Co zrobiłem dzisiaj przy swoim motocyklu !!
- artix
- Posty: 1166
- Rejestracja: wt cze 05, 2018
- Miejscowość: Inowrocław
- Motocykl: VN2k,VN1700 Vaquero,HD Electra
- VROC: 38561
Re: Co zrobiłem dzisiaj przy swoim motocyklu !!
Przednie siedzenie skończone, ciężka robota co by nie mówić. Kanapa pogłębiona i wyprofilowana ile się dało. Pierwsza lokomotywa z długim siedziskiem . Tylne oczywiście do przeróbki, na nim nie da się siedzieć. Krawat już się robi, myślę też o oparciu kierowcy, coś niższego niż te akcesoryjne. Muszę pokombinować, fajnie się jeździ z oparciem, spora wygoda.
Re: Co zrobiłem dzisiaj przy swoim motocyklu !!
Kawał dobrej roboty. Skąd pomysł na przedłużenie aż na bak? Zakładam, że w te rejony się nie zapuszczamy - chyba że w awaryjnym hamowaniu;) Kwestia czysto wizualna czy jakieś względy praktyczne?
Re: Co zrobiłem dzisiaj przy swoim motocyklu !!
bardzo fajnie to zrobiłeś. Wygląda "wygodnie"/
VN900>VN2000
Re: Co zrobiłem dzisiaj przy swoim motocyklu !!
Fajne są te podwójne przeszycia.
Świetna robota.
Świetna robota.
Live free or die
Komar, Romet, Ogar, WSK, ETZ250, CZ350, HAYABUSA, CBR1100, VN 1500 NOMAD, ST1300, VN1700 VOYAGER
Komar, Romet, Ogar, WSK, ETZ250, CZ350, HAYABUSA, CBR1100, VN 1500 NOMAD, ST1300, VN1700 VOYAGER
- artix
- Posty: 1166
- Rejestracja: wt cze 05, 2018
- Miejscowość: Inowrocław
- Motocykl: VN2k,VN1700 Vaquero,HD Electra
- VROC: 38561
Re: Co zrobiłem dzisiaj przy swoim motocyklu !!
Dzięki
Gibon, sporo motocykli ma siedziska wchodzące na zbiornik, zobacz na Vaquero, nie wspomnę o HD. Raz, że nosek chroni zbiornik, dwa, optycznie wydłuża kanapę i zwyczajnie wygląda proporcjonalnie. Zobacz jak wygląda oryginał, tu nie ma żadnego profilu, jest twarda buła, twardość nie jest problemem, a kształt.
Tylne też wylatuje, w najgrubszym miejscu jest tam 30mm twardej pianki, pomódlmy się za cierpiące plecaczki
Do kompletu krawat, miękki, naciągnięty, przylega do zbiornika ma maxa.
Gibon, sporo motocykli ma siedziska wchodzące na zbiornik, zobacz na Vaquero, nie wspomnę o HD. Raz, że nosek chroni zbiornik, dwa, optycznie wydłuża kanapę i zwyczajnie wygląda proporcjonalnie. Zobacz jak wygląda oryginał, tu nie ma żadnego profilu, jest twarda buła, twardość nie jest problemem, a kształt.
Tylne też wylatuje, w najgrubszym miejscu jest tam 30mm twardej pianki, pomódlmy się za cierpiące plecaczki
Do kompletu krawat, miękki, naciągnięty, przylega do zbiornika ma maxa.
- artix
- Posty: 1166
- Rejestracja: wt cze 05, 2018
- Miejscowość: Inowrocław
- Motocykl: VN2k,VN1700 Vaquero,HD Electra
- VROC: 38561
Re: Co zrobiłem dzisiaj przy swoim motocyklu !!
Jak pogoda pozwoli, to zrobię fotkę całej lokomotywy, będzie lepiej widać profil kanapy. Co by nie mówić, jest max wygoda, zadek w pada w siedzisko i ani drgnie na boki tak jak w oryginale
Re: Co zrobiłem dzisiaj przy swoim motocyklu !!
Jak w każdym z poprzednich - podłączyłem szybkozłączkę do ładowania aku. Niby nic ale fajna sprawa - jest gotowy bezpieczny wtyk (zaraz pod siedzeniem) i nie trzeba nic rozkręcać. A w zestawie jest drugi wtyk - do prostownika. Jedynie w tym drugim trzeba kolory krokodylków zamienić żeby kultura sztabowa była.
https://allegro.pl/oferta/zestaw-przewo ... gJZtvD_BwE
https://allegro.pl/oferta/zestaw-przewo ... gJZtvD_BwE
Re: Co zrobiłem dzisiaj przy swoim motocyklu !!
Patent bardzo przydatny w motocyklach z trudnym dostępem do akumulatora. Koszt wykonania go samemu to 3,30zł. Kiedyś miałem problem z akumulatorem i musiałem go często doładowywać, do czego trzeba było za każdym razem odkręcać siedzenie a później jeszcze obudowę schowka akumulatora - czyli łącznie najpierw odkręcić a później przykręcić 9 śrub. Wpadłem wówczas na pomysł z pociągnięciem wyprowadzenia do ładowania, które umieściłem w prawym schowku. Kable miałem w garażu z odzysku, dokupiłem 4 oczka na zakończenia kabli za 80gr oraz zestaw wtyk+wtyczka za 2,50zł. Razem wyszło mnie to 3,30zł czyli ponad 40zł mniej niż ten zestaw z Allegro - ale to może z tego powodu, że mój prostownik już ma krokodylki więc kabelki w motocyklu zakończyłem oczkami. Jaka wygoda - teraz wystarczy tylko kluczykiem otworzyć schowek i podpiąć kabelki.
Re: Co zrobiłem dzisiaj przy swoim motocyklu !!
Wymieniłem śrubę stopki bocznej - na dorobioną własnoręcznie. Zrobiłem z HGS-u, oczywiście obróbka galwaniczna na koniec. Do tego podkładka 0,4 grubości i jest już git. Trochę to było "rozchlebotane", oryginalna śruba jest stosunkowo miękka i była bardzo wyrobiona.
Re: Co zrobiłem dzisiaj przy swoim motocyklu !!
Live free or die
Komar, Romet, Ogar, WSK, ETZ250, CZ350, HAYABUSA, CBR1100, VN 1500 NOMAD, ST1300, VN1700 VOYAGER
Komar, Romet, Ogar, WSK, ETZ250, CZ350, HAYABUSA, CBR1100, VN 1500 NOMAD, ST1300, VN1700 VOYAGER
-
- Posty: 511
- Rejestracja: śr wrz 13, 2017
- Miejscowość: Wrocław
- Motocykl: vulcan 1600 Classic/ teraz n 2000
- VROC: 0
Re: Co zrobiłem dzisiaj przy swoim motocyklu !!
Ogólnie nic na zimę nie zrobiłem w motocyklu, bo robię na bieżąco. Pojawiły się opony do Vn 2000 na fb czacie, za 400 zł, ale kwadratowe, jak mój stół. Siedzisko, fajne, podjądernik mega... Mi się podoba. Sprawdzę.
Nigdy nie jest za późno.
-
- Posty: 67
- Rejestracja: pn maja 16, 2022
- Miejscowość: Wrocław
- Motocykl: 2, MZ ETZ 150, Simson S51
Re: Co zrobiłem dzisiaj przy swoim motocyklu !!
