prośba o pomoc w wyborze (Vulcan 900)

Wszelkie tematy dotyczące naszych motocykli.
rockcoffee
Posty: 8
Rejestracja: śr sie 09, 2017
Miejscowość: Kraków
Motocykl: yamaha
VROC: 0

prośba o pomoc w wyborze (Vulcan 900)

Post autor: rockcoffee » śr sie 09, 2017

Witam
Jestem miłosnikiem wszystkiego co ma dwa kółka i jest cruiserem. Innych moto nie biorę pod uwagę, Jestem dośc postawnym facetem z waga blisko 100kg, i chciałbym zapytać wszystkich bardziej doświadczonych o pomoc w wyborze pierwszego motocykla. Mam okazję kupić nowego Vulcana 900, lub ewentualnie używkę powyżej 1000cm, jeszcze pod uwage brałem vulcana s ale on nie odzwierciedla moich upodobań co do rasowego cruisera, jest to rzędówka z co prawda większą mocą ale dla mnie wazniejszy jest moment który pociągnie 100kg właściciela wraz z bagażem i być może drugą połówką. Proszę o rade czy wydając na pierwsze moto około 32000zł na vulcana 900 nie będę załował na przykład po roku że brakuje mi mocy? czy może te 900cm i 50KM bedzie spełniało moje oczekiwania na kilka lat? zupełnie nie wiem jak to jest po czasie użytkowanie bo nie miałem wcześniej żadnego własnego moto. kupując nowy motocykl nie chciałbym załować decyzji, bo przy kupnie raczej sie traci niż zyskuje dlatego chciałbym wybrać na kilka lat swój motocykl. Moze ktos się wypowie również co do samego vulcana 900? ma jakies słabe bardziej strony? warty polecenia?
Będę wdzieczny za wszystkie rady od bardziej doświadczonych
Pozdrawiam

Awatar użytkownika
Mars
Posty: 658
Rejestracja: pt lis 25, 2011
Miejscowość: Świecie k/ Bydg.
Motocykl: VN 900 classic 2008r.
VROC: 34646

Post autor: Mars » śr sie 09, 2017

Cześć.

Mój Vulcan jest z 2008r. a kupiłem go w 2011r. Mam 65 kg wagi i jeżdżąc nim od 6 lat za każdym razem mam uśmiech na twarzy. Na tę chwilę nie widzę dla niego godnego zmiennika. Nie wiem, jak to jest przy 100 kg, więc pewnie zostanie Ci jazda próbna.

Ja polecam w 100%
ZHDK A Rh "-"
HDK ZDZN

rockcoffee
Posty: 8
Rejestracja: śr sie 09, 2017
Miejscowość: Kraków
Motocykl: yamaha
VROC: 0

Post autor: rockcoffee » śr sie 09, 2017

Mars
dzieki za odp. , masz vn 900 i 50KM? sprawdza się dobrze jeżeli chodzi o jakies dalsze wypady? jest wygodny na dalsza podróż?
Niestety cały mój problem polega na tym że nie moge go przetestować a nie znam nikogo z okolicy kto takim moto jeździ. Pozostaje kupno w ciemno, i radzić się tych co już moga nt temat coś powiedzieć. Poza tym między nami jest aż 35kg różnicy :)
Ostatnio zmieniony śr sie 09, 2017 przez rockcoffee, łącznie zmieniany 1 raz.

Kolba
Posty: 183
Rejestracja: czw paź 02, 2014
Miejscowość: SRC
Motocykl: VN 900 Classic, HD Electra
VROC: 37533

Post autor: Kolba » śr sie 09, 2017

mam 100 i z plecaczkiem i bagażami a kobieta potrafi dużo zabrać i spakować we wszystkie możliwe kufry spokojnie daje rade nawet w górach co do wygody zależy o pupci plecaczka kierownik ma wygodnie
Ostatnio zmieniony śr sie 09, 2017 przez Kolba, łącznie zmieniany 1 raz.
kolba

Zaba
Posty: 9
Rejestracja: czw kwie 16, 2015
Miejscowość: Poznań, Daszewice
Motocykl: Vulcan VN900 Clasic - 2008r.
VROC: 37981

Post autor: Zaba » śr sie 09, 2017

Witaj
Ja mam grubo ponad 100kg i muszę powiedzieć że jeszcze mnie moja 900-setka nie zawiodła
nie robiłem nigdy dłuższych tras niż 500km ale spokojnie (z przerwą na kawę) moje cztery litery dają sobie radę na fabrycznej kanapie , co prawda na akcesoryjnej jeździ się dużo wygodniej ale cóż może kiedyś wymienię :D .

Przy spokojnej jeździe mocy mi nie brakuje a i jeszcze jedno nie jest zbytnio paliwożerny
( co prawda mam porównanie tylko z nomadem 1600 ) .

Tak na sam koniec jeszcze jedna sprawa , manewry na postoju szczególnie w terenie gdzie trzeba czasami przepchnąć by zaparkować lub zawrócić nie są może najłatwiejsze ale spokojnie normalny facet bez większego problemu je wykona a niech ktoś spróbuje takim nomadem sobie pomanewrować - język można sobie podeptać :D choć to naprawdę piękna maszyna (nomad 1600).

Przepraszam za moją niezbyt składną wypowiedź ale może choć trochę pomogłem.
Była Honda VT750 ACE
Jest Vulcan VN900 Clasic

rockcoffee
Posty: 8
Rejestracja: śr sie 09, 2017
Miejscowość: Kraków
Motocykl: yamaha
VROC: 0

Post autor: rockcoffee » śr sie 09, 2017

dzięki wielkie za wszystkie odpowiedzi, kierujecie mnie do decyzji kupna taj vn 900, Mam nadz. ze za 3 lata nie bedę żałował że nie kupiłem od razu coś powyżej 1000cm, ale z wypowiedzi widzę że vulcan 900 da się lubic na dłuższy czas :) . decyzję musze podjąć do maksimum 2 tygodni i mam nadz. że będzie trafna. :) moto będzie nowe, i będę z czasem chciał go ładnie ubrać bo golas tak biednie wygląda. Chciałem iśc w czerń ale ostał się tylko szary metalik, więc musze to przełknąć. Trochę widziałem w sieci opinii nt hamulców ze są troszkę słabe..Jak jest z awaryjnością? czy ma jakies szczególne bolaczki ta 900?

Kolba
Posty: 183
Rejestracja: czw paź 02, 2014
Miejscowość: SRC
Motocykl: VN 900 Classic, HD Electra
VROC: 37533

Post autor: Kolba » śr sie 09, 2017

w starszych modelach mój 2008 jedyną bolączką był stator -alternator prawie każdy z czasem do przewinięcia lepiej niż kupić nowy nie wiem jak teraz innych większych problemów brak
kolba

Miras1999
Posty: 66
Rejestracja: czw wrz 03, 2015
Miejscowość: Trzebnica
Motocykl: VN750 był, jest VN15
VROC: 0

Post autor: Miras1999 » czw sie 10, 2017

Ja bym nie kupił nic poniżej 1500
Komar, komar, romet, simson, mz250, trzydzieści lat auto i od kilku dni VN750, od 1.09.2017 vn15
tel. 535110466

Awatar użytkownika
ciecio
Posty: 485
Rejestracja: ndz lut 17, 2013
Miejscowość: Gdańsk
Motocykl: Kawasaki Vulcan 900 Classic
VROC: 36107

Post autor: ciecio » pt sie 11, 2017

Tak z ciekawości, jakim cudem kupujesz nowe moto, skoro dealer nic nie oferuje?
"Wojną zachwycają się tylko ci, którzy nigdy jej nie poznali" Erazm z Rotterdamu
"Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do Swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem"

rockcoffee
Posty: 8
Rejestracja: śr sie 09, 2017
Miejscowość: Kraków
Motocykl: yamaha
VROC: 0

Post autor: rockcoffee » pt sie 11, 2017

jak to nic? stoi jedna sztuka w salonie Kraków z 2016 roku, o jakim dealerze piszesz?
problem jest innego typu: mianowicie chodzi o norme euro 4, od 01.2017 nie można zarejestrować nowego moto bez ABS, funkcji auutomatycznego włączenia swiateł oraz z gażniekiem. Z tym ostatnim to nie mam problemu ale jeżeli chodzi o ABS to juz jest, sprzedawca powiedział mi że sa wyjatki z ostatnich partii produkcji że bez problemu można to moto zarejestrowac ale musze się jeszcze upewnić. Podobno ta vn 900 to ostatnia sztuka w PL.
Ostatnio zmieniony pt sie 11, 2017 przez rockcoffee, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
ciecio
Posty: 485
Rejestracja: ndz lut 17, 2013
Miejscowość: Gdańsk
Motocykl: Kawasaki Vulcan 900 Classic
VROC: 36107

Post autor: ciecio » pt sie 11, 2017

Piszę o każdym dealerze Kawasaki w Polsce
A 2016 to nie nowy motocykl.
Wszystko jasne
Ostatnio zmieniony pt sie 11, 2017 przez ciecio, łącznie zmieniany 1 raz.
"Wojną zachwycają się tylko ci, którzy nigdy jej nie poznali" Erazm z Rotterdamu
"Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do Swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem"

rockcoffee
Posty: 8
Rejestracja: śr sie 09, 2017
Miejscowość: Kraków
Motocykl: yamaha
VROC: 0

