Co zrobiłem dzisiaj przy swoim motocyklu !!
- fitter
- Posty: 3035
- Rejestracja: pn lut 14, 2011
- Miejscowość: Szczecin
- Motocykl: VN900LT '10
- VROC: 33352
Dziś zrzuciłem z podnośnika i nie zagadał. Aku się ładuje, jutro walka z podłączeniem nowej navi, sprawdzeniem ogólnego stanu i wymiana powietrza w oponach z zimowego na letnie.
A pojutrze... taka sobie trasa koło komina: Dęblin - Szczecin...
A pojutrze... taka sobie trasa koło komina: Dęblin - Szczecin...
Życie nie powinno być podróżą do grobu, której celem jest dowiezienie atrakcyjnych i dobrze zachowanych zwłok. Człowiek do kresu życia powinien się dotoczyć narąbany w trzy dupy, krzycząc: "ALE TO BYŁA JAZDA!"
- Przemo
- Posty: 2291
- Rejestracja: czw cze 05, 2014
- Miejscowość: Wrocław
- Motocykl: VN 2000 Classic '06
- VROC: 37109
Mechanik kranik naprawił. Pokazywał mi właśnie odłączony wężyk i paliwo już nie ciekło. Muszę dobrać się do gaźnika i go wyczyścić. Tak jakby za dużo paliwa dostawał. Może pływak się blokuje. Rozbiorę to się dowiem.jano pisze:Authilius, sprawdz dla pewnocsi jeszcze ten kranik. Odlacz wezyk od kranika i na pzycji ON nie powinno nawet kapac - warto tez poruszac bakiem i sprawdzic czy sie nie leje/nie kapie.Authilius pisze:Ja dziś odebrałem motocykl od mechanika. Gdzieś wyparowało z niego paliwo i dalej go zalewa. Chociaż naprawili już kranik paliwa. Teraz podejrzenie jest na gaźnik, bo dławi się i gaśnie na małych obrotach przy dojeździe do świateł i wypluwa trochę paliwa, tyle co mały piesek sika. Może wymiana filtra powietrza pomoże, może stary filtr jest już zasyfiony... na razie satysfakcja z kupna motocykla jest zerowa
Ja u siebie tez wymienialem uszczelki a po wymianie cieklo jeszcze wiecej niz przed. Skonczylo sia na tym ze jedna z uszczelek (ta najwieksza z blaszka) musialem zostawic stara, dla tego ze z ta nowa bylo cos nie tak ( a wygladala identycznie).
Tym samym chce ostrzec wszystkich przed tym zestawem naprawczym kranika firmy Tour Max.
PS: Ja dzis przy maszynie nic nie zrobilem :-)
a no i ja dziś szorowałem i polerowałem błotnik od virago
od Vulcana jestem w trakcie
A ja pozbyłem się dętki ze szprychowego koła Na razie w celach testowych zabieg przeprowadziłem w przednim kole. Niebawem będzie tydzień jak koło zostało napompowane i jak narazie nie zauważyłem, żeby z niego schodziło powietrze Na dniach będę powtarzał zabieg na tylnym kole.
Na sezon obowiązkowe wyposażenie w sakwie to:
http://felgeo.pl/product-pol-239-Zestaw ... znury.html
+
http://www.motochemia.pl/mini-kompresor ... p-388.html
Zestaw oczywiście przykładowy
Natomiast ewentualna naprawa koła w trasie staje się znacznie prostsza i szybsza.
Na sezon obowiązkowe wyposażenie w sakwie to:
http://felgeo.pl/product-pol-239-Zestaw ... znury.html
+
http://www.motochemia.pl/mini-kompresor ... p-388.html
Zestaw oczywiście przykładowy
Natomiast ewentualna naprawa koła w trasie staje się znacznie prostsza i szybsza.
- Garciu
- Posty: 2556
- Rejestracja: pn lis 14, 2011
- Miejscowość: Poznań
- Motocykl: VN 1700 Classic LT
- VROC: 34722
nie oparzył sobie łapek od głaskania tego " motoru "Beneke pisze:Dzisiaj sprawiłem przyjemność byłemu właścicielowi mojego motocykla. Kiedy mi go sprzedawał prosił, żebym go kiedyś odwiedził, bo on przynajmniej chciałby pogłaskać swój motor. Spełniłem jego życzenie
nie ma tu złośliwości
Pozdrawiam,
Garciu.
Garciu.
A JA TO DZIŚ PRZEWIETRZYŁEM MASZYNĘ ,W KOŁO KOMINA 50 KM ZROBIŁEM TO ABY JĄ I SIEBIE DO TLENIĆ.
Oczywiście wczoraj wypucowałem lalunię.
A teraz
Oczywiście wczoraj wypucowałem lalunię.
A teraz
Wieczny optymista
Był-ła .Komar ,WSK 3 jka i 4 rka ,MZ Tropik /Jawa 350 ,Suzuki vz 800 ,Kawasaki 550 ,Nomad 1600.H-D Electra 1700,Yamaha Stratoliner 1900.Lokomotywa vn 2000, jest znów Kawasaki Nomad 1600 .
