W stosunku do oryginału:
- zmieniona kierownica i manetki
- zmienione podnóżki a z przodu całe mocowanie i zostały wydłużone
- przewód hamulcowy w oplocie
- silnik chyba wymieniany z GPZ-ta (mocniejszy 60KM) w naszych występowały srebrne
- inne wydechy - prawdopodobnie z wersji C
- wymienione oparcie pasażera
- opony prawdopodobnie jak moto opuściło fabrykę (miałem takie same)
- zbiornik wymieniony
- boczki malowane.
Dość sporo wymienione jak na rocznik `97 ale i cena niska. Nie wszystko co wypisałem trzeba traktować jako wadę i ew. wygląd rzecz gustu. Ktoś widać robił pod siebie.
Sakwy takie same mam u siebie.
W sumie bym go nie negował w całym rozrachunku. Trzeba obejrzeć i sprawdzić ograniczniki na kierownicy, czy lagi nie leją (nie słuchać, że wystarczy wymiana uszczelniaczy bo pewnie są tam wsadzone nowe tylko mogą nie trzymać (tak było u mnie). Oczywiście luzy na główce ramy, czy felgi proste - bo, że miał przygodę to na 100% pewne ale cena sporo rekompensuje.
Polecam wideo poradnik
Jak kupować motocykl.
O sprawach technicznych możesz u mnie poczytać w moim wątku w naszych maszynach.