Co zrobiłem dzisiaj przy swoim motocyklu !!
- Painkiller
- Posty: 504
- Rejestracja: czw sie 18, 2011
- Miejscowość: wRock...
- Motocykl: Kawa VN800 A
- VROC: 34211
Dr Petunia na razie jest spora różnica ale dopiero zaliczona jedna przejażdżka. Jest węższa o prawie 20 cm od poprzedniej, trzeba się też bardziej pochylić. Specyficznie, fajnie ale mimo wszystko ze sprzedażą starej jednak poczekam...
A przy okazji okazało się, że linka zamykająca przepustnicę jest zerwana przy rolgazie.
A przy okazji okazało się, że linka zamykająca przepustnicę jest zerwana przy rolgazie.
- Dr Petunia
- Posty: 48
- Rejestracja: pt lis 06, 2015
- Miejscowość: Szczytniki
- Motocykl: Kawasaki vn1600 Mean Streak
- VROC: 37584
- Painkiller
- Posty: 504
- Rejestracja: czw sie 18, 2011
- Miejscowość: wRock...
- Motocykl: Kawa VN800 A
- VROC: 34211
Po kilku latach zalegania na półce wreszcie przykręcona osłona chłodnicy wg własnej koncepcji
https://plus.google.com/112852206842489 ... a4SNU1jx2Z
https://plus.google.com/112852206842489 ... a4SNU1jx2Z
- Dr Petunia
- Posty: 48
- Rejestracja: pt lis 06, 2015
- Miejscowość: Szczytniki
- Motocykl: Kawasaki vn1600 Mean Streak
- VROC: 37584
Mam wyechy Cobry i mimo, że mają takie małe osłonki, bardzo się rozgrzewają i przypalają spodnie i buty. W ten sposób miałem piękne plamy spalonego plastiku na nich. Wymyśliłem sobie, że owinę kolektor bandażem termicznym i zobaczę co to da.
Rurki bez osłonek:
Osłonki ze spalonym plastikiem:
Początek prac:
Efekt końcowy bez osłonek i przy odpalonym moto, widać jak dymi:):
Całkowity efekt końcowy to tak jak na zdjęciu w profilu (teraz zapomniałem zrobić). Osłonki ciężko wchodzą, ale dało radę, te obejmy też pochowane itp.
Wnioski jak na razie:
bandaż bazaltowy, podobno bardziej wytrzymały niż ceramiczny, zobaczymy...
na pewno bardziej miękki, nie trzeba moczyć, owija się fajnie.
Wygrzałem i wypaliłem bandaż zanim założyłem osłonki i stał się trochę kruchy, więc w paru miejscach przy szarpaniu się z osłonką chyba się pokruszył. I na razie jakby trochę zimniej, ale ciężko stwierdzić, jutro bujne się parę kilometrów i zobaczymy, Na razie przy dotyku parzy, ale nie topi skóry jak wcześniej
Rurki bez osłonek:
Osłonki ze spalonym plastikiem:
Początek prac:
Efekt końcowy bez osłonek i przy odpalonym moto, widać jak dymi:):
Całkowity efekt końcowy to tak jak na zdjęciu w profilu (teraz zapomniałem zrobić). Osłonki ciężko wchodzą, ale dało radę, te obejmy też pochowane itp.
Wnioski jak na razie:
bandaż bazaltowy, podobno bardziej wytrzymały niż ceramiczny, zobaczymy...
na pewno bardziej miękki, nie trzeba moczyć, owija się fajnie.
Wygrzałem i wypaliłem bandaż zanim założyłem osłonki i stał się trochę kruchy, więc w paru miejscach przy szarpaniu się z osłonką chyba się pokruszył. I na razie jakby trochę zimniej, ale ciężko stwierdzić, jutro bujne się parę kilometrów i zobaczymy, Na razie przy dotyku parzy, ale nie topi skóry jak wcześniej
Kawasaki VN1600 Mean Streak Mechaniczna Pomarańcza
- Dr Petunia
- Posty: 48
- Rejestracja: pt lis 06, 2015
- Miejscowość: Szczytniki
- Motocykl: Kawasaki vn1600 Mean Streak
- VROC: 37584
Dzisiaj zmieniłem tarcze zegarów na europejskie, wyskalowane tylko w km/h. Zakupione na all...o za 45pln, taniocha a wyglądają całkiem solidnie Nawet nie trzeba demontować zegarów, spuściłem tylko lampę, żeby dostać się do śrubek obudowy zegarów. Potem poszło już w 15 minut.
Stare tarcze:
Nowe, już zamontowane:
Poza tym, jak się ostatnio przeleciałem autostradą przy tych wiatrach to zapragnąłem szybki:)
Może Meanie to nie Nomad i nie wygląda profi z szybką, ale wygoda przede wszystkim...
Trochę się nakombinowałem z ustawieniem, bo Meanie na pochyloną kierownicę i zegary bardzo wystają, ale w końcu dało radę.
Stare tarcze:
Nowe, już zamontowane:
Poza tym, jak się ostatnio przeleciałem autostradą przy tych wiatrach to zapragnąłem szybki:)
Może Meanie to nie Nomad i nie wygląda profi z szybką, ale wygoda przede wszystkim...