Był-ła .Komar ,WSK 3 jka i 4 rka ,MZ Tropik /Jawa 350 ,Suzuki vz 800 ,Kawasaki 550 ,Nomad 1600.H-D Electra 1700,Yamaha Stratoliner 1900.Lokomotywa vn 2000, jest znów Kawasaki Nomad 1600 .
- Przemo
- Posty: 2291
- Rejestracja: czw cze 05, 2014
- Miejscowość: Wrocław
- Motocykl: VN 2000 Classic '06
- VROC: 37109
Wczoraj zdjąłem konsolę z baku, wyczyściłem wszystko, zabezpieczyłem kabelki bo były nacięte, przeczyściłem styki profilaktycznie, wypolerowałem chromowaną obudowę oraz szkiełka kontrolek.
Dziś trzymajcie kciuki, bo zdemontowałem bak i będę go czyścił z zewnątrz jak i postaram się pozbyć wszelakiego syfu ze środka
PS. ktoś wie jak się rozbiera gumę od kontrolek na konsoli (te 3 pod prędkościomierzem)? W koło pod gumą jest brud, który ciężko jest dosięgnąć szmatką/szczotką, a na przyszłość wymieniłbym też przewody, bo ich stan jest taki średni na jeża.
Dziś trzymajcie kciuki, bo zdemontowałem bak i będę go czyścił z zewnątrz jak i postaram się pozbyć wszelakiego syfu ze środka
PS. ktoś wie jak się rozbiera gumę od kontrolek na konsoli (te 3 pod prędkościomierzem)? W koło pod gumą jest brud, który ciężko jest dosięgnąć szmatką/szczotką, a na przyszłość wymieniłbym też przewody, bo ich stan jest taki średni na jeża.
Żyj tak, aby być szczęśliwym!
XV535>VN800>VN900>VN2000+VN800+LTD454
XV535>VN800>VN900>VN2000+VN800+LTD454
- Zombie
- Posty: 2574
- Rejestracja: pn sty 03, 2011
- Miejscowość: M-a
- Motocykl: VN 1700 Vaquero , Indian Scout
- VROC: 34250
Jak już poczyścicie swoje, to zapraszam do czyszczenia moich
Szmatki i pasty mam, też się znajdzie
Szmatki i pasty mam, też się znajdzie
Mniejsza o perfekcje, badz po prostu dobry.
www.steelrosesmcsouthside.pl
www.steelrosesmcsouthside.pl
- MaciekSz
- Posty: 3700
- Rejestracja: ndz maja 09, 2010
- Miejscowość: Pruszków
- Motocykl: BMW K1200LT
- VROC: 32197
Odebrałem z serwisu. Gotów do sezonu.
MaciekSz
Jest: K1200LT
Był VN 1700 Nomad B&W, Vulcan S, VN 2000 Rogue, VN1600 Nomad, VN900 Custom Ebony LE,
Er6N, R1150RT
VROC #32197
Jest: K1200LT
Był VN 1700 Nomad B&W, Vulcan S, VN 2000 Rogue, VN1600 Nomad, VN900 Custom Ebony LE,
Er6N, R1150RT
VROC #32197
- fitter
- Posty: 3035
- Rejestracja: pn lut 14, 2011
- Miejscowość: Szczecin
- Motocykl: VN900LT '10
- VROC: 33352
A ja sobie śmignąłem kawałek tzn. z Dęblina do Szczecina circa 660 km
Pozostało znaleźć lightbary, a właściwie prąd w nich, bo przez zimę się skończył i standardowa obsługa czyli olej i filtry - ale to przy okazji...
Pozostało znaleźć lightbary, a właściwie prąd w nich, bo przez zimę się skończył i standardowa obsługa czyli olej i filtry - ale to przy okazji...
Życie nie powinno być podróżą do grobu, której celem jest dowiezienie atrakcyjnych i dobrze zachowanych zwłok. Człowiek do kresu życia powinien się dotoczyć narąbany w trzy dupy, krzycząc: "ALE TO BYŁA JAZDA!"
- Zombie
- Posty: 2574
- Rejestracja: pn sty 03, 2011
- Miejscowość: M-a
- Motocykl: VN 1700 Vaquero , Indian Scout
- VROC: 34250
Oj tam wielkie mi co W milach jakby było to okfitter pisze:A ja sobie śmignąłem kawałek tzn. z Dęblina do Szczecina circa 660 km
Mam nadzieje, że piszesz o ilości bo genaralnie czyste są, ale taka polerka błotnika, po pobycie na wyspach by się przydałaKrasnal pisze:No nie wiem, czy znajdziesz chetnych... troche tego czyszczenia u Ciebie jest...
Kasia to tylko jeżdzić chce a czyścić ni ch...ja
Podsumowujac mam troche czyszczenia. Chetnych nadal zapraszam
Mniejsza o perfekcje, badz po prostu dobry.
www.steelrosesmcsouthside.pl
www.steelrosesmcsouthside.pl
Kto jest online
Jest 6 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 6 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości