EN 500 - ocena motocykla z ogłoszenia
EN 500 - ocena motocykla z ogłoszenia
Witam
Proszę o ocenę motocykla z ogłoszenia:
http://olx.pl/oferta/kawasaki-en-500-CID5-IDev6xN.html
Ze sprzedającym się nie kontaktowałem celem uzyskania informacji. Na razie proszę o powierzchowną ocenę - dla Was zapewne jeden rzut okiem i już wiadomo co jest oryginalne, co jest do robienia itp.
Proszę o ocenę motocykla z ogłoszenia:
http://olx.pl/oferta/kawasaki-en-500-CID5-IDev6xN.html
Ze sprzedającym się nie kontaktowałem celem uzyskania informacji. Na razie proszę o powierzchowną ocenę - dla Was zapewne jeden rzut okiem i już wiadomo co jest oryginalne, co jest do robienia itp.
W stosunku do oryginału:
- zmieniona kierownica i manetki
- zmienione podnóżki a z przodu całe mocowanie i zostały wydłużone
- przewód hamulcowy w oplocie
- silnik chyba wymieniany z GPZ-ta (mocniejszy 60KM) w naszych występowały srebrne
- inne wydechy - prawdopodobnie z wersji C
- wymienione oparcie pasażera
- opony prawdopodobnie jak moto opuściło fabrykę (miałem takie same)
- zbiornik wymieniony
- boczki malowane.
Dość sporo wymienione jak na rocznik `97 ale i cena niska. Nie wszystko co wypisałem trzeba traktować jako wadę i ew. wygląd rzecz gustu. Ktoś widać robił pod siebie.
Sakwy takie same mam u siebie.
W sumie bym go nie negował w całym rozrachunku. Trzeba obejrzeć i sprawdzić ograniczniki na kierownicy, czy lagi nie leją (nie słuchać, że wystarczy wymiana uszczelniaczy bo pewnie są tam wsadzone nowe tylko mogą nie trzymać (tak było u mnie). Oczywiście luzy na główce ramy, czy felgi proste - bo, że miał przygodę to na 100% pewne ale cena sporo rekompensuje.
Polecam wideo poradnik Jak kupować motocykl.
O sprawach technicznych możesz u mnie poczytać w moim wątku w naszych maszynach.
- zmieniona kierownica i manetki
- zmienione podnóżki a z przodu całe mocowanie i zostały wydłużone
- przewód hamulcowy w oplocie
- silnik chyba wymieniany z GPZ-ta (mocniejszy 60KM) w naszych występowały srebrne
- inne wydechy - prawdopodobnie z wersji C
- wymienione oparcie pasażera
- opony prawdopodobnie jak moto opuściło fabrykę (miałem takie same)
- zbiornik wymieniony
- boczki malowane.
Dość sporo wymienione jak na rocznik `97 ale i cena niska. Nie wszystko co wypisałem trzeba traktować jako wadę i ew. wygląd rzecz gustu. Ktoś widać robił pod siebie.
Sakwy takie same mam u siebie.
W sumie bym go nie negował w całym rozrachunku. Trzeba obejrzeć i sprawdzić ograniczniki na kierownicy, czy lagi nie leją (nie słuchać, że wystarczy wymiana uszczelniaczy bo pewnie są tam wsadzone nowe tylko mogą nie trzymać (tak było u mnie). Oczywiście luzy na główce ramy, czy felgi proste - bo, że miał przygodę to na 100% pewne ale cena sporo rekompensuje.
Polecam wideo poradnik Jak kupować motocykl.
O sprawach technicznych możesz u mnie poczytać w moim wątku w naszych maszynach.
POZDR robdk
Mój kanał Motogaraż robdk
Mój kanał Motogaraż robdk
Dzięki za odpowiedź. Nie sądziłem, że tyle tego jest.
Kufry, stalowy oplot na pewno na plus. Kierownica, manetki, podnóżki - dla mnie OK co do wyglądu, pewnie skoro tyle w nim było robione, to po co zakładać znowu oryginalne części. Największe wady z wymienionych moim zdaniem silnik - jeśli był wymieniany, dlaczego akurat z GPZta? Oraz 23 letnie opony - to raczej o 20 lat za dużo... Szukając tak wiekowego motocykla zadrapania, malowanie to nie jest największy problem.
Z oględzinami będzie problem, bo mam 300 km w jedną stronę.
A rocznik wg ogłoszenia '93.
Z jednej strony nie spodziewam się dużo po motocyklach z tych lat, z drugiej strony zmiany są tutaj dość znaczne.
Kufry, stalowy oplot na pewno na plus. Kierownica, manetki, podnóżki - dla mnie OK co do wyglądu, pewnie skoro tyle w nim było robione, to po co zakładać znowu oryginalne części. Największe wady z wymienionych moim zdaniem silnik - jeśli był wymieniany, dlaczego akurat z GPZta? Oraz 23 letnie opony - to raczej o 20 lat za dużo... Szukając tak wiekowego motocykla zadrapania, malowanie to nie jest największy problem.
