Zakup VN900 Classic - prośba o opinie na temat ofert
Zakup VN900 Classic - prośba o opinie na temat ofert
Witam ponownie wszystkich.
W poszukiwaniu VN 900 Classic trafiłem na taką to ofertę:
https://www.otomoto.pl/oferta/kawasaki- ... COWeg.html
Cena dosyć wygórowana, jednak moto posiada trochę dodatków. Opinie o sprzedawcy znalezione w necie można uznać za nie najgorsze (z reguły narzekania na wysokie ceny - nie na jakość sprzedawanych motocykli)
Akurat dzisiaj przejeżdżałem służbowo w okolicy więc postanowiłem obejrzeć.
Stan okazał się faktycznie bardzo dobry, lakier, chromy OK. Silnik pracuje jak należy - odpalił za drugim razem choć sprzedający obawiał się że akumulator nie da rady (przyjechałem z niezapowiedziany więc nie miał możliwości go przepalić ani naładować aku). Tarcze praktycznie 0 zużycia, klocki grube - wszystko OK, nie ma się czego czepić. Zastanowiły mnie natomiast 3 rzeczy
1) Opony: jak na moje skromne doświadczenie trochę za bardzo zjechane jak na 12k km przebiegu (są od nowości czyli 8lat więc i tak należało by je zmienić) tylna opona na środku poniżej 2mm przednia podobnie (może w trochę lepszym stanie)
2) Brak książki serwisowej
3) Motocykl sprowadzony i zarejestrowany już w Polsce (na handlarza) - niby to plus (bo rejestracja prostsza, przegląd zrobiony i ubezpieczenie na pół roku opłacone) ale jak dotąd nie spotkałem się z tym, zawsze w historii pojazdu jeden właściciel więcej - może się czepiam
I jeszcze cena - niby do negocjacji... a jednak złotówki spuścić nie chce (czyli na ten temat opinie były prawdziwe)
I tu pytanie do bardziej doświadczonych kolegów i koleżanek co sądzicie o tej ofercie? Może ktoś ma jakieś doświadczenia z tym handlarzem a może też ktoś z oglądał moto i coś jeszcze zauważył i doradzi (odradzi)
W poszukiwaniu VN 900 Classic trafiłem na taką to ofertę:
https://www.otomoto.pl/oferta/kawasaki- ... COWeg.html
Cena dosyć wygórowana, jednak moto posiada trochę dodatków. Opinie o sprzedawcy znalezione w necie można uznać za nie najgorsze (z reguły narzekania na wysokie ceny - nie na jakość sprzedawanych motocykli)
Akurat dzisiaj przejeżdżałem służbowo w okolicy więc postanowiłem obejrzeć.
Stan okazał się faktycznie bardzo dobry, lakier, chromy OK. Silnik pracuje jak należy - odpalił za drugim razem choć sprzedający obawiał się że akumulator nie da rady (przyjechałem z niezapowiedziany więc nie miał możliwości go przepalić ani naładować aku). Tarcze praktycznie 0 zużycia, klocki grube - wszystko OK, nie ma się czego czepić. Zastanowiły mnie natomiast 3 rzeczy
1) Opony: jak na moje skromne doświadczenie trochę za bardzo zjechane jak na 12k km przebiegu (są od nowości czyli 8lat więc i tak należało by je zmienić) tylna opona na środku poniżej 2mm przednia podobnie (może w trochę lepszym stanie)
2) Brak książki serwisowej
3) Motocykl sprowadzony i zarejestrowany już w Polsce (na handlarza) - niby to plus (bo rejestracja prostsza, przegląd zrobiony i ubezpieczenie na pół roku opłacone) ale jak dotąd nie spotkałem się z tym, zawsze w historii pojazdu jeden właściciel więcej - może się czepiam
I jeszcze cena - niby do negocjacji... a jednak złotówki spuścić nie chce (czyli na ten temat opinie były prawdziwe)
I tu pytanie do bardziej doświadczonych kolegów i koleżanek co sądzicie o tej ofercie? Może ktoś ma jakieś doświadczenia z tym handlarzem a może też ktoś z oglądał moto i coś jeszcze zauważył i doradzi (odradzi)
Re: Zakup VN900 Classic - prośba o opinie na temat ofert
Przyznam się bez bicia że na własne oczy nie sprawdziłem, sprzedawca mówił że są od nowości czyli mają co najmniej 8 lat (zwykle jest to 1-2 lata więcej bo producent też kupuje z wyprzedzeniem) więc z uwagi na to i ich zużycie założyłem, że nie ma co się tym interesować a w przypadku zakupu motocykla są i tak do wymiany.
Re: Zakup VN900 Classic - prośba o opinie na temat ofert
Tam seryjnie były Dunlopy i przód na taką wygląda. Po DOT-ie wiedziałbyś czy to ori oponki. Jeśli chodzi o przebieg to w 900 oponki powinny więcej wytrzymać 15-20tys?( w mojej byłej 900 oponki były ori i po 10 latach wyglądały prawie jak nowe przy przebiegu 8 tys).
Natomiast wystarczy, aby często jeździć szybko autostradami lub jakaś wycieczka do Norwegii i oponki znikają znacznie szybciej ( pomijając oczywiście jakieś wygłupy). Sprawdź po VINie historię.
No i cena....Nie mało..
Natomiast wystarczy, aby często jeździć szybko autostradami lub jakaś wycieczka do Norwegii i oponki znikają znacznie szybciej ( pomijając oczywiście jakieś wygłupy). Sprawdź po VINie historię.
No i cena....Nie mało..
VN900>VN2000
-
- Posty: 453
- Rejestracja: wt lip 31, 2018
- Miejscowość: Warszawa
- Motocykl: VN 1600classic
- VROC: 0
Re: Zakup VN900 Classic - prośba o opinie na temat ofert
Ja tylko dodam że jeśli motocykl dotarł w tym roku do Polski z obszaru Uniu to w zgodzie z nowymi przepisami musiał być zarejestrowany...
Re: Zakup VN900 Classic - prośba o opinie na temat ofert
Dzięki Rafał za to info. Nie miałem pojęcia że coś tu się zmieniło. Czyli handlarze teraz muszą rejestrować na siebie sprowadzone pojazdy z Unii?
Ten sprowadzony z Belgi chyba w tym roku to by się zgadzało.
Poproszę jeszcze o VIN (Z tego co czytałem po VINie ciężko coś u Belgów znaleźć) i dopytać co ma z belgijskich papierów - jak powie że nic nie ma to sobie tego odpuszczam i szukam dalej.
Ten sprowadzony z Belgi chyba w tym roku to by się zgadzało.
Poproszę jeszcze o VIN (Z tego co czytałem po VINie ciężko coś u Belgów znaleźć) i dopytać co ma z belgijskich papierów - jak powie że nic nie ma to sobie tego odpuszczam i szukam dalej.
- robkas
- Posty: 79
- Rejestracja: pn sie 07, 2017
- Miejscowość: Staszów
- Motocykl: Kawasaki VN900 LT
- VROC: 0
Re: Zakup VN900 Classic - prośba o opinie na temat ofert
Przód zużywa się wolniej niż tył, więc jeśli przednia opona jest oryginalna i ma zjechany bieżnik to by znaczyło że tylna musiała już być raz wymieniana. Tył wytrzymuje w VN 900 do wysokości 2 mm bieżnika około 20 tysięcy km.
Motocykl wygląda bardzo ładnie, choć w taki mały przebieg trudno uwierzyć, ale nawet gdyby miał ponad 30 - 40 tysięcy to nie ma się czego bać bo jeszcze kolejne 100 tysięcy spokojnie przejedzie jak zadbasz.
Motocykl wygląda bardzo ładnie, choć w taki mały przebieg trudno uwierzyć, ale nawet gdyby miał ponad 30 - 40 tysięcy to nie ma się czego bać bo jeszcze kolejne 100 tysięcy spokojnie przejedzie jak zadbasz.
Re: Zakup VN900 Classic - prośba o opinie na temat ofert
Niestety z tym sprzedającym nie udało mi się dogadać w temacie historii motocykla, może to i dobrze.
Trafiła się inna oferta...
Moto kupione jak przyprowadzę do domu to się pochwalę fotkami.
Trafiła się inna oferta...
Moto kupione jak przyprowadzę do domu to się pochwalę fotkami.
Re: Zakup VN900 Classic - prośba o opinie na temat ofert
Ja kupiłem i niego Vulcana i narazie bez problemów.
Kto jest online
Jest 124 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 124 gości
Najwięcej użytkowników (383) było online sob wrz 28, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 124 gości
Najwięcej użytkowników (383) było online sob wrz 28, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 124 gości