Prośba o opinie VN 800
-
- Posty: 6
- Rejestracja: pn lip 27, 2015
- Miejscowość: Warszawa
- Motocykl: brak!
- VROC: 0
Prośba o opinie VN 800
Witam!
Szukam dla siebie nowego motocykla i na allegro znalazłem takie ogłoszenie:
http://allegro.pl/kawasaki-vn-800-97r-w ... 85409.html
Maszyna jest dość rozpoznawalna, może na forum jest jej właściciel, albo ktoś z Was kojarzy ten egzemplarz i może coś o nim opowiedzieć?
Na co zwrócić największą uwagę przy kupnie? Czy przy tym przebiegu potrzebny jest jakiś większy serwis?
Z góry dziękuję za pomoc!
Pozdrawiam,
Krzysztof
Szukam dla siebie nowego motocykla i na allegro znalazłem takie ogłoszenie:
http://allegro.pl/kawasaki-vn-800-97r-w ... 85409.html
Maszyna jest dość rozpoznawalna, może na forum jest jej właściciel, albo ktoś z Was kojarzy ten egzemplarz i może coś o nim opowiedzieć?
Na co zwrócić największą uwagę przy kupnie? Czy przy tym przebiegu potrzebny jest jakiś większy serwis?
Z góry dziękuję za pomoc!
Pozdrawiam,
Krzysztof
-
- Posty: 6
- Rejestracja: pn lip 27, 2015
- Miejscowość: Warszawa
- Motocykl: brak!
- VROC: 0
Rozmawiałem z właścicielem przez telefon.
Opony i napęd są rzeczywiście w miarę świeże, przejechane na nich około 1,5 tyś km.
Bak motocykla był malowany osobiście przez właściciela pod siebie, a nie po szlifie. Wymieniona też była kanapa kierowcy, pasażera została oryginalna.
Do wymiany w najbliższym czasie byłyby klocki, które właściciel kupił, kwestia jedynie wymiany.
Jedyną rzeczą, która mnie zastanawia to to, że właściciel powiedział, że sprzęgło lubi się czasem ślizgać, dlatego też kupił już potrzebne do tego graty. Pytanie tylko czy wymiana jest bardzo droga/uciążliwa i lepiej sobie z tego powodu odpuścić, czy może warto kupić i już we własnym zakresie zrobić porządek?
Pozdrawiam,
Krzysztof.
Opony i napęd są rzeczywiście w miarę świeże, przejechane na nich około 1,5 tyś km.
Bak motocykla był malowany osobiście przez właściciela pod siebie, a nie po szlifie. Wymieniona też była kanapa kierowcy, pasażera została oryginalna.
Do wymiany w najbliższym czasie byłyby klocki, które właściciel kupił, kwestia jedynie wymiany.
Jedyną rzeczą, która mnie zastanawia to to, że właściciel powiedział, że sprzęgło lubi się czasem ślizgać, dlatego też kupił już potrzebne do tego graty. Pytanie tylko czy wymiana jest bardzo droga/uciążliwa i lepiej sobie z tego powodu odpuścić, czy może warto kupić i już we własnym zakresie zrobić porządek?
Pozdrawiam,
Krzysztof.
- Smoku
- Posty: 1304
- Rejestracja: ndz maja 20, 2012
- Miejscowość: Warszawa
- Motocykl: Voyager 1700Były:Nomad 1500 FI`03,800 Classic
- VROC: 0
Niekoniecznie musi być to kwestia sprzęgła do wymiany. Zacząłbym od tego na jakim oleju jeździ.
Jeżdżę na Motulu 5100 10w40, wymieniam co 4-5 tysięcy. Po tej zimie (od wymiany ok. 3 tysiące) sprzęgło potrafiło się ślizgnąć, ale po wymienia oleju problem ustał. Dodam, że moja 800 ma ponad 70 tysięcy przebiegu.
Sam motocykl wg mnie warty obejrzenia.
Jak coś to pisz wiadomość. Muka też chętny do pomocy. To zbadamy motocykl
Jeżdżę na Motulu 5100 10w40, wymieniam co 4-5 tysięcy. Po tej zimie (od wymiany ok. 3 tysiące) sprzęgło potrafiło się ślizgnąć, ale po wymienia oleju problem ustał. Dodam, że moja 800 ma ponad 70 tysięcy przebiegu.
Sam motocykl wg mnie warty obejrzenia.
Jak coś to pisz wiadomość. Muka też chętny do pomocy. To zbadamy motocykl
Włożyć kask, buty , skórę
I ruszyć w świat gdzie nowy świt
Będzie witał cię i kładł się do stóp
Każdy zakręt wiatr ułoży z chmur
I ruszyć w świat gdzie nowy świt
Będzie witał cię i kładł się do stóp
Każdy zakręt wiatr ułoży z chmur
-
- Posty: 6
- Rejestracja: pn lip 27, 2015
- Miejscowość: Warszawa
- Motocykl: brak!
- VROC: 0
-
- Posty: 6
- Rejestracja: pn lip 27, 2015
- Miejscowość: Warszawa
- Motocykl: brak!
- VROC: 0
Pierdoły, które bardziej ryją w mózgu niż przeszkadzają w jeździe:Drake0thiel pisze:Takiej odpowiedzi wyczekiwałem!Mayones pisze:W tym motku sprzęgło to pestka
W takim razie co powoduje najwięcej problemów? Szczere mówiąc przeglądam forum i w gąszczu tematów najbardziej przewija się sprawa gaźnika i wydechu. Czy jest jeszcze jakaś częsta dolegliwość?
- wypala się wewnętrzna rura od 1 cylindra (lubi hałasować)
- jeśli nikt od nowości nie wymieniał to pewnie z czasem do wymiany gumowe tulejki balansera (stuka wtedy z lewej strony przy ruszaniu z miejsca i podczas przyspieszania z niskich obrotów)
A VN ładny brałbym
- Mayones
- Posty: 5682
- Rejestracja: czw kwie 26, 2012
- Miejscowość: B-B
- Motocykl: VN800->K1200RS->R1200GS
- VROC: 0
Ja przez 25 tkm nie doświadczyłem, żadnych problemów technicznych wymiana napędu olejów filtrów reg zaworów laczków, jedyny zonk jaki mnie spotkał to przetarcie się kabelka pod zbiornikiem i brak prądu na świeczki to raz kiedy musiał wrócić na lawecie 50 km (wtedy też dowiedziałem się, że pzu mnie owszczem odwiezie do domu ale tylko po dzwonie po awarii to mogę się bujać).
Największy dla mnie minus 8setek to regulacja tylnego amora, dlatego wymieniłem na inny
Oczywiście czasem trzeba doliczyć naprawę jakichś partactw poprzednich właścicieli, najczęściej to pierdoły.
Największy dla mnie minus 8setek to regulacja tylnego amora, dlatego wymieniłem na inny
Oczywiście czasem trzeba doliczyć naprawę jakichś partactw poprzednich właścicieli, najczęściej to pierdoły.
- Smoku
- Posty: 1304
- Rejestracja: ndz maja 20, 2012
- Miejscowość: Warszawa
- Motocykl: Voyager 1700Były:Nomad 1500 FI`03,800 Classic
- VROC: 0
Swoją 800 zrobiłem 40tysięcy km. Najpoważniejszą rzeczą była wymiana tylnego amortyzatora, ale po 19. latach nie uważam, że to coś nadzwyczajnego.
A o typowych bolączkach, czyli o wydechu i gaźniku wiesz. U mnie wydech wypalił się sam i zamilkło dzwonienie a z gaźnikiem problemów brak.
Motocykl jeśli o niego zadbasz to się odwdzięczy, nie sprawia problemów.
Przy pakiecie startowym sprawdziłbym luzy zaworowe i ewentualnie wymienił olej w lagach.
Dawaj znać, co tam z tą 800
A o typowych bolączkach, czyli o wydechu i gaźniku wiesz. U mnie wydech wypalił się sam i zamilkło dzwonienie a z gaźnikiem problemów brak.
Motocykl jeśli o niego zadbasz to się odwdzięczy, nie sprawia problemów.
Przy pakiecie startowym sprawdziłbym luzy zaworowe i ewentualnie wymienił olej w lagach.
Dawaj znać, co tam z tą 800
Włożyć kask, buty , skórę
I ruszyć w świat gdzie nowy świt
Będzie witał cię i kładł się do stóp
Każdy zakręt wiatr ułoży z chmur
I ruszyć w świat gdzie nowy świt
Będzie witał cię i kładł się do stóp
Każdy zakręt wiatr ułoży z chmur
-
- Posty: 6
- Rejestracja: pn lip 27, 2015
- Miejscowość: Warszawa
- Motocykl: brak!
- VROC: 0
- RadekSłupsk
- Posty: 302
- Rejestracja: pn lis 19, 2012
- Miejscowość: Słupsk
- Motocykl: Kawasaki VN 800 A (1997)
- VROC: 35633
U siebie wymienialem tuleje balansera. przy okazji olej i uszczelke pod lewa kapa. wraz z robota jakies 400zl mnie to kosztowalo. jest to chyba jedna z najdrozszych rzeczy, jakie trzeba z czasem wymienic.
a tak to leje oktany i jezdze. nie ma z tym sprzetem problemow. Nawet nie bede go sprzedawal, tylko kupuje drugi (inny) motor.
Pozdro i powodzenia przy wyborze
a tak to leje oktany i jezdze. nie ma z tym sprzetem problemow. Nawet nie bede go sprzedawal, tylko kupuje drugi (inny) motor.
Pozdro i powodzenia przy wyborze
It's not the Wild West anymore, you can't just clean up the streets with a gun, even though sometimes, that's exactly what's needed
VROC #35633
VROC #35633
Kto jest online
Jest 10 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 10 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości