Dylematy przed zakupem

Wszelkie tematy dotyczące naszych motocykli.
Awatar użytkownika
Abrams
Posty: 6171
Rejestracja: pn kwie 12, 2010
Miejscowość: Warszawa
Motocykl: VN2000 Limited '05
VROC: 29561

Post autor: Abrams » wt lip 19, 2011

Ja bym szukał Vn800 nie będziesz tak szybko szukał następcy, a wiadomo każda zmiana to pewne straty finansów ;)
A jak szukasz VN800 to musi być wersja A Chopper czy rozważasz też Classica?
Ten drugi Vn coś przekombinowany za grube koło jak na wersję A.
Zobacz u nas na forum w sprzedam ostatnio coś się pokazywało z Vn800
VN2000 Limited '05 Special Polar Polish Winter Edition II 113KM

VROC #29561

Talleyrand
Posty: 15
Rejestracja: ndz lip 17, 2011
Miejscowość: Podbeskidzie
Motocykl: Kawasaki
VROC: 0

Post autor: Talleyrand » wt lip 19, 2011

Dzidzia:
motywujesz mnie do VN800;)
Dzięki!


Abrams:

Dzięki za radę.
Tani a sprawny mechanicznie - taki mam wybór jeśli chodzi o VN 800. Czy to chopper, czy classic, to już sprawa drugorzędna.
Sprawdzę w dziale ogłoszeń - dzięki za cynk.
A co sądzisz o tym motocyklu z Topólki? Jakoś tak... wyjątkowo mi się podoba;)
http://otomoto.pl/kawasaki-vn-800-M2692734.html

Awatar użytkownika
Abrams
Posty: 6171
Rejestracja: pn kwie 12, 2010
Miejscowość: Warszawa
Motocykl: VN2000 Limited '05
VROC: 29561

Post autor: Abrams » wt lip 19, 2011

Emblematy, brak oryginalnych, malowanie również.
Ten jest dla mnie jeszcze bardziej zastanawiający bo tył ma od Classica w wersji europejskiej
VN2000 Limited '05 Special Polar Polish Winter Edition II 113KM

VROC #29561

Talleyrand
Posty: 15
Rejestracja: ndz lip 17, 2011
Miejscowość: Podbeskidzie
Motocykl: Kawasaki
VROC: 0

Post autor: Talleyrand » wt lip 19, 2011

Abrams:

Właściciel tej VN800-tki tłumaczy, że taki już kupił i że ktoś sobie zrobił stylizacje na "Free Spirit"
Faktycznie emblematy FS są na osłonie między cylindrami, dwustronnie na baku a nawet na pokrywie zbiornika płynu hamulcowego.
Oczywiście brak oznaczeń Kawasaki prawdopodobnie oznacza malowanie powypadkowe, jednak za tę cenę nie spodziewam się fajerwerków a całokształt robi ładne wrażenie.


Pytanie do szanownych Warszawiaków - znacie rozsądnego mechanika z Wawy, który może pojechać ze mną na Ursynów i ocenić stan EN 500?

Awatar użytkownika
Abrams
Posty: 6171
Rejestracja: pn kwie 12, 2010
Miejscowość: Warszawa
Motocykl: VN2000 Limited '05
VROC: 29561

Post autor: Abrams » wt lip 19, 2011

Tu nawet nie mechaników ale kolegów z forum poproś tych co 500 latają
VN2000 Limited '05 Special Polar Polish Winter Edition II 113KM

VROC #29561

Awatar użytkownika
Dzidzia
Posty: 2580
Rejestracja: pn lip 12, 2010
Miejscowość: Warszawa
Motocykl: VN800A
VROC: 0

Post autor: Dzidzia » śr lip 20, 2011

Abrams dobrze radzi.... :scrach: :scrach: kolegów popytaj. Na Ursynowie to chyba Jajo... i EN500 ujeżdża :mrgreen: :mrgreen:
ale 500 tka??? jednak... ale przysiąść się trzeba
I'm Member Queens of Roads !!!!!! http://www.queensofroads.pl/

Talleyrand
Posty: 15
Rejestracja: ndz lip 17, 2011
Miejscowość: Podbeskidzie
Motocykl: Kawasaki
VROC: 0

Post autor: Talleyrand » sob lip 23, 2011

Małe pytanko - na co zwracać uwagę przy zakupie VN 800?
Ma na myśli rzeczy, które mogę dostrzec bez specjalistycznych narzędzi lub wizyty w warsztacie mechanicznym.
Co powinienem sprawdzić, poza stanem opon (w miarę głęboki bieżnik) i tarcz hamulcowych (nie wyrzeźbione przez klocki)?

Awatar użytkownika
Abrams
Posty: 6171
Rejestracja: pn kwie 12, 2010
Miejscowość: Warszawa
Motocykl: VN2000 Limited '05
VROC: 29561

Post autor: Abrams » ndz lip 24, 2011

Poszukaj o 800 bylo już kila tematów na co zwracać uwagę.
Głównie na wszelkiego rodzaju wycieki
I czy główka ramy nie jest zbita obejrzyj dokładnie ograniczniki skrętu
VN2000 Limited '05 Special Polar Polish Winter Edition II 113KM

VROC #29561

Awatar użytkownika
Pantani
Posty: 263
Rejestracja: pt mar 25, 2011
Miejscowość: Ożarów Maz
Motocykl: f650gs twin
VROC: 0

Post autor: Pantani » pn lip 25, 2011

Talleyrand pisze:Dzidzia:
motywujesz mnie do VN800;)
Dzięki!


Abrams:

Dzięki za radę.
Tani a sprawny mechanicznie - taki mam wybór jeśli chodzi o VN 800. Czy to chopper, czy classic, to już sprawa drugorzędna.
Jezeli szukasz motocykla na miasto to moze warto sprawdzic roznice miedzy classic i chopper!
Napewno roznia sie kierownicą a to na miescie jest bardzo wazne. Ja jezdze wersja classic ale na miasto oryginalna kierownica z wystajacymi lusterkami jest zdecydowanie za szeroka. W moim zmienilem kiere na węższą i kilka cm wyższą a lusterka na mniej wystające. Model En wydaje mi sie bardziej poreczny na miasto. Jest wezszy i krotszy. ja jestem troszke wyzszy i na poczatku VN800 wydawal mi sie za maly. Musisz sie przymierzyc do motocykla a najlepiej zrob sobie foto i sprawdz czy do siebie pasujecie :)

Talleyrand
Posty: 15
Rejestracja: ndz lip 17, 2011
Miejscowość: Podbeskidzie
Motocykl: Kawasaki
VROC: 0

Post autor: Talleyrand » pn lip 25, 2011

Hehehe dobry pomysł!
Strzele sobie zdjęcie - zobaczę na którym motórku wyglądam seksowniej;)
Jako kawaler muszę dbać o image;)
Dzięki za radę!

Awatar użytkownika
Pantani
Posty: 263
Rejestracja: pt mar 25, 2011
Miejscowość: Ożarów Maz
Motocykl: f650gs twin
VROC: 0

Post autor: Pantani » czw lip 28, 2011

Mozesz sie przymierzyc wirtualnie. Fajna stronka, niestety w bazie nie wszystkie modele kawasaki. dobrej zabawy
http://cycle-ergo.com/

Awatar użytkownika
Długi Lech
Posty: 1000
Rejestracja: ndz lis 14, 2010
Miejscowość: Białystok
Motocykl: EN 500 C3
VROC: 33639

Post autor: Długi Lech » sob lip 30, 2011

Talleyrand , kupisz EN500 C i bedziesz miał prawie VN800, są podobne, a jak zamontujesz sobie sakwy i oparcie takie jak na fotce to będziesz miał prawie VN900 LT :mrgreen: :mrgreen:

Obrazek
Pozdrawiam Leszek

VROC #33639

Awatar użytkownika
Daromax
Posty: 1455
Rejestracja: pt kwie 22, 2011
Miejscowość: Zabrze
Motocykl: VN 2000 Classic LT
VROC: 33649

Post autor: Daromax » wt sie 02, 2011

:mrgreen: Ja bym doradzał VN 800 , ostatnio kolega kupił taki przy mojej pomocy i do tego mało co jeżdził na motorach robił prawko A. Płakał i żalił się że będzie za duży a po miesiącu zaczął mi dziękować .A z tym łańcuchem to nie przesadzajmy, nie taki straszny przecież ścigacze na nich latają i to przy jakich prędkościach. :ok:

Awatar użytkownika
Dzidzia
Posty: 2580
Rejestracja: pn lip 12, 2010
Miejscowość: Warszawa
Motocykl: VN800A
VROC: 0

Post autor: Dzidzia » śr sie 03, 2011

czyli jednak 800 tka będzie?
I'm Member Queens of Roads !!!!!! http://www.queensofroads.pl/

Talleyrand
Posty: 15
Rejestracja: ndz lip 17, 2011
Miejscowość: Podbeskidzie
Motocykl: Kawasaki
VROC: 0

Post autor: Talleyrand » śr sie 03, 2011

Będzie... co ma być;)
Szukam motocykla w dobrym stanie, za stosunkowo niewielkie pieniądze (poniżej 9 tys).
Siedziałem już na V800, En 500 A i C - generalnie każdy z nich mi pasuje.
Chociaż w żadnym z kilku oglądanych egzemplarzy niestety się nie zakochałem, widać takie mam zimne serce;)
Gwoli ścisłości, oglądałem także motongi bardzo dobrze utrzymane (zwłaszcza VN800) wykraczające cenowo poza mój budżet.
Reasumując, szukam nadal.
Obecne typy:

VN 800
http://allegro.pl/show_item.php?item=1749478589 [numero uno na dziś - jadę oglądać w realu)


EN 500 A/B
http://allegro.pl/show_item.php?item=1747865350

EN 500 C
http://otomoto.pl/kawasaki-en-500-M2748946.html


Ktoś widział w realu? Ktoś zauważył coś na zdjęciach?

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Jest 96 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 96 gości

Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 96 gości

Dzisiaj urodziny obchodzą