Pytanie o buty
Pytanie o buty
Koledzy pytanie może błahe ale muszę kupić porządne buty na moto,
i tu pytanie jaka podeszwa:
płaska, no tutaj noga nie będzie na podnóżku się blokować i będzie swoboda ruchu stopą
ale czy nie będzie to powodować że noga może łatwo zjechać z podnóżka i tutaj dobry by był z bieżnikiem i lekkim obcasem.
Macie swoje teorie ?
i tu pytanie jaka podeszwa:
płaska, no tutaj noga nie będzie na podnóżku się blokować i będzie swoboda ruchu stopą
ale czy nie będzie to powodować że noga może łatwo zjechać z podnóżka i tutaj dobry by był z bieżnikiem i lekkim obcasem.
Macie swoje teorie ?
- Robson
- Posty: 4167
- Rejestracja: ndz lip 17, 2011
- Miejscowość: Tychy
- Motocykl: VN 1600 Nomad "Phantom"
- VROC: 34475
W lato niższe, wiosna, jesień - wysokie, oddychające, przeciwdeszczowe, z tyłu odblask np. 3M...Hubas pisze:Po pierwsze wygodne , po drugie wg mnie z protektorem na podeszwie , przydaje się podczas przepychania, postoju na światłach itd.
Jestem tu, bo wierzę, że emocje są siłą życia...
Nie jestem odpowiedzialny za emocje odbiorcy... To jego sprawa.
Nie jestem odpowiedzialny za emocje odbiorcy... To jego sprawa.
-
- Posty: 57
- Rejestracja: pt lut 03, 2012
- Miejscowość: warszawa- wilanów
- Motocykl: kawasaki vn 800
- VROC: 0
prawda no i na stacji czasami jakaś puszka pluje olejem na płaskiej można pojechać ja mam długie wygodne w zakładaniu i ściąganiu co wydaje mi się też ważne highway1 może na deszcz słabe ale po posmarowaniu pastą do siodeł końskich dają radęHubas pisze:Po pierwsze wygodne , po drugie wg mnie z protektorem na podeszwie , przydaje się podczas przepychania, postoju na światłach itd.
- Chopper1993
- Posty: 147
- Rejestracja: śr lut 01, 2012
- Miejscowość: Poznań (Czerwonak)
- Motocykl: Kawasaki Vulcan 750
- VROC: 0
- Makus001
- Posty: 216
- Rejestracja: pt mar 02, 2012
- Miejscowość: okolice Wolsztyna
- Motocykl: NOMAD1600 z 2006 i VULCAN 1500 VNT 1998r
- VROC: 36160
Kowbojki to lans ale nic pozatym , na mokrej trawie naprawde trudno przepchać moto . Ja mam glany a zamiast sznurowania mam wsznurowany taki specjalny pasek z zamkiem błyskawicznym więc ubieranie i zdejmowanie jest błyskawiczne a zaparcie spore jak trzeba
Były komarki, jawka, różne WSKi, SHL, JAWA 350, CZ350, ETZ 250, EN500 od 1.03.2012 Kawasaki 1500 VNT od 20.10.2016 NOMAD 1600
-
- Posty: 543
- Rejestracja: czw paź 21, 2010
- Miejscowość: Bydgoszcz
- Motocykl: hd ultra electra limited 103 c &night rod
- VROC: 0
motocykl jest do jeżdżenia nie do pchania
tak na poważnie jeżdżę od lat tylko w kowbojkach polecam firmę hiszpańską sancho mam od nich kilka par najstarsze mają juz ponad 16 lat więc wydatek około 700 zł na pewno się opłaci, gruba skóra, szyte , drewniany obcas -nie do zdarcia polecam też firmę mescalero (meksykańskie) sa droższe i bardziej "delikatne" ale chodzi się w nich jak w trampkach.
tak na poważnie jeżdżę od lat tylko w kowbojkach polecam firmę hiszpańską sancho mam od nich kilka par najstarsze mają juz ponad 16 lat więc wydatek około 700 zł na pewno się opłaci, gruba skóra, szyte , drewniany obcas -nie do zdarcia polecam też firmę mescalero (meksykańskie) sa droższe i bardziej "delikatne" ale chodzi się w nich jak w trampkach.
junak
kawasaki gpz 550
honda vf 750 Magna
vn 1500 nomad
vn 2000
Hd Electra 88
hd dyna szkieletor
hd ultra electra limited 103 cale & night rod special & road king
kawasaki gpz 550
honda vf 750 Magna
vn 1500 nomad
vn 2000
Hd Electra 88
hd dyna szkieletor
hd ultra electra limited 103 cale & night rod special & road king
- Piękny Marian
- Posty: 172
- Rejestracja: pt paź 21, 2011
- Miejscowość: Kalisz
- Motocykl: vn 900 custom
- VROC: 34573
Zgadzam się w 100%Andreas pisze:motocykl jest do jeżdżenia nie do pchania
tak na poważnie jeżdżę od lat tylko w kowbojkach polecam firmę hiszpańską sancho mam od nich kilka par najstarsze mają juz ponad 16 lat więc wydatek około 700 zł na pewno się opłaci, gruba skóra, szyte , drewniany obcas -nie do zdarcia polecam też firmę mescalero (meksykańskie) sa droższe i bardziej "delikatne" ale chodzi się w nich jak w trampkach.
by nasza radość trwała jak najdłużej
----AVATAR tymczasowy-----
----AVATAR tymczasowy-----
co do kowbojek to też przychylam się do zdania Andreasa... wszystko zależy jakie to kowbojki
ale jeśli masz możliwości (finanansowe rzecz jasna) to możesz sobie różne butki kupić
ja mam zwykłe nieprzemakalne Probikery sięgające za kostkę, usztywnione (parę sezonów mają i spisują się ok) i kowbojki i jest git!!!!!!!!
ale jeśli masz możliwości (finanansowe rzecz jasna) to możesz sobie różne butki kupić
ja mam zwykłe nieprzemakalne Probikery sięgające za kostkę, usztywnione (parę sezonów mają i spisują się ok) i kowbojki i jest git!!!!!!!!
I'm Member Queens of Roads !!!! http://www.queensofroads.pl/
- Makus001
- Posty: 216
- Rejestracja: pt mar 02, 2012
- Miejscowość: okolice Wolsztyna
- Motocykl: NOMAD1600 z 2006 i VULCAN 1500 VNT 1998r
- VROC: 36160
Ja także, jak zresztą napisałem wczesniej ale takie droższe kowbojki fajnie wyglądają. Rzecz gustu, zresztą tak samo jak z motocyklami, jeden napisze ze zabawa to w terenie na enduro jest , inny się lubi kolanami ocierać o asfalt na zakrętach lub 90% trasy na przednim lub tylnym kole przejechać , ktoś powie ze nie ma nic lepszego niż turystyk a my po trasie jak jest potrzeba to na kolana i pucowanie i wolimy grzmot z tłumika i błysk chromu, więc rzecz gustu i z butami to samo, ktoś ma glany, inny wojskowe obuwie a inny świetnie się czuje w kowbojkach i o to chodzi , nie ważne jakie byle samopoczucie było na piątkę bo o to w tym chodzimarius pisze:Odradzam płaską podeszwę.
Były komarki, jawka, różne WSKi, SHL, JAWA 350, CZ350, ETZ 250, EN500 od 1.03.2012 Kawasaki 1500 VNT od 20.10.2016 NOMAD 1600
- Garciu
- Posty: 2556
- Rejestracja: pn lis 14, 2011
- Miejscowość: Poznań
- Motocykl: VN 1700 Classic LT
- VROC: 34722
Na oleju pojedziesz i w takich z protektorem i bez niego.BABEK pisze:prawda no i na stacji czasami jakaś puszka pluje olejem na płaskiej można pojechać ja mam długie wygodne w zakładaniu i ściąganiu co wydaje mi się też ważne highway1 może na deszcz słabe ale po posmarowaniu pastą do siodeł końskich dają radęHubas pisze:Po pierwsze wygodne , po drugie wg mnie z protektorem na podeszwie , przydaje się podczas przepychania, postoju na światłach itd.
W sobotę podczas tankowanie postawiłem nogę na rozlanym oleju opałowym,i tylko dzięki
temu że tankowałem siedząc na moto nie wywinąłem orła ,a protektor mam zacny
Wygoda ponad wszystko
Pozdrawiam,
Garciu.
Garciu.
-
- Posty: 23
- Rejestracja: czw gru 08, 2011
- Miejscowość: Mława
- Motocykl: Honda Shadow Aero 750 2004
- VROC: 0
Kupiłem sobie typowe buty motocyklowe zarąbiste,usztywniane piękne ale kiedy pspacerowałem sobie w nich pól dnia nie czułem stóp.Ni i gupiłem wojskowe desanty i są zarąbiste,nie patrz na stronę wizualną tylko na praktyczną nie będziesz brał butów na zmainę jak będziesz miał ochotę pochodzić pozwiedzać.Super buty widzziałem na Moto Bazarze w niedzielę w Wawie-
http://www.ledmar.com.pl/obuwie.htm
wzór B11 Pomyśl
http://www.ledmar.com.pl/obuwie.htm
wzór B11 Pomyśl
- Mayones
- Posty: 5682
- Rejestracja: czw kwie 26, 2012
- Miejscowość: B-B
- Motocykl: VN800->K1200RS->R1200GS
- VROC: 0
a co powiecie o polskich race boots,
http://allegro.pl/buty-motocyklowe-skor ... 98471.html
podeszwa z traktorem chyba będzie dobra do choperka(nie mam podestów) wysokie to nie będzie dmuchać pod gatki, może ktoś takowe ma ?
http://www.ledmar.com.pl/obuwie.htm B-35
http://allegro.pl/buty-motocyklowe-skor ... 98471.html
podeszwa z traktorem chyba będzie dobra do choperka(nie mam podestów) wysokie to nie będzie dmuchać pod gatki, może ktoś takowe ma ?
http://www.ledmar.com.pl/obuwie.htm B-35
Kto jest online
Jest 104 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 104 gości
Najwięcej użytkowników (383) było online sob wrz 28, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 104 gości
Najwięcej użytkowników (383) było online sob wrz 28, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 104 gości