Co zrobiłem dzisiaj przy swoim motocyklu !!
-
- Posty: 89
- Rejestracja: śr maja 31, 2017
- Miejscowość: Przemocze
- Motocykl: Vulcan VN15 SE 1988r.
- VROC: 0
- Krzyszttof
- Posty: 67
- Rejestracja: sob paź 22, 2016
- Miejscowość: Polska Prawie Centralna
- Motocykl: Vulcan Vaquero
- VROC: 0
- CBY
- Posty: 319
- Rejestracja: pn gru 19, 2016
- Miejscowość: Bydgoszcz /Białe Błota
- Motocykl: VN1600 Classic - wcześniej VN1500 i VN750
- VROC: 38641
Może nie dziś, ale wczoraj wieczorem zamontowałem gmole nabyte drogą kupna od Skiby1. Najwięcej czasu zajęło mi poszukanie śrubki M6 odpowiedniej długości. Reszta jak w opisie Skiby1 - gmol solidny, a czas montażu nie przekroczył 10 minut (+ pół godziny szukania śrubki)
Dziś zamówiłem spacerówki i jeszcze w tym tygodniu będę miał "business class"
Dziś zamówiłem spacerówki i jeszcze w tym tygodniu będę miał "business class"
Pozdrawiam, (Jolly) Roger
LwG
LwG
to i moje dwa zdania w temacie .
od kupna zrobiłem (w sumie w ciągu ostatniego tygodnia)
- założyłem nowe gumy continentala cm1/cm2 (stare okazały sie BARDZO stare - P-2011 T-2005!)
- kupiłem filt pow. K&N - stary wyglądał tak jak by tam siedział od nowosci :/
- wymiana świec na irydowe denso,
- klocki ham. tył + regeneracja zacisków (zew. gumki powypadały z prowadnic :/)
- wymiana oleum silnika (vavoilne 10w40) - wczesniej płukanaka . okazało sie ze śruba spustowa ma zerwany gwint (jakimś kuźwa trafem w moich osatnich 3 moto były zerwane gwinty)
- teraz czeka mnie jeszcze (jutro?) wymian łożysk przedniego koła , bo jakiś kondoniarz tak mocno ścisnał szpilke ze łożyska przestały sie krecić. (tak sądze ze z tego powodu)
c.d.n.
od kupna zrobiłem (w sumie w ciągu ostatniego tygodnia)
- założyłem nowe gumy continentala cm1/cm2 (stare okazały sie BARDZO stare - P-2011 T-2005!)
- kupiłem filt pow. K&N - stary wyglądał tak jak by tam siedział od nowosci :/
- wymiana świec na irydowe denso,
- klocki ham. tył + regeneracja zacisków (zew. gumki powypadały z prowadnic :/)
- wymiana oleum silnika (vavoilne 10w40) - wczesniej płukanaka . okazało sie ze śruba spustowa ma zerwany gwint (jakimś kuźwa trafem w moich osatnich 3 moto były zerwane gwinty)
- teraz czeka mnie jeszcze (jutro?) wymian łożysk przedniego koła , bo jakiś kondoniarz tak mocno ścisnał szpilke ze łożyska przestały sie krecić. (tak sądze ze z tego powodu)
c.d.n.
Ostatnio zmieniony pt lut 09, 2018 przez Cicik, łącznie zmieniany 2 razy.
wymiana tarczy licznika na Km.
niby nic a cieszy
PS
jak kupiłem swojego złomka to wracając z jeleniej góry (a byłem "troche" przejęty) zastanawiałem się czemu to moto tak słabo jedzie ...
dopiero po dłużej chwili zorentowałem się ze nie przeliczam mil na km i raczej nie jade przepisową 90tką poza miastem
niby nic a cieszy
PS
jak kupiłem swojego złomka to wracając z jeleniej góry (a byłem "troche" przejęty) zastanawiałem się czemu to moto tak słabo jedzie ...
dopiero po dłużej chwili zorentowałem się ze nie przeliczam mil na km i raczej nie jade przepisową 90tką poza miastem
-
- Posty: 92
- Rejestracja: sob lis 21, 2015
- Miejscowość: dolnośląskie okolice Polkowic
- Motocykl: VN1700 Nomad
- VROC: 0
https://www.fotosik.pl/zdjecie/b5b9eb5bdaa13d00 dorobiłem blachę pod tablicę i https://www.fotosik.pl/zdjecie/03899ec623398dea zamontowałem halogeny w osłonach własnej roboty. Halogeny mają zamontowany układ doświetlania zakrętów oraz funkcję odprowadzania do domu https://www.fotosik.pl/zdjecie/d1e45012d9b4f6fe doświetlanie działa oczywiście z kierunkiem https://www.fotosik.pl/zdjecie/c24a49f2d0e7c67e .Dhttps://www.fotosik.pl/zdjecie/a249d89cbe502aa5 do lightbarów zamontowałem diody led które świecą się razem ze światłami
Ostatnio zmieniony czw maja 24, 2018 przez SZOP, łącznie zmieniany 5 razy.