Post autor: rockcoffee » pt sie 11, 2017

dużo mysle o tym kupnie. jestem troszke rozdarty, bo z jednej strony chciałbym nowe moto którego historię będę znał i ładnie go docierał, a zdrugiej myśle też o kupnie wiekszej uzywki juz ubranej, gdzie generalnie wyjdzie mnie to taniej bo wiadomo używkę można kupić taniej i zaoszczedze na akcesoriach które tanie nie są..ale nowy to nowy. Mysle intensywnie. Chciałbym nie załować, duzo mi daje opinia innych że ta vn 900 to udane moto, tylko zastanawia mnie ilu tak naprawdę uzytkowników chwali swoje rumaki a w głebi serca chciałoby sie przesiąść na coś mocniejszego i wiekszego..
Ostatnio zmieniony pt sie 11, 2017 przez rockcoffee, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Mayones
Posty: 5682
Rejestracja: czw kwie 26, 2012
Miejscowość: B-B
Motocykl: VN800->K1200RS->R1200GS
VROC: 0

Post autor: Mayones » pt sie 11, 2017

Nie ważne jaka moc, przez okres docierania "nówki" zgodnie z zaleceniami serwisówki w grupie to sobie nie pojeździsz ;)
...no chyba, że trafisz na grupę "docieracze nowych motongów" :hah:
Co do 900 słyszałem za czasów jak latałem 8setką, że jednak 8setka żwawsza i mocniejsza ale mniej ekonomiczna...to tyle więc z 8 setki wskok na 9 setkę jak dla mnie byłby bez sensu. pytanie jak chcesz jeździć i z kim i jakie masz potrzeby.
Poza tym jak już kupisz spory kawał silnika, to o czym będziesz marzył ? :antlers:
Ostatnio zmieniony pt sie 11, 2017 przez Mayones, łącznie zmieniany 1 raz.

rockcoffee
Posty: 8
Rejestracja: śr sie 09, 2017
Miejscowość: Kraków
Motocykl: yamaha
VROC: 0

Post autor: rockcoffee » pt sie 11, 2017

Poza tym jak już kupisz spory kawał silnika, to o czym będziesz marzył ? :antlers:[/quote]

traktujesz 900 jako spory kawał silnika ? ;)

Awatar użytkownika
Mayones
Posty: 5682
Rejestracja: czw kwie 26, 2012
Miejscowość: B-B
Motocykl: VN800->K1200RS->R1200GS
VROC: 0

Post autor: Mayones » pt sie 11, 2017

Raczej jak kupisz 900, możesz marzyć o 1500, 1600, 2000, a jak kupisz od razu 2000 (spory kawał silnika) to ? ;)

BOSMAN
Posty: 80
Rejestracja: czw maja 19, 2016
Miejscowość: Wrocław
Motocykl: kawasaki VN 1600 Clasic,BMW R1200GS
VROC: 0

Post autor: BOSMAN » pt sie 11, 2017

Witam ja pojezdziłem na 1600 Clasic i wcale moc nie zwala z nóg więc moze zapwenić 900-tka jesli tylko cruser to dwa litry...Pozdrawiam :yeee:
Pozdrawiam Robert

Miras1999
Posty: 66
Rejestracja: czw wrz 03, 2015
Miejscowość: Trzebnica
Motocykl: VN750 był, jest VN15
VROC: 0

Post autor: Miras1999 » pt sie 11, 2017

to ja nie wiedziałem ze o moc chodzi !!!!!
Komar, komar, romet, simson, mz250, trzydzieści lat auto i od kilku dni VN750, od 1.09.2017 vn15
tel. 535110466

Awatar użytkownika
Przemo
Posty: 2291
Rejestracja: czw cze 05, 2014
Miejscowość: Wrocław
Motocykl: VN 2000 Classic '06
VROC: 37109

Post autor: Przemo » sob sie 12, 2017

Ja śmigam 900 i jestem bardzo zadowolony :) aczkolwiek na wiosnę będę sprzedawał, bo potrzebuję kasy na drugi motocykl dla przyszłej żony.

Yuzek
Posty: 1149
Rejestracja: sob sty 26, 2013
Miejscowość: Poznań/Kamionki
Motocykl: VN1700 Classic
VROC: 0

Post autor: Yuzek » sob sie 12, 2017

to ja 3 grosze dożycę.

Kup większe moto - 900 bardzo fajna jest - ale to tylko 900.

Jeździłem na 900 2 lata i przesiadłem się na 1700 na trasie nie ma porównania 1700 duzo wygodniejszy ale..... - teraz do jazdy po mieście myślę nad drugim mniejszym:)

to Ci pewnie pomogłem ;)
LwG Darek
Iguanas Poznań

Fuga
Posty: 611
Rejestracja: sob cze 02, 2012
Miejscowość: SUCHOWOLA
Motocykl: kawasaki vn900 castrom
VROC: 0

Post autor: Fuga » ndz sie 13, 2017

Przemo i ja 3 grosze dorzucę na drugi 900 setki są super jeździłem 5 sezonów do jazdy w grupie polecam 1700 a mam do sprzedania pozdrawiam

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Jest 52 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 52 gości

Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 52 gości

Dzisiaj urodziny obchodzą