Czy będzie ze mnie Nomada???
- jurekawasaki
- Posty: 820
- Rejestracja: śr cze 02, 2010
- Miejscowość: wielkopolska
- Motocykl: kawasaki vn 800
- VROC: 0
Jednym słowem staraliśmy się wyczerpać temat ,co prawda można jeszcze na koniec dodać rzecz następującą .Gaźnik niestety wymaga okresowego czyszczenia i regulacji .Wtrysk jest raczej bezawaryjny zdecydowanie precyzyjniej tworzy mieszankę paliwowo powietrzna.We współpracy z pozycjonerem przepustnicy tworzy prosty niezawodny system zasilania.zoolook pisze:Coś co zauważyłem na tym forum to fakt ,że tu nie pozostaniesz człeku sam ze swoimi wątpliwościami.Wczoraj napisałem a dziś patrzę i czytam i to konkret.Kwestia wtrysk czy gaźnik dotyczy dla mnie wyłącznie tematu awaryjności na przestrzeni długiego czasu użytkowania moto.Różnica w ilości spalanego paliwa nie ma większego znaczenia.
-
- Posty: 120
- Rejestracja: ndz lip 25, 2010
- Miejscowość: WAŁBRZYCH
- Motocykl: KAWASAKI VN 1500 NOMAD
- VROC: 0
gażnik czy wtrysk tym bym sie nie sugerował bo to zalezy jaki sprzęt ci sie
trafi więc zycie pokaze .Czy dasz rade tu musisz sam sobie odpowiedziec
ja tylko zasugeruje napewno tak.Moze mały przykładzic jezdze nomadem 1500
i kawasaki gtr 1000 i musze ci powiedziec ze nomad jest mniej wymagajacy
jezeli chodzi o proste manewry ,gtr juz wymaga wiekszej siły itd inna poza
wiec dla osoby o niskim wzroscie to problem.
pozdrawiam
trafi więc zycie pokaze .Czy dasz rade tu musisz sam sobie odpowiedziec
ja tylko zasugeruje napewno tak.Moze mały przykładzic jezdze nomadem 1500
i kawasaki gtr 1000 i musze ci powiedziec ze nomad jest mniej wymagajacy
jezeli chodzi o proste manewry ,gtr juz wymaga wiekszej siły itd inna poza
wiec dla osoby o niskim wzroscie to problem.
pozdrawiam
-
- Posty: 543
- Rejestracja: czw paź 21, 2010
- Miejscowość: Bydgoszcz
- Motocykl: hd ultra electra limited 103 c &night rod
- VROC: 0
moto na wtrysku jest jak auto, kluczyk przekręcasz guzik i jazda, na gazniku kranik, rezerwa, ssanie itd. no i pali więcej mój vn 2000 pali mniej niz popszednie moto nomad 1500 na gazniku. Co do jazdy i walenia w zakręty to do wszystkiego mozna się przyzwyczaić. jazda na wprost majestatyczna z zakrętami gorzej, trzeba poprostu wolniej jezdzić. po zakrętach o niebo lepiej się jezdzi vn 2000 ale to juz inna historia.....
- Abrams
- Posty: 6171
- Rejestracja: pn kwie 12, 2010
- Miejscowość: Warszawa
- Motocykl: VN2000 Limited '05
- VROC: 29561
No niby automat jest bez ssania też sam zapali podniesie obroty i będzie trzymał do rozgrzania...Andreas pisze:to nie ma automatycznego ssania? tylko ręczne? dziwne myslałem ze wszystkie mają automat
Ta dźwignia ssania jest jakby hmm do ekstremalnych warunków i chyba tylko zwiększa wstępne otwarcie przepustnicy...
-
- Posty: 402
- Rejestracja: wt cze 15, 2010
- Miejscowość: Katowice
- Motocykl: Kawasaki VN 2000 Diablo Black
- VROC: 0
Kawasaki Vn 2000 a 1600 Nomad to całkiem inne moto. Inne silniki, design, parametry. Nomad to typowy classic natomiast Vn 2000 to power-cruiser. Natomiast jeżeli chodzi o wybór miedzy 1500 a 1600 to bierz 1600 Nomad, ponieważ model wyższy zawiera wiele poprawek zwiazanych z niezawodnością silnika, komfortem jazdy jak i spalania, wydajności i wiele innych niedociągnięć które zawierał poprzednik. Jedyne co, to będziesz musiał się przyzwyczaić do tzw. klekotania podczas pracy silnika - taki ich urok. Ale ten klekot ma swój urok a jak założysz tłumiki Vance@Hines to odgłos wydechu poezja
- jurekawasaki
- Posty: 820
- Rejestracja: śr cze 02, 2010
- Miejscowość: wielkopolska
- Motocykl: kawasaki vn 800
- VROC: 0
Ja w temacie tych poprawek silnikowych .Nie wydaje się wam to co najmniej dziwne żeby do napędu pompy olejowej zastosować plastikowe kółko zębate myslę tu o VN1500 .Tak samo jak nieszczęsne magnesy koła magnesowego EN 500 do rocznika 93.A wystarczyły by drobne zmiany konstrukcyjne,i byśmy mieli złą sławę z głowy.
- Abrams
- Posty: 6171
- Rejestracja: pn kwie 12, 2010
- Miejscowość: Warszawa
- Motocykl: VN2000 Limited '05
- VROC: 29561
To były początki księgowych w projektowaniu motocykli...jurekawasaki pisze:Ja w temacie tych poprawek silnikowych .Nie wydaje się wam to co najmniej dziwne żeby do napędu pompy olejowej zastosować plastikowe kółko zębate myslę tu o VN1500 .Tak samo jak nieszczęsne magnesy koła magnesowego EN 500 do rocznika 93.A wystarczyły by drobne zmiany konstrukcyjne,i byśmy mieli złą sławę z głowy.
Ale na szczęście szybko poprawili ten problem i nawet 1500 po 2002 miał już chyba metalowe kółko pompy
- jurekawasaki
- Posty: 820
- Rejestracja: śr cze 02, 2010
- Miejscowość: wielkopolska
- Motocykl: kawasaki vn 800
- VROC: 0
No więc właśnie i przez te nieudolne oszczędności zdecydowana większość motocyklistów bardziej kocha hondę shadow czy yamahę drag stara .Na szczęście ostatnimi laty kawunie odrabiaj skutecznie złą sławę.Abrams pisze:To były początki księgowych w projektowaniu motocykli...jurekawasaki pisze:Ja w temacie tych poprawek silnikowych .Nie wydaje się wam to co najmniej dziwne żeby do napędu pompy olejowej zastosować plastikowe kółko zębate myslę tu o VN1500 .Tak samo jak nieszczęsne magnesy koła magnesowego EN 500 do rocznika 93.A wystarczyły by drobne zmiany konstrukcyjne,i byśmy mieli złą sławę z głowy.
Ale na szczęście szybko poprawili ten problem i nawet 1500 po 2002 miał już chyba metalowe kółko pompy
- Abrams
- Posty: 6171
- Rejestracja: pn kwie 12, 2010
- Miejscowość: Warszawa
- Motocykl: VN2000 Limited '05
- VROC: 29561
Jak to bywa w koncernie... 1 euro w ilościach 100 lub 200 tyś na części jest wydatkiem a 0,5 centów i jaką już mają oszczędność...Andreas pisze: ile tam taka zębatka z metalu moze w produkcji kosztować 10zł?
pozdrawiam
Czasami w koncernach ciecie na części 30 centów jest już osiągnięciem zatem dalej podtrzymuję że to księgowi...
Kto jest online
Jest 56 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 56 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 56 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 56 gości