Ile przejedziemy kilometrów na baku
-
- Posty: 47
- Rejestracja: ndz lut 12, 2012
- Miejscowość: Rumia
- Motocykl: VN 15 '94
- VROC: 0
- Thomas
- Posty: 3124
- Rejestracja: ndz paź 24, 2010
- Miejscowość: Chorzów, Bytom
- Motocykl: VN 2000 Limited
- VROC: 33040
Przecież kolega Viking też ma 2000 więc na wtrysku , akurat odnosiłem się do jego postuKristofer pisze:tylko ze ty masz maszyné na wtrysku a gaznik rzadzi sie swoimi prawami no ale 10l to faktycznie przesada proponujé sprawdzic pziom paliwa w gazniku bo moze zaworek nie zamykac i nadmiar wywala pod motThomas pisze: 100-130 km/h niecałe 5-l a te 10 to chyba jakaś przesada , może liczysz w milach to by się zgadzało te 7
druga sprawa to moze byc wytarta dysza glówna (albo zalozona wieksza) ja swoja delikatnie przyciolem aby przylegala bardziej do iglicy mocy nie ubylo a spalanie spadlo do8,2 musze kupic nowa ale nie jestem pewien jaka powinna byc czy 45 czy 40 a w ASO kawy koszt 45-60 zeta
sorki za brak polskich znaków ale cos sie skrzaczylo z klawiatura
a
- MaciekSz
- Posty: 3700
- Rejestracja: ndz maja 09, 2010
- Miejscowość: Pruszków
- Motocykl: BMW K1200LT
- VROC: 32197
Hłe hłe hłe....
Po mieście 9l/100km. Mój hiszpański polonez (TDI 110KM) na tym dystansie 6,5l/100 km.
Po mieście 9l/100km. Mój hiszpański polonez (TDI 110KM) na tym dystansie 6,5l/100 km.
MaciekSz
Jest: K1200LT
Był VN 1700 Nomad B&W, Vulcan S, VN 2000 Rogue, VN1600 Nomad, VN900 Custom Ebony LE,
Er6N, R1150RT
VROC #32197
Jest: K1200LT
Był VN 1700 Nomad B&W, Vulcan S, VN 2000 Rogue, VN1600 Nomad, VN900 Custom Ebony LE,
Er6N, R1150RT
VROC #32197
w zeszłym roku jechalem do gdanska z zona to jest traska 330km i spowrotem
nie przekraczalem 120km/h
wyszla srednia 4,7 litra na sto
motocykl ze stanow z zamontowanym powercomanderem
jechal ze mna kolega tez z zonka na intruderze 1500 i spalanie jego wyszlo, 5 litrów wiec tez spoko
jak robie mieszane trasa miasta z przewaga trasy to nigdy 5 nie przekracza
nie przekraczalem 120km/h
wyszla srednia 4,7 litra na sto
motocykl ze stanow z zamontowanym powercomanderem
jechal ze mna kolega tez z zonka na intruderze 1500 i spalanie jego wyszlo, 5 litrów wiec tez spoko
jak robie mieszane trasa miasta z przewaga trasy to nigdy 5 nie przekracza
- Makus001
- Posty: 216
- Rejestracja: pt mar 02, 2012
- Miejscowość: okolice Wolsztyna
- Motocykl: NOMAD1600 z 2006 i VULCAN 1500 VNT 1998r
- VROC: 36160
Muszę sprostować, tak było ale dziś tankowalem, było 186km przejechane i głównie miasto i okolice, żadnej trasy, weszło 12,2L czyli prawie 7L na sto co i tak uważam za dobry wynik. Bo cóż to za koszt za dwieście km świetnej zabawyMakus001 pisze:Kolejne tankowanie, 202km , 8,6L, jest wręcz pięknie.
Były komarki, jawka, różne WSKi, SHL, JAWA 350, CZ350, ETZ 250, EN500 od 1.03.2012 Kawasaki 1500 VNT od 20.10.2016 NOMAD 1600
- Długi Lech
- Posty: 1000
- Rejestracja: ndz lis 14, 2010
- Miejscowość: Białystok
- Motocykl: EN 500 C3
- VROC: 33639
-
- Posty: 332
- Rejestracja: wt maja 25, 2010
- Miejscowość: Łódź
- Motocykl: był EN 500C "98
- VROC: 32047
__Motocykl-model___Moc (KM)___Bak (l)___Odległość (Km)
1. EN 500 C3..............50...............15 l...........ok.340
2. VN 800 Custom.........55...............15 l...........ok.300
3. vn 900 classic..........50................20 l............400
4. EN 500 C.................50................15 l............+/- 350
5.