Z oględzinami będzie problem, bo mam 300 km w jedną stronę.
A rocznik wg ogłoszenia '93.
Z jednej strony nie spodziewam się dużo po motocyklach z tych lat, z drugiej strony zmiany są tutaj dość znaczne.
- Skrobel
- Posty: 2588
- Rejestracja: czw maja 30, 2013
- Miejscowość: Piaseczno
- Motocykl: Nomad 1700, VN900 LT, był VN800-B3, VN1500-L4
- VROC: 35582
Silnik wcale nie musiał być wymieniany. Nie wiem dokładnie w których wersjach i w których rocznikach, ale w EN 500 też występowały czarne. Może chodzi np. o 454? Jeden z pierwszych wyników z Google:
http://i817.photobucket.com/albums/zz97 ... LTD001.jpg
No a jeśli chodzi o GPZ to EN 500 i GPZ miały ten sam silnik. Tylko w GPZ był wyżej kręcony i coś jeszcze miał zmienione w stosunku do EN 500. Nie jestem znawcą ale widywałem "połówki" z czarnym silnikiem.
http://i817.photobucket.com/albums/zz97 ... LTD001.jpg
No a jeśli chodzi o GPZ to EN 500 i GPZ miały ten sam silnik. Tylko w GPZ był wyżej kręcony i coś jeszcze miał zmienione w stosunku do EN 500. Nie jestem znawcą ale widywałem "połówki" z czarnym silnikiem.
LwG
Łukasz czyli Skrobel
Łukasz czyli Skrobel
Skrobel, Co do silnika to 500-setki w EN-ie były zawsze srebrne tym bardziej, że jest to rocznik '93 z samej końcówki produkcji w wersji A (co nawet sugeruje umiejscowienie tylnich kierunkowskazów). W '94 już była specyfikacja B. Wymiana silnika na mocniejszy jeśli jest w dobrej kondycji tez nie oznacza czegoś złego bp choćby ma większą moc, choć charakterystyka pracy jest nieprzystosowana pod ten typ motocykla bo się musi kręcić wysoko.
Ogólnie w mojej ocenie moto jest po jakichś przejściach ale trzeba wziąć pod uwagę, że ciężko z takiego rocznika o egzemplarz dziewiczy. Po prostu trzeba kupić z pełna tego świadomością i że trzeba z 2000 w najbliższym okresie włożyć choćby nowe oponki kupić.
Ogólnie w mojej ocenie moto jest po jakichś przejściach ale trzeba wziąć pod uwagę, że ciężko z takiego rocznika o egzemplarz dziewiczy. Po prostu trzeba kupić z pełna tego świadomością i że trzeba z 2000 w najbliższym okresie włożyć choćby nowe oponki kupić.
POZDR robdk
Mój kanał Motogaraż robdk
Mój kanał Motogaraż robdk
Czy zawsze to tego nie wiem bo nie rozkminiałem tego modelu. Niemniej konstrukcyjnie to dwa różne silniki w budowie, także 500 nie jest kontynuacją 450 a zupełnie nową konstrukcją. Te (500) zaś były montowane w modelach KLE, GPZ, ER5 i EN. W KLE i GPZ były malowane na czarno.
POZDR robdk
Mój kanał Motogaraż robdk
Mój kanał Motogaraż robdk
Mam kolejne moto do oceny. Na wstępie chciałbym jeszcze raz podziękować koledze PALETKA z forum za obejrzenie jednego moto - byłem już gotów jechać 340 km w jedną stronę, ale drugi oglądający dzisiaj ten motocykl go kupił. Także szukam dalej.
Czy kosz sprzęgłowy to coś poważniejszego?
http://olx.pl/oferta/kawasaki-en-500-CI ... 75160582f8
http://olx.pl/oferta/sprzedam-kawasaki- ... c;promoted
Czy kosz sprzęgłowy to coś poważniejszego?
http://olx.pl/oferta/kawasaki-en-500-CI ... 75160582f8
http://olx.pl/oferta/sprzedam-kawasaki- ... c;promoted
GS500F --> SV650S --> Bandit 600N
- Ryszard1962
- Posty: 561
- Rejestracja: pt kwie 11, 2014
- Miejscowość: Warszawa - Gocławek
- Motocykl: RS 1600 był Kawsaki VN 1500 NOMAD
- VROC: 37255
http://www.vulcaneria.pl/viewtopic.php?p=257331#257331
Kolega z Forum oferuje 500 swojego znajomego
Kolega z Forum oferuje 500 swojego znajomego
Kto jest online
Jest 41 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 41 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 41 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 41 gości
Dzisiaj urodziny obchodzą
- Amess (53)
- Broda4 (46)
- GregSar (55)
- SzyldziarzCom (51)