Trochę się nakombinowałem z ustawieniem, bo Meanie na pochyloną kierownicę i zegary bardzo wystają, ale w końcu dało radę.
Kawasaki VN1600 Mean Streak Mechaniczna Pomarańcza
- RadekSłupsk
- Posty: 302
- Rejestracja: pn lis 19, 2012
- Miejscowość: Słupsk
- Motocykl: Kawasaki VN 800 A (1997)
- VROC: 35633
It's not the Wild West anymore, you can't just clean up the streets with a gun, even though sometimes, that's exactly what's needed
VROC #35633
VROC #35633
Ciapnąłem puszki wydechów, dospawałem dwie rurki z kwasówki, a wszystko owinąłem taśmą termiczną. Efekty poniżej
https://www.youtube.com/watch?v=OF15JTnkMNg
https://www.youtube.com/watch?v=OF15JTnkMNg
- Dr Petunia
- Posty: 48
- Rejestracja: pt lis 06, 2015
- Miejscowość: Szczytniki
- Motocykl: Kawasaki vn1600 Mean Streak
- VROC: 37584
- RadekSłupsk
- Posty: 302
- Rejestracja: pn lis 19, 2012
- Miejscowość: Słupsk
- Motocykl: Kawasaki VN 800 A (1997)
- VROC: 35633
Otrzymalem 25min temu przesylke z air cut em. Gaznik poskladany i jutro go montuje do silnika. Z nadzieja, ze bedzie dzialal poprawnie
Dodatkowo uszczelki kolektorow ida na wymiane
Dodatkowo uszczelki kolektorow ida na wymiane
It's not the Wild West anymore, you can't just clean up the streets with a gun, even though sometimes, that's exactly what's needed
VROC #35633
VROC #35633
-
- Posty: 17
- Rejestracja: ndz mar 03, 2013
- Miejscowość: Zachodniopomorskie
- Motocykl: VN800 classic
- VROC: 0
Witam serdecznie!
W minionym tygodniu wymieniłem tulejki balansera. Motocykl pracuje teraz jak nowy
Stare tulejki były już twarde i nie spełniały swojego zadania. Całą operację wymiany dokonałem sam i stwierdzam, że nie ma w niej żadnej większej filozofii. Koszt zakupu nowych tulejek (6 sztuk ) i uszczelki zamknął się w 250 zł plus koszt zakupu oleju i filtra. Zakupu tulejek dokonałem w serwisie Kawasaki, będąc przejazdem w Kłodawie koło Gorzowa. Dodam tylko że mój VN 800 jest z 1999 roku (pierwsza rejestracja 2001 r.) i ma już za sobą 50000 km.
Wszystkim, którzy narzekają na stukające tulejki wałka wyrównoważającego polecam ich wymianę , a radość z jazdy będzie jeszcze większa!
W minionym tygodniu wymieniłem tulejki balansera. Motocykl pracuje teraz jak nowy
Stare tulejki były już twarde i nie spełniały swojego zadania. Całą operację wymiany dokonałem sam i stwierdzam, że nie ma w niej żadnej większej filozofii. Koszt zakupu nowych tulejek (6 sztuk ) i uszczelki zamknął się w 250 zł plus koszt zakupu oleju i filtra. Zakupu tulejek dokonałem w serwisie Kawasaki, będąc przejazdem w Kłodawie koło Gorzowa. Dodam tylko że mój VN 800 jest z 1999 roku (pierwsza rejestracja 2001 r.) i ma już za sobą 50000 km.
Wszystkim, którzy narzekają na stukające tulejki wałka wyrównoważającego polecam ich wymianę , a radość z jazdy będzie jeszcze większa!
- Wydminianin
- Posty: 541
- Rejestracja: ndz mar 06, 2016
- Miejscowość: Wydminy (na Mazurach)
- Motocykl: VN2000 Classic LT '07 Honda Deauville 650 '03
- VROC: 0
- Przemo
- Posty: 2291
- Rejestracja: czw cze 05, 2014
- Miejscowość: Wrocław
- Motocykl: VN 2000 Classic '06
- VROC: 37109
po 9k przejechanych w tym roku wymieniłem olej oraz filtr oleju (słyszałem że po 6k, a w manualu właśnie sprawdziłem, że po 12k powinno się)
dodatkowo przed urlopem zakupiłem i zamontowałem bagażnik pod kufer/worek bagażowy całkiem ładne wykonanie
jakby ktoś szukał więcej informacji to: http://motoakcesoria.riders.pl/index.php
w tydzień czasu od złożenia zamówienia, bagażnik był już u mnie
dodatkowo przed urlopem zakupiłem i zamontowałem bagażnik pod kufer/worek bagażowy całkiem ładne wykonanie
jakby ktoś szukał więcej informacji to: http://motoakcesoria.riders.pl/index.php
w tydzień czasu od złożenia zamówienia, bagażnik był już u mnie
- Wydminianin
- Posty: 541
- Rejestracja: ndz mar 06, 2016
- Miejscowość: Wydminy (na Mazurach)
- Motocykl: VN2000 Classic LT '07 Honda Deauville 650 '03
- VROC: 0
Kto jest online
Jest 34 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 34 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 34 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 34 gości