Ale abstrahując od wszystkich problemów i od latającej kierownicy to tą magną jeździło się strasznie fajnie. Trochę inna pozycja w siodle, kierownica bliżej siedziska, podnóżki też nieco bardziej pod nogami niż z przodu. I muszę Wam powiedzieć, że o wiele łatwiej utrzymać równowagę przy minimalnej prędkości. Do tej pory myślałem, że nasz VN 800 jest wzorem łatwości i wygody prowadzenia (jak na cruiser oczywiście), ale tą Magną się jeździło fajnie. Z 80 koni nie korzystałem, bo było wilgotno i ślisko, ale wrażenia z jazdy bardzo dobre.
Niestety jak się na prostej puściło kierownicę przy 50 km/h to od razu zaczynała latać na boki (zapewne efekt jakiejś gleby albo starych opon). Generalnie szkoda. No i teraz już nie wiem komu ufać jeśli nie mechanikowi...
Prośba o pomoc w oględzinach
- Pawelek450
- Posty: 242
- Rejestracja: śr lip 27, 2011
- Miejscowość: Suwałki
- Motocykl: VN 15 SE
- VROC: 0
SKROBEL latająca kiera po jej puszczeniu przy prędkości 50-80 km to 100% łożyska główki do wymiany.Uważam to za pierdołe sam wymieniałem w moich czterech ostatnich sprzętach .
Wieczny optymista
Był-ła .Komar ,WSK 3 jka i 4 rka ,MZ Tropik /Jawa 350 ,Suzuki vz 800 ,Kawasaki 550 ,Nomad 1600.H-D Electra 1700,Yamaha Stratoliner 1900.Lokomotywa vn 2000, jest znów Kawasaki Nomad 1600 .
Był-ła .Komar ,WSK 3 jka i 4 rka ,MZ Tropik /Jawa 350 ,Suzuki vz 800 ,Kawasaki 550 ,Nomad 1600.H-D Electra 1700,Yamaha Stratoliner 1900.Lokomotywa vn 2000, jest znów Kawasaki Nomad 1600 .
Kto jest online
Jest 29 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 29 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 29 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 29 gości