nomad nomad nomad czy kazdy z nas w koncu kupi nomada??

Wszelkie tematy dotyczące naszych motocykli.
Eden

Post autor: Eden » pt lut 04, 2011

diavela trochę Vmaxem zalatuje

[ Dodano: Pią Lut 04, 2011 ]
krasnal a czy w UK w motocyklach kierownica jest po prawej stronie?? :grin: :grin: :grin:

Awatar użytkownika
Duszek
Posty: 1918
Rejestracja: ndz maja 09, 2010
Miejscowość: Niemcy
Motocykl: GL 1500 I
VROC: 32261

Post autor: Duszek » pt lut 04, 2011

eden pisze:diavela trochę Vmaxem zalatuje

[ Dodano: Pią Lut 04, 2011 ]
krasnal a czy w UK w motocyklach kierownica jest po prawej stronie?? :grin: :grin: :grin:
kierownica po prawej, ale rol-gaz po lewej.
... i nie mylmy posiadacza motocykla z motocyklistą ... Andrzej Ch +

GG : 51000581

Awatar użytkownika
Krasnal
Posty: 2148
Rejestracja: sob kwie 24, 2010
Miejscowość: UK & Piotrków T.
Motocykl: Kawasaki VN2000 "lalunia"
VROC: 32105

Post autor: Krasnal » pt lut 04, 2011

duszek pisze:
eden pisze:diavela trochę Vmaxem zalatuje

[ Dodano: Pią Lut 04, 2011 ]
krasnal a czy w UK w motocyklach kierownica jest po prawej stronie?? :grin: :grin: :grin:
kierownica po prawej, ale rol-gaz po lewej.
Tak, i biegi są odwrotnie...
Ty wiesz ile trzeba się namęczyć by to opanować? mnie przyjaciele zrobili przekładke i jakoś się daje rade... :P
nareczka
...spróbujmy byc szczesliwi, chocby po to, by swiecic innym przykladem...

+44 7540233074

Awatar użytkownika
Spider
Posty: 219
Rejestracja: pn kwie 26, 2010
Miejscowość: Podkarpacie
Motocykl: VN 1600 Nomad
VROC: 32254

Post autor: Spider » sob lut 05, 2011

a tak wracając do tematu to myślę że do Nomada trzeba dorosnąć i nie może wtedy wystarczyć przejażdżka na moto "w koło komina"
Jeżeli zacznie się jeździć dalej niż widzisz komin to wtedy docenisz Nomada - że już nie wspomnę o plecaku.

A co do motocykli w UK to skoro Krasnal pisze że ma już po sąsiedzki Vaquero to w UK są lepsi niż Polacy w ściąganiu moto do swojego kraju z USA . :yeee:
Dla tych co nie widzieli Vaquero poniżej link:

http://www.scigacz.pl/Kawasaki,VN1700,V ... 14337.html
Co boskie Bogu resztę Motórowi

VROC #32254

Awatar użytkownika
Abrams
Posty: 6171
Rejestracja: pn kwie 12, 2010
Miejscowość: Warszawa
Motocykl: VN2000 Limited '05
VROC: 29561

Post autor: Abrams » sob lut 05, 2011

Spider pisze:a tak wracając do tematu to myślę że do Nomada trzeba dorosnąć i nie może wtedy wystarczyć przejażdżka na moto "w koło komina"
Jeżeli zacznie się jeździć dalej niż widzisz komin to wtedy docenisz Nomada - że już nie wspomnę o plecaku.

A co do motocykli w UK to skoro Krasnal pisze że ma już po sąsiedzki Vaquero to w UK są lepsi niż Polacy w ściąganiu moto do swojego kraju z USA . :yeee:
Dla tych co nie widzieli Vaquero poniżej link:

http://www.scigacz.pl/Kawasaki,VN1700,V ... 14337.html
Już sztuka jest i w polsce :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
VN2000 Limited '05 Special Polar Polish Winter Edition II 113KM

VROC #29561

Awatar użytkownika
MaciekSz
Posty: 3701
Rejestracja: ndz maja 09, 2010
Miejscowość: Pruszków
Motocykl: -----
VROC: 32197

Post autor: MaciekSz » sob lut 05, 2011

Abrams pisze:
Już sztuka jest i w polsce :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
gdzie???
MaciekSz
Jest:
Był VN 1700 Nomad B&W, Vulcan S, VN 2000 Rogue, VN1600 Nomad, VN900 Custom Ebony LE,
Er6N, R1150RT, K1200LT
VROC #32197
Obrazek

Awatar użytkownika
Abrams
Posty: 6171
Rejestracja: pn kwie 12, 2010
Miejscowość: Warszawa
Motocykl: VN2000 Limited '05
VROC: 29561

Post autor: Abrams » sob lut 05, 2011

Z info z Kawy na pomorzu gdzieś już mają pierwszą i podobno W800 już płynie do polski
VN2000 Limited '05 Special Polar Polish Winter Edition II 113KM

VROC #29561

Awatar użytkownika
MaciekSz
Posty: 3701
Rejestracja: ndz maja 09, 2010
Miejscowość: Pruszków
Motocykl: -----
VROC: 32197

Post autor: MaciekSz » sob lut 05, 2011

Abrams pisze:Z info z Kawy na pomorzu gdzieś już mają pierwszą i podobno W800 już płynie do polski
W800 mniej, chociaż też piękna maszyna. Ale jakby ktoś wiedział, gdzie pojawi się Vaquero, to proszę o sygnał ;-)
MaciekSz
Jest:
Był VN 1700 Nomad B&W, Vulcan S, VN 2000 Rogue, VN1600 Nomad, VN900 Custom Ebony LE,
Er6N, R1150RT, K1200LT
VROC #32197
Obrazek

Awatar użytkownika
Spider
Posty: 219
Rejestracja: pn kwie 26, 2010
Miejscowość: Podkarpacie
Motocykl: VN 1600 Nomad
VROC: 32254

Post autor: Spider » sob lut 05, 2011

jak dla mnie patrząc na W800 to świat na psy schodzi i nie dotyczy to tylko Kawy ale i inni np. Triumph, Moto Guzzi - może to taka moda ale moda jest "do dupy"
Co boskie Bogu resztę Motórowi

VROC #32254

Awatar użytkownika
MaciekSz
Posty: 3701
Rejestracja: ndz maja 09, 2010
Miejscowość: Pruszków
Motocykl: -----
VROC: 32197

Post autor: MaciekSz » sob lut 05, 2011

Eeee bez przesady. Neoklasyki są fajne. Pomijam fakt, że Triumphowi sprzedaż nakręca Harry Potter, ale te motocykle naprawdę są ładne. A do tego takie detale, jak wałek królewski w W800... Bajka!
MaciekSz
Jest:
Był VN 1700 Nomad B&W, Vulcan S, VN 2000 Rogue, VN1600 Nomad, VN900 Custom Ebony LE,
Er6N, R1150RT, K1200LT
VROC #32197
Obrazek

Awatar użytkownika
Abrams
Posty: 6171
Rejestracja: pn kwie 12, 2010
Miejscowość: Warszawa
Motocykl: VN2000 Limited '05
VROC: 29561

Post autor: Abrams » sob lut 05, 2011

Klasyki a W800 podobno zaje...cie wykonany klasyczny CaffeRacer...
Kosztować ma około 30 kawałków i zapisy są już od grudnia na niego i opędzić się nie mogą mimo że żaden jeszcze nie przypłynął oficjalnie
VN2000 Limited '05 Special Polar Polish Winter Edition II 113KM

VROC #29561

Awatar użytkownika
Spider
Posty: 219
Rejestracja: pn kwie 26, 2010
Miejscowość: Podkarpacie
Motocykl: VN 1600 Nomad
VROC: 32254

Post autor: Spider » sob lut 05, 2011

tak jak mówię moda dla nowobogackich tak jak było z pick-upami czy goldasami 1800 goście pobrali w leasing bo tak najprościej a potem pełno do sprzedaży bo szał miną .
Ok CaffeRacer ale czy to tak na prawdę w naszym kraju jest praktyczne , ????

[ Dodano: Sob Lut 05, 2011 ]
zeszliśmy trochę od tematu , wracając do tematu to Nomad jest The Best albo jak mówił taki jeden kurdupel z wąsikiem Über Alles
Co boskie Bogu resztę Motórowi

VROC #32254

Awatar użytkownika
MaciekSz
Posty: 3701
Rejestracja: ndz maja 09, 2010
Miejscowość: Pruszków
Motocykl: -----
VROC: 32197

Post autor: MaciekSz » sob lut 05, 2011

Spider pisze:tak jak mówię moda dla nowobogackich tak jak było z pick-upami czy goldasami 1800 goście pobrali w leasing bo tak najprościej a potem pełno do sprzedaży bo szał miną .
Ok CaffeRacer ale czy to tak na prawdę w naszym kraju jest praktyczne , ????
A ja się nie zgodzę - w sensie, że caffe racer to moda, bo oceny Nomada się nie podejmuję gdyż maszyna piękna bajecznie, jak moja czarna co najmniej :yeee: . Na piękne motocykle zawsze bedzie popyt. Czy jest praktyczne w naszym kraju? A czy Nomad jest praktyczny? Albo mój Custom? jakbyśmy praktyczności szukali, to na grupie o Rometach byśmy teraz siedzieli (bez urazy). ;-).

jak wybierałem moto, to mi znajomy motocyklista radził: Kupuj to, co wywoła największego banana tuż po przymierzeniu się w salonie. Nic lepszego nie znajdziesz. :motonita:

Czy jest to Nomad, Custom, czy innny Diavel... jakie to ma znaczenie?
MaciekSz
Jest:
Był VN 1700 Nomad B&W, Vulcan S, VN 2000 Rogue, VN1600 Nomad, VN900 Custom Ebony LE,
Er6N, R1150RT, K1200LT
VROC #32197
Obrazek

Awatar użytkownika
Spider
Posty: 219
Rejestracja: pn kwie 26, 2010
Miejscowość: Podkarpacie
Motocykl: VN 1600 Nomad
VROC: 32254

Post autor: Spider » sob lut 05, 2011

mpszyman pisze:Kupuj to, co wywoła największego banana tuż po przymierzeniu się w salonie
owszem tak jak piszesz jednak CaffeRacer jest maszyną typowo miejską i nie sądzę aby prawdziwy biker zwłaszcza w naszym kraju wyłożył np. 50 tyś. żeby bujać się po mieście , bo nie jest żywiołem podróż CaffeRacera
Co boskie Bogu resztę Motórowi

VROC #32254

Awatar użytkownika
MUKA
Posty: 8374
Rejestracja: wt maja 25, 2010
Miejscowość: Warszawa
Motocykl: Vn 1500 Classic tourer
VROC: 0

Post autor: MUKA » sob lut 05, 2011

A mnie ta owiewka coś nie leży, sam nie wiem, może przyzwyczaiłem wzrok do swojej szyby :neutral:
Rodzina, Klub, Barwy, Honor.

Luzak

Post autor: Luzak » sob lut 05, 2011

Spider pisze:tak jak mówię moda dla nowobogackich tak jak było z pick-upami czy goldasami 1800 goście pobrali w leasing bo tak najprościej a potem pełno do sprzedaży bo szał miną .
Ok CaffeRacer ale czy to tak na prawdę w naszym kraju jest praktyczne , ????

[ Dodano: Sob Lut 05, 2011 ]
zeszliśmy trochę od tematu , wracając do tematu to Nomad jest The Best albo jak mówił taki jeden kurdupel z wąsikiem Über Alles
Spider, jednym się podoba a innym nie. Rzecz gustu. A wiadomo, że o tym nie powinno się dyskutować.

Awatar użytkownika
Krasnal
Posty: 2148
Rejestracja: sob kwie 24, 2010
Miejscowość: UK & Piotrków T.
Motocykl: Kawasaki VN2000 "lalunia"
VROC: 32105

Post autor: Krasnal » sob lut 05, 2011

Spider pisze:a tak wracając do tematu to myślę że do Nomada trzeba dorosnąć i nie może wtedy wystarczyć przejażdżka na moto "w koło komina"
Jeżeli zacznie się jeździć dalej niż widzisz komin to wtedy docenisz Nomada - że już nie wspomnę o plecaku.

A co do motocykli w UK to skoro Krasnal pisze że ma już po sąsiedzki Vaquero to w UK są lepsi niż Polacy w ściąganiu moto do swojego kraju z USA . :yeee:
Dla tych co nie widzieli Vaquero poniżej link:

http://www.scigacz.pl/Kawasaki,VN1700,V ... 14337.html
Niczego takiego nie pisałem, pisałem o Ducati Diavela parkującym po sąsiedzku...
to tak gwoli scisłości... :P
...spróbujmy byc szczesliwi, chocby po to, by swiecic innym przykladem...

+44 7540233074

Awatar użytkownika
Abrams
Posty: 6171
Rejestracja: pn kwie 12, 2010
Miejscowość: Warszawa
Motocykl: VN2000 Limited '05
VROC: 29561

Post autor: Abrams » sob lut 05, 2011

Spider pisze:
mpszyman pisze:Kupuj to, co wywoła największego banana tuż po przymierzeniu się w salonie
owszem tak jak piszesz jednak CaffeRacer jest maszyną typowo miejską i nie sądzę aby prawdziwy biker zwłaszcza w naszym kraju wyłożył np. 50 tyś. żeby bujać się po mieście , bo nie jest żywiołem podróż CaffeRacera
W800 ma kosztować coś koło 30 tys.to tak jak większość nekedów, a jeżeli komuś klasyczny styl się podoba to czemu nie?
Ja wolałbym to kwestia mojego widzimisię i mojego gustu W800 do śmigania w korkach i po mieście niż jakiegoś nowoczesnego Nekeda
VN2000 Limited '05 Special Polar Polish Winter Edition II 113KM

VROC #29561

Awatar użytkownika
Badger
Posty: 6396
Rejestracja: pn kwie 05, 2010
Miejscowość: Warszawa
Motocykl: Blue Lady + Osiołek
VROC: 29218

Post autor: Badger » sob lut 05, 2011

bonneville czy W800 - cały czas szukam czegoś podobnego do poruszania się wokół komina. Potrzebuję małego sprawnego motocykla z klasycznym wyglądem.
pie.....lę, nie myję

Jazda motocyklem to przeżycie religijne, im szybciej tym bliżej Boga

Kiedy ludzie są tego samego zdania co ja, mam zawsze wrażenie, że się pomyliłem.

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Jest 44 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 44 gości

Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 44 gości

Dzisiaj urodziny obchodzą