Strona 1 z 2

pomoc w ocenie Nomada

: ndz lis 29, 2015
autor: SZOP
Witam wszystkich i przy okazji pisania tego posta chciałem podziękować za gorące przyjęcie w szeregi Klubu. Otóż znalazłem piękną maszynę na allegro i proszę o Waszą opinię - co sądzicie o niej, czy warto jechać oglądać? A może już ktoś tam był? Wszelkie uwagi będą dla mnie bardzo cenne, z góry dziękuję http://allegro.pl/kawasaki-vn-1700-noma ... 72335.html

: ndz lis 29, 2015
autor: Wulbi
Tanio w kit nie wiem co o tym sądzić !!!
W sumie to ino brać i :antlers: :ok:

: ndz lis 29, 2015
autor: PALETKA
Ładny cena i rok pasują brać fachowca i jechać

: ndz lis 29, 2015
autor: SZOP
No właśnie. Przeczytałem na forum VN 1700 opis jakie perypetie ma jeden z forumowiczów z nowym Nomadem , to trochę zaświeciła mi się czerwona kontrolka. Chociaż dzwoniłem do gościa i bez problemu podal nr. VIN. A tak przy okazji, to czy w okolicy Polkowic , Głogowa jest ktoś z forum kto ma lub miał doczynienia z Nomadami?

: pn lis 30, 2015
autor: margol
Cześć,
Po pierwsze, To nie jest najbogatsza wersja!!!
Nie ma ABS i K-ACT, a to moim zdaniem w tak ciężkim motongu jest bardzo przydatne.
W każdym razie ja w moim VN 1700 mam, przelatałem ponad 73 tyś km i bardzo sobie chwalę.
Moim zdaniem dołóż ile trzeba i kup po pierwsze z K-ACT, a po drugie z Polski... tak jest na ogół zdrowiej...

: pn lis 30, 2015
autor: SZOP
margol pisze:Cześć,
Po pierwsze, To nie jest najbogatsza wersja!!!
Nie ma ABS i K-ACT, a to moim zdaniem w tak ciężkim motongu jest bardzo przydatne.
W każdym razie ja w moim VN 1700 mam, przelatałem ponad 73 tyś km i bardzo sobie chwalę.
Moim zdaniem dołóż ile trzeba i kup po pierwsze z K-ACT, a po drugie z Polski... tak jest na ogół zdrowiej...
Witam. No zgadzam się, że nie jest to max wypas, ale nie bardzo jest z czego dołożyć :( Ale tak sobie tłumaczę, że przecież ludziska jeżdżą większymi żelazami bez wodotrysków i jakoś sobie radzą. A odnośnie motka z Polski, to też rozważam tę ofertę http://olx.pl/oferta/pilne-kawasaki-vul ... c;promoted . Zastanawiam się jedynie nad tym ,dlaczego gość wymienił opony przy tak niskim przebiegu? Czy możliwym jest fakt by zajechać gumy po 14-tu tyś. km?

: pn lis 30, 2015
autor: SZOP
margol pisze:Cześć,
Po pierwsze, To nie jest najbogatsza wersja!!!
Nie ma ABS i K-ACT, a to moim zdaniem w tak ciężkim motongu jest bardzo przydatne.
W każdym razie ja w moim VN 1700 mam, przelatałem ponad 73 tyś km i bardzo sobie chwalę.
Moim zdaniem dołóż ile trzeba i kup po pierwsze z K-ACT, a po drugie z Polski... tak jest na ogół zdrowiej...
Witam. No zgadzam się, że nie jest to max wypas, ale nie bardzo jest z czego dołożyć :( Ale tak sobie tłumaczę, że przecież ludziska jeżdżą większymi żelazami bez wodotrysków i jakoś sobie radzą. A odnośnie motka z Polski, to też rozważam tę ofertę http://olx.pl/oferta/pilne-kawasaki-vul ... c;promoted . Zastanawiam się jedynie nad tym ,dlaczego gość wymienił opony przy tak niskim przebiegu? Czy możliwym jest fakt by zajechać gumy po 14-tu tyś. km?

: pn lis 30, 2015
autor: PPV
Ja będę wymieniał gumy na wiosnę, choć mają niecałe 10tys - tyle, że są z 2007 roku :D Tanie jakieś te 1700, ja myślałem, że za tyle to raczej VN1600 można znaleźć.

: pn lis 30, 2015
autor: margol
Ten też nie ma ABS i K-ACT, a przebieg... no cóż... po 2600 km na sezon... ja nie wierzę...

: pn lis 30, 2015
autor: SZOP
Dzwoