Proszę o Pomoc i Info jak kupić Vulcana :)

Wszelkie tematy dotyczące naszych motocykli.
Awatar użytkownika
Mars
Posty: 658
Rejestracja: pt lis 25, 2011
Miejscowość: Świecie k/ Bydg.
Motocykl: VN 900 classic 2008r.
VROC: 34646

Post autor: Mars » pn lut 20, 2012

Brzoza83 pisze:stałem się szczęśliwym posiadaczem EN 500
Gratulacje! Bezawaryjności i szerokości życzę :ok: .
ZHDK A Rh "-"
HDK ZDZN

Trufel

Post autor: Trufel » pn lut 20, 2012

gratulacjone :ok: oby dobrze i długo napierda...ał :D :D :D

Nabes

Post autor: Nabes » pn lut 20, 2012

Ale dobrze opij go by nic nie skrzypiało :P

Awatar użytkownika
Brzoza83
Posty: 49
Rejestracja: ndz lut 05, 2012
Miejscowość: Lublin
Motocykl: Kawasaki EN 500
VROC: 0

Post autor: Brzoza83 » śr lut 22, 2012

Dzięki piękne, teraz czekam na wiosnę i :pedzi:

Awatar użytkownika
MUKA
Posty: 8374
Rejestracja: wt maja 25, 2010
Miejscowość: Warszawa
Motocykl: Vn 1500 Classic tourer
VROC: 0

Post autor: MUKA » śr lut 22, 2012

Gratulację Brzoza, następny motorek został na Forum. :ok:
Rodzina, Klub, Barwy, Honor.

Awatar użytkownika
Dzidzia
Posty: 2580
Rejestracja: pn lip 12, 2010
Miejscowość: Warszawa
Motocykl: VN800A
VROC: 0

Post autor: Dzidzia » śr lut 22, 2012

Gratulacje Brzoza :mrgreen:
I'm Member Queens of Roads !!!!!! http://www.queensofroads.pl/

Awatar użytkownika
Dycha
Posty: 1570
Rejestracja: czw gru 15, 2011
Miejscowość: Białystok
Motocykl: Byl VN1600 VARADERO 1000
VROC: 34795

Post autor: Dycha » śr lut 22, 2012

Gratulacje :)

Awatar użytkownika
KrisByNight
Posty: 2
Rejestracja: śr lut 29, 2012
Miejscowość: Gliwice
Motocykl: Kawasaki ZR7
VROC: 739

Hmm... nie jak, ale włąściwie którego?

Post autor: KrisByNight » śr lut 29, 2012

Pięknie witam wszystkich forumowiczów, jestem tutaj całkiem nowy, trafiłem do Was z dwóch powodów.
Po pierwsze dopiero od tego roku zaczynam moją przygodę z motocyklem i właśnie jestem na etapie kupowania pierwszego moto.
Ponieważ jestem dość duży 187cm, ok 100-120kg :) i szukam średniego motorka więc naturalnie po przymierzeniu się do kilku motorków 600/1100ccm stwierdziłem, że VN 800 jest w sam raz, a do tego poza Intruderem VS800 (który jest jakby odrobinę za mały dla mnie) to bez 2 zdań najpiękniejszy klasyczny, średni cruiser/chopper dostępny za rozsądną cenę.
Dokładnie wczoraj (wtorek) byłem w salonie zadatkować kupno mojego upatrzonego VN 800 Custom z 2000 roku z wszystkim co sobie zamarzyłem (nie chcę już do tego wracać), a tu ZONK!!!
W sobotę jakiś gość wpadł i kupił ją od ręki 8/ .
Poczułem się jak nie czułem się od 15 chyba lat. Jak gość który właśnie dostał kosza od panienki w której dość mocno się już podkochiwał :(.
No cóż jestem jednak facetem więc pochlipałem trochę do poduszki, tak żeby żona nie widziała i dziś, nadal smutny jak diabli, zacząłem szukać od nowa, ofkors żaden znaleziony moto nie jest tak doskonały jak ten który miałem kupić, ale nie tracę nadziei, a przy okazji trafiłem na to forum :).

I tu drugi powód dla którego zarejestrowałem się na forum.
Moją niespełnioną miłością był chopper Custom, ale na rynku większość to cruizery Clasic.
Też są ładne, choć nie piękne, więc biorę je pod uwagę, ale chcę mieć więcej powodów, które przekonały by mnie do decyzji o zakupie Clasica.

I tu wreszcie docieram do głównego mojego pytania do znawców Vulcanów :). Jako że na pewno wielu z Was miało okazję pojeździć na obu wersjach VN 800, jak również na VN 900 Clasic (bo taka opcja też się pojawiła) niech ktoś mi powie jaka jest różnica w prowadzeniu tego cruizera i choppera, proszę o wszelkie uwagi porównawcze pomiędzy tymi modelami, które mogły by pomóc mi w podjęciu decyzji na który z nich się zdecydować, jeżeli już nie z miłości to przynajmniej z rozsądku. Bo wczoraj to było mi już tak smutno że zacząłem oglądać dostępne Kawasaki ZR7.

Awatar użytkownika
KrisByNight
Posty: 2
Rejestracja: śr lut 29, 2012
Miejscowość: Gliwice
Motocykl: Kawasaki ZR7
VROC: 739

Post autor: KrisByNight » czw mar 29, 2012

No i cóż nie dostałem żadnych wskazówek więc zrobiłem to co podpowiadali mi na innych forach.
Otóż zakupiłem sobie srebrną torpedę :) Kawasaki i to jest wspaniała wiadomość. Jestem teraz szczęśliwym posiadaczem Kawasaki (i to już może mniej wspaniała z punktu widzenia tego forum wiadomość) ZR7 z 2004 roku, czyli szosówki w najbardziej klasycznym wydaniu, bo do sportowej sylwetki nakeda wstawiono ogromny rzędowy piecyk 4 cylindrowy z gaźnikiem, chłodzony powietrzem (skonstruowany w 79 roku). Pięknie dudni i strzela z tłumika choć inaczej niż klasyczny V. Jest ponoć bardzo wdzięczną machiną do miasta, do turystyki i wybacza nowicjuszom wiele błędów, będzie mnie uczyła i bawiła i to ona chyba zostanie moją pierwszą miłością, tą której się nie zapomina, a nie VNka. A może kiedyś jak stwierdzę, że potrzebuję kolejne moto to wsiądę na jakąś VNkę. Zobaczymy.
I to w zasadzie byłoby na tyle na tym forum na tą chwilę. Do zobaczenia na trasie. Heja i ogień z rury.

PS. Chyba widziałem w zeszłą niedzielę 25.03 jak Andrew pomykał na swoim VN1500 drogą z Gliwic do Sośnicowic, patrzałem w inną stronę więc zarejestrowałem go tylko kontem oka i potem przez moment we wstecznym lusterku, jak wracałem po oddaniu przyczepki którą przywiozłem swojego sprzęta :)

Awatar użytkownika
broda
Posty: 2980
Rejestracja: śr lip 14, 2010
Miejscowość: Kielce
Motocykl: Szara Eminencja VN 2000
VROC: 33010

Post autor: broda » czw mar 29, 2012

Gratulacje choć to nie VN.
Szerokości i przyczepności.
:yeee:
"Nie zgadzam się z tobą, ale zawsze bronił będę twego prawa do posiadania własnego zdania." - Voltaire

Były Preludomaniak

Awatar użytkownika
Orzech_
Posty: 251
Rejestracja: pt maja 27, 2011
Miejscowość: Twardogóra k/wro
Motocykl: VL 800
VROC: 34013

Post autor: Orzech_ » czw mar 29, 2012

Kiedyś też szukałem choppera ale kupiłem nakeda... szybko go sprzedałem bo stwierdziłem że nogi lepiej wozić z przodu :pedzi: :antlers:

Kawasaki to dobry wybór! Szerokości!
Kilka motorowerów, WSK 175, MZ ETZ...długo nic i
Yamaha RD 250 LC '82 - była
Pannonia T1 '64- jest, w remoncie
Kawasaki LTD 450 '85 - była
Suzuki VL800

Awatar użytkownika
mirad
Posty: 2071
Rejestracja: pn maja 31, 2010
Miejscowość: Mazowsze
Motocykl: VN 2000 Classic
VROC: 32433

Post autor: mirad » czw mar 29, 2012

KrisByNight .....błądzisz......, powiem od serca. :wall:
Ale zawsze masz czas na powrót na słuszną drogę, a właściwie siodło i pozycję. :clap:

Niech Ci moto bezawaryjnie służy i szerokości!!

:yeee:
Od V2 lepsze może być tylko V8!
FUCK FUEL ECONOMY !

Awatar użytkownika
Sheriff
Posty: 1254
Rejestracja: pt cze 11, 2010
Miejscowość: Koog aan de Zaan
Motocykl: Versys 1000 GT
VROC: 30486

Post autor: Sheriff » czw mar 29, 2012

Cóż szkoda ale to tylko świadczy o tym iż sam nie wiedziałeś czego szukasz. Szerokości i dużo bezawaryjnych kilometrów. :antlers:

Trufel

Post autor: Trufel » czw mar 29, 2012

nie ważne co , ważne że ma 2 koła i oba się kręcą :ok: :ok:

Awatar użytkownika
Daromax
Posty: 1455
Rejestracja: pt kwie 22, 2011
Miejscowość: Zabrze
Motocykl: VN 2000 Classic LT
VROC: 33649

Post autor: Daromax » czw mar 29, 2012

:) Gratulacje dobrego zakupu z pewnej ręki :ok:

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Jest 9 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 9 gości

Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości

Dzisiaj urodziny obchodzą