Dekompresatoroy do clasica 1500
-
- Posty: 8
- Rejestracja: wt sie 09, 2011
- Miejscowość: zach.pomorskie
- Motocykl: kawasaki vulcan 1500 classic
- VROC: 0
Dekompresatoroy do clasica 1500
Witam wszystkich bardzo serdecznie. Chciałbym podzielić się moim ostatnim spostrzeżeniem dotyczącym dekompresatorów w moim Vulcanie. Po ich wymontowaniu porównałem je ze sobą i są takie same. Według książki są różne (lustrzane odbicie). Teraz niewiem jak powinno być prawidłowo. Może ktoś z Was wymieniał je na nowe i wie jak powinno być? Według książki jest mi potrzebny dekompresator na pierwszy cylinder. Może ktoś z was ma używane w swoich skarbach Pozdrawiam i proszę o pomoc w tym temacie.
-
- Posty: 921
- Rejestracja: pn sie 20, 2012
- Miejscowość: Szczyty
- Motocykl: drag star 1100
- VROC: 0
Jutro ogarnę i odpiszę. Co do męczenia akumulatora to raczej nie rozładujesz go bardziej przy odpalaniu ponieważ bez dekompresatorów pali na dotyk, a jeśli są to jednak chwilę musi przekręcić aby zapalił. Oczywiście z drugiej strony konstruktor przewidział że mają być, ale jak kto woli.
Bo liczy się droga, nie cel.
-
- Posty: 8
- Rejestracja: wt sie 09, 2011
- Miejscowość: zach.pomorskie
- Motocykl: kawasaki vulcan 1500 classic
- VROC: 0
Po wywaleniu dekompresatorow robiliscie cos z walkami rozrzadu? Pytam bo na krzywce jest wyciecie w ktore wchodzi kruciec dekompresatora. Wyciecie jest po przeciwleglej stronie od szczytu krzywki. Czy trzeba bedzie te wyciecie wypelnic, zeby dzwigienka gladko sie slizgala po krzywce i nie chaczyla o krawedzie tego wyciecia
Kto jest online
Jest 13 użytkowników online :: 1 zarejestrowany, 0 ukrytych i 12 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 12 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 12 gości