Postanowiłem zabezpieczyć nieco spód motocykla, zacząłem od błotników:
Umyłem na myjni:
Wyczyściłem szczotką teflonową:
Nałożyłem konwerter rdzy (aktywna powłoka antykorozyjna) - różne opinie na temat tego są ale tutaj wydaje mi się, że zrobił robotę
(jak widać z boku w promocji malowanie dostała także modyfikacja podnośnika, który był polecany na forum - zamiast płaskownika pokusiłem się o wymianę łoża zastępując oryginalne (za krótkie) nowymi c-ówkami zespawanymi z profilem)
Następnie dwuskładnikowy podkład epoksydowy - naciapane, namazane trochę bo pędzlem a kształt błotnika nie pomagał wcale, ale nie musiało to pięknie wyglądać więc 'who cares'
I na koniec środek ochronny do podwozi (coś jak baranek) - ranty wszędzie okleiłem do połowy szerokości aby od góry nie było widać
Trzeba będzie podszlifować miejsca styku z przykręcanym wzmocnieniem błotnika, przeloty na gumy, zaczepy do konektorów i pod lampą, przejechać gwinty i tyle.
Wykonana także polerka pastą ścierną na warstwie wierzchniej.
Cóż, oryginalny niebieski był ładny ale termin ważności minął. Alternatywa nie wygląda tragicznie ale nie o wygląd tutaj chodzi. W każdym bądź razie zamierzony cel osiągnięty.
---
Umyłem na myjni:
Wyczyściłem szczotką teflonową:
Nałożyłem konwerter rdzy (aktywna powłoka antykorozyjna) - różne opinie na temat tego są ale tutaj wydaje mi się, że zrobił robotę
(jak widać z boku w promocji malowanie dostała także modyfikacja podnośnika, który był polecany na forum - zamiast płaskownika pokusiłem się o wymianę łoża zastępując oryginalne (za krótkie) nowymi c-ówkami zespawanymi z profilem)
Następnie dwuskładnikowy podkład epoksydowy - naciapane, namazane trochę bo pędzlem a kształt błotnika nie pomagał wcale, ale nie musiało to pięknie wyglądać więc 'who cares'
I na koniec środek ochronny do podwozi (coś jak baranek) - ranty wszędzie okleiłem do połowy szerokości aby od góry nie było widać
Trzeba będzie podszlifować miejsca styku z przykręcanym wzmocnieniem błotnika, przeloty na gumy, zaczepy do konektorów i pod lampą, przejechać gwinty i tyle.
Wykonana także polerka pastą ścierną na warstwie wierzchniej.
Cóż, oryginalny niebieski był ładny ale termin ważności minął. Alternatywa nie wygląda tragicznie ale nie o wygląd tutaj chodzi. W każdym bądź razie zamierzony cel osiągnięty.
---
ΜΟΛΩΝ ΛΑΒΕ
Re: Co zrobiłem dzisiaj przy swoim motocyklu !!
W ramach walki z nudą sprawdziłem czujnik temperatury powietrza. Jest OK.
-
- Posty: 67
- Rejestracja: pn maja 16, 2022
- Miejscowość: Wrocław
- Motocykl: 2, MZ ETZ 150, Simson S51
Re: Co zrobiłem dzisiaj przy swoim motocyklu !!
Wymieniłem dziś łożyska i uszczelniacze główki ramy.
Zamiast w serwisie kupiłem łożyska w hurtowni - ten sam producent, te same oznaczenia -> te same łożyska.
Jedyna różnica to cena - w hurtowni to koszt ~75zł sztuka (oba JR2 i JR3 dostałem bez problemu na zamówienie).
Uszczelniacze polecam serwisowe jedynie, z resztą zamienników chyba i tak nie ma...
Zamiast w serwisie kupiłem łożyska w hurtowni - ten sam producent, te same oznaczenia -> te same łożyska.
Jedyna różnica to cena - w hurtowni to koszt ~75zł sztuka (oba JR2 i JR3 dostałem bez problemu na zamówienie).
Uszczelniacze polecam serwisowe jedynie, z resztą zamienników chyba i tak nie ma...
ΜΟΛΩΝ ΛΑΒΕ
Kto jest online
Jest 8 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 8 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości