. W rzeczywistości jest mniejszy. 1Ax12V = 12 W mocy, czyli tyle co postojówki (2x5W). Dużo to nie jest, bateria wytrzyma parę godzin na postoju. Ładowarka telefonu podobnie albo mniej, nie sprawdzałem. A jak potrzebujesz podłączyć mocniejsze urządzenie to zrób to na odpalonym silniku.
W czasie jazdy alternator nawet się nie zmęczy. A biorąc pod uwagę oświetlenie dodatkowe, np. lightbary 2x55W to naprawdę niewielki udział w całości.
"Wsiądźcie na motocykle i jedźcie tak długo, aż zrozumiecie o co w tym wszystkim chodzi" - Gang Dzikich Wieprzy

Awatar użytkownika
Przemo
Posty: 2291
Rejestracja: czw cze 05, 2014
Miejscowość: Wrocław
Motocykl: VN 2000 Classic '06
VROC: 37109

Post autor: Przemo » pn lip 13, 2015

Dzięki za rozwianie wątpliwości :) też zacznę się rozglądać za takim gadżetem.
Żyj tak, aby być szczęśliwym!
XV535>VN800>VN900>VN2000+VN800+LTD454

Awatar użytkownika
michaekk
Posty: 105
Rejestracja: czw sie 28, 2014
Miejscowość: Kraków
Motocykl: KAWASAKI VULCAN 900
VROC: 0

Post autor: michaekk » wt lip 28, 2015

Jeszcze takie rozwiazanie znalazłem
http://www.ebay.com/itm/Motorcycle-USB- ... 9e&vxp=mtr

Awatar użytkownika
MaciekSz
Posty: 3700
Rejestracja: ndz maja 09, 2010
Miejscowość: Pruszków
Motocykl: BMW K1200LT
VROC: 32197

Post autor: MaciekSz » śr lip 29, 2015

michaekk pisze:Jeszcze takie rozwiazanie znalazłem
http://www.ebay.com/itm/Motorcycle-USB- ... 9e&vxp=mtr
No tak. tylko albo ładujesz, albo wiesz, gdzie jedziesz :D
MaciekSz
Jest: K1200LT
Był VN 1700 Nomad B&W, Vulcan S, VN 2000 Rogue, VN1600 Nomad, VN900 Custom Ebony LE,
Er6N, R1150RT
VROC #32197
Obrazek

ludek
Posty: 360
Rejestracja: czw lut 03, 2011
Miejscowość: Słupsk
Motocykl: VN2000
VROC: 34580

Post autor: ludek » śr lip 29, 2015

Żeby gniazdo nie szpeciło mi kierownicy, całą ładowarkę wpakowałem do lampy (tylko ze ja mam lampę od lokomotywy i dużo szpeju już tam zmieściłem:)), wystaje tylko spiralny przewód z wtyczką mikro USB. Jak nie potrzebny to owinięty wokół linek jest praktycznie niewidoczny.
Typowe gniazdo zapalniczki (zwykłe na przewód, umocowane trtytkami) mam pod kanapą. Służy do ładowania interkomu w razie co i ew. pompki do materaca. Dodatkowo w sakwie mam jeszcze podwójną ładowarkę USB wybebeszoną z oryginalnej obudowy i zapakowaną do płaskiej dużo mniejszej.
Gniazdo zapalniczki przydaje mi się jeszcze do podładowywania aku, dostęp do niego jest paskudny w V2k. Przez gniazdo podłączam ładowarkę z małym prądem, bez walki z odkręcaniem siedziska i osłony aku.

pzdr. Darek

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Jest 117 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 117 gości

Najwięcej użytkowników (383) było online sob wrz 28, 2024

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 117 gości

Dzisiaj urodziny obchodzą