6.
1. EN 500 C3..............50...............15 l...........ok.340
2. VN 800 Custom.........55...............15 l...........ok.300
3. vn 900 classic..........50................20 l............400
4. EN 500 C.................50................15 l............+/- 350
5.
6.
-
- Posty: 4986
- Rejestracja: czw mar 17, 2011
- Miejscowość: Lublin
- Motocykl: VN1700 NOMAD
- VROC: 34019
__Motocykl-model___Moc (KM)___Bak (l)___Odległość (Km)
1. EN 500 C3..............50...............15 l...........ok.340
2. VN 800 Custom.........55...............15 l...........ok.300
3. vn 900 classic..........50................20 l............400
4. EN 500 C.................50................15 l............+/- 350
5. EN 450 ...................50................12l.............ok. 300
6.
1. EN 500 C3..............50...............15 l...........ok.340
2. VN 800 Custom.........55...............15 l...........ok.300
3. vn 900 classic..........50................20 l............400
4. EN 500 C.................50................15 l............+/- 350
5. EN 450 ...................50................12l.............ok. 300
6.
Pozdrawiam Konrad
VROC #34019
VROC #34019
- Thomas
- Posty: 3124
- Rejestracja: ndz paź 24, 2010
- Miejscowość: Chorzów, Bytom
- Motocykl: VN 2000 Limited
- VROC: 33040
__Motocykl-model___Moc (KM)___Bak (l)___Odległość (Km)
1. EN 500 C3...............50...............15 l...........ok.340
2. VN 800 Custom........55...............15 l...........ok.300
3. vn 900 classic..........50................20 l............400
4. EN 500 C.................50................15 l............+/- 350
5. EN 450 ...................50................12l.............ok. 300
6. VN 2000 Limited......116...............21 l............ok.340 +
7.
8.
9.
1. EN 500 C3...............50...............15 l...........ok.340
2. VN 800 Custom........55...............15 l...........ok.300
3. vn 900 classic..........50................20 l............400
4. EN 500 C.................50................15 l............+/- 350
5. EN 450 ...................50................12l.............ok. 300
6. VN 2000 Limited......116...............21 l............ok.340 +
7.
8.
9.
-
- Posty: 83
- Rejestracja: śr sty 04, 2012
- Miejscowość: Mikołów
- Motocykl: VN 900 Custom 2010,
- VROC: 0
no ja bawilem sie w eko-jazde, podrozowalem sobie po gorach z predkosciami pomiedzy 60-90, leje do baku 15 litrow, raz przejechalem 390 km, dzisiaj na 15 litrach przejecghalem 415 km, czyli przy spokojnej jezdzie w trasie da sie zejsc ze spalaniem do 3.6 litra..., sam jestem zaskoczony,
jak jezdzilem nieco ostrzej w tym po miescie to palil pomiedzy 4.5 a 5.
jak jezdzilem nieco ostrzej w tym po miescie to palil pomiedzy 4.5 a 5.
Ostatnie 2 tankowania prawie identyczne - 240 km, włączam rezerwę, kilka km do stacji, wchodzi 12 l, jazda raczej poza miastem, przeważnie z plecaczkiem, więc pełne dopuszczalne obciążenie
1. EN 500 C3...............50...............15 l...........ok.340
2. VN 800 Custom........55...............15 l...........ok.300
3. vn 900 classic..........50................20 l............400
4. EN 500 C.................50................15 l............+/- 350
5. EN 450 ...................50................12l.............ok. 300
6. VN 2000 Limited......116...............21 l............ok.340 +
7. VN 800 classic.........55................15 l............ok. 300
8.
9.
1. EN 500 C3...............50...............15 l...........ok.340
2. VN 800 Custom........55...............15 l...........ok.300
3. vn 900 classic..........50................20 l............400
4. EN 500 C.................50................15 l............+/- 350
5. EN 450 ...................50................12l.............ok. 300
6. VN 2000 Limited......116...............21 l............ok.340 +
7. VN 800 classic.........55................15 l............ok. 300
8.
9.
"Wsiądźcie na motocykle i jedźcie tak długo, aż zrozumiecie o co w tym wszystkim chodzi" - Gang Dzikich Wieprzy
Kto jest online
Jest 9 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 9 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości