Wymiana z turystyka na vn 1600

Wszelkie tematy dotyczące naszych motocykli.
Parari
Posty: 2
Rejestracja: wt kwie 11, 2023
Motocykl: Vn1600

Wymiana z turystyka na vn 1600

Post autor: Parari » sob sie 19, 2023

Witam zamierzam wymienić Moto z turystyka fjr1300 na vn 1600 . Na fujarze bardzo dretwieją mi dłonie po mimo podwyższonej kiery ale od początku samego po głowie zawsze chodził mi Vulcan czy mogli byście coś powiedzieć o tym motocyklu z góry dziekuje
Ostatnio zmieniony sob sie 19, 2023 przez Parari, łącznie zmieniany 1 raz.

Whiteroman
Posty: 101
Rejestracja: pt lip 05, 2019
Miejscowość: Poznań
Motocykl: VN2000

Re: Wymiana z turystyka na vn 1600

Post autor: Whiteroman » sob sie 19, 2023

Po przesiadce na Vulcana przestaną Ci drętwieć dłonie ale, niestety, zacznie Ci drętwieć doopa :)

Kozioł
Posty: 453
Rejestracja: wt lip 31, 2018
Miejscowość: Warszawa
Motocykl: VN 1600classic
VROC: 0

Re: Wymiana z turystyka na vn 1600

Post autor: Kozioł » sob sie 19, 2023

Na temat VN1600 to już tu chyba wszystko napisano, więc jest co czytać. A jak masz jakieś pytania to pisz śmiało...

Awatar użytkownika
Tex66
Posty: 1156
Rejestracja: pt paź 07, 2016
Miejscowość: Mazowsze
Motocykl: Kawasaki VN 2000 Lokomotywa
VROC: 0

Re: Wymiana z turystyka na vn 1600

Post autor: Tex66 » sob sie 19, 2023

Na pewno nie wszystko napisano.

Np. nie napisano, dlaczego świeci się kontrolka ostrzegawcza FI i jednocześnie symbol ostrzegawczy o problemie w układzie smarowania, pomimo że ciśnienie jest właściwe. Jak sprawdzić Jednostkę Światła Ostrzegawczego Ciśnienia Oleju (Oil Pressure Warning Light Delay Unit) przy głównej jednostce prędkościomierza (Speedometer Unit) dwoma sposobami.
A przecież możliwych jest 11 samych przypadków mechanicznych gdzie dioda ostrzegawcza FI i symbol smarowania będę świeciły na stałe lub zapalały się sporadycznie mimo, że ciśnienie oleju będzie prawidłowe.
Nikt też nie napisał, że problem może być czysto elektryczny i np. jedną z kilku przyczyn może być problem ze Złączem Przełącznika Ciśnienia Oleju/Przełącznika Neutralnego (Oil Pressure Switch/Neutral Switch Connector).

Parari

Pytać zawsze możesz, inna kwestia czy uzyskasz merytoryczną odpowiedź.
Zdecydowanie nie polecam technicznych pytań na Facebook-u VN 1500/VN 1600/VN 1700 Nomad, nie ten poziom.
Pewnie w najbliższym czasie znajdziesz tę „grupkę” i równie szybko zostaniesz przyjęty nawet bez
VN-a gdyż to nie jest wymóg konieczny. Ale jak łatwo się przekonasz, jak szybko założysz post z pytaniem trochę bardziej złożonym technicznie, tak szybko Twój post przejdzie do historii „grupki” bez najmniejszej merytorycznej odpowiedzi.
Nie pytaj tam również, czym różniły się silniki G1 i G2 w VN 1500 bo takich silników nie było, ale brednie pisane przez jednego „znawcę VN 1500 od A do Z” wszystkim tam pasują i jest tam „moc”.
Tex66

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Jest 57 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 57 gości

Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 57 gości

Dzisiaj urodziny obchodzą