-
- Posty: 92
- Rejestracja: sob lis 21, 2015
- Miejscowość: dolnośląskie okolice Polkowic
- Motocykl: VN1700 Nomad
- VROC: 0
Dodatkowo w lightbarach zamontowałem żarówki H-3 które świecą razem z długimi światłami i muszę przyznać nhttps://www.fotosik.pl/zdjecie/d8ea60eaae81e820ać, że światło jest jak w lokomotywie a jak dorzucę do tego dolne halogeny, to już jest jasność porażająca Jeszcze przerobiłem zasilanie na awaryjne, bo było tylko po zapłonie, teraz jest bez kluczyka. No i jeszcze wymieniłem gumy. Założyłem nówki Metzelery, przejechałem na nich dopiero 300km, ale już mogę powiedzieć, że wybór był dobry. Jak jeździłem na Bridgestonach, to na frezowanych miejscach na asfalcie lub koleinach rzucało motorem i trzeba było bardzo uważać. Natomiast teraz po wymianie jest bajkowo. Nie spodziewałem się aż takiej różnicy i na zakrętach też moto trzyma się pewniej.
Ostatnio zmieniony czw maja 24, 2018 przez SZOP, łącznie zmieniany 2 razy.
wymiana oleju w tylnych amorach.
zainspirowany "instrukcją" http://vulcangadgets.com/files/gw_shockfill.html
przy czym u nas (1600) wylanie oleju jest prostsze bo przez wykręcony wentyl.
wlanie oleju do amora zrobiłem przy uzyciu małej ręcznej pompki rowerowej - bez problemu (czyt. wycieków) weszło po ok 100ml .
w sumie robota na 30 min (2x15)
pozdr!
zainspirowany "instrukcją" http://vulcangadgets.com/files/gw_shockfill.html
przy czym u nas (1600) wylanie oleju jest prostsze bo przez wykręcony wentyl.
wlanie oleju do amora zrobiłem przy uzyciu małej ręcznej pompki rowerowej - bez problemu (czyt. wycieków) weszło po ok 100ml .
w sumie robota na 30 min (2x15)
pozdr!
Ostatnio zmieniony ndz cze 03, 2018 przez Cicik, łącznie zmieniany 1 raz.
dobra , znowu coś pomotałem wiec się pochwale.
kupiłem i zamontowałem : "Klick Fix - system mocowania sakw motocyklowych (montaż / demontaż) "
zainspirował mnie kolega który miał na hondzie shadow zamocowany inny system (tokart) .
ten "mój" klikfix jest w sumie ciut tańszy i mniej pancerny niż tokarta a moje boczne sakwy to takie większe portfele wiec powinno wytrzymać
pozdr!
gdyby ktoś chciał zobaczyć to link do sklepu
https://www.lidor.pl/catalogsearch/resu ... a%C5%BC%29+
kupiłem i zamontowałem : "Klick Fix - system mocowania sakw motocyklowych (montaż / demontaż) "
zainspirował mnie kolega który miał na hondzie shadow zamocowany inny system (tokart) .
ten "mój" klikfix jest w sumie ciut tańszy i mniej pancerny niż tokarta a moje boczne sakwy to takie większe portfele wiec powinno wytrzymać
pozdr!
gdyby ktoś chciał zobaczyć to link do sklepu
https://www.lidor.pl/catalogsearch/resu ... a%C5%BC%29+
Ostatnio zmieniony czw cze 07, 2018 przez Cicik, łącznie zmieniany 1 raz.
A dziś za brałem żonke-Solenizantkę na obiad i tak 170 mil nawinięte .
ps. to chyba zakończenie sezonu 2018 .
ps. to chyba zakończenie sezonu 2018 .
Wieczny optymista
Był-ła .Komar ,WSK 3 jka i 4 rka ,MZ Tropik /Jawa 350 ,Suzuki vz 800 ,Kawasaki 550 ,Nomad 1600.H-D Electra 1700,Yamaha Stratoliner 1900.Lokomotywa vn 2000, jest znów Kawasaki Nomad 1600 .
Był-ła .Komar ,WSK 3 jka i 4 rka ,MZ Tropik /Jawa 350 ,Suzuki vz 800 ,Kawasaki 550 ,Nomad 1600.H-D Electra 1700,Yamaha Stratoliner 1900.Lokomotywa vn 2000, jest znów Kawasaki Nomad 1600 .
Kto jest online
Jest 17 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 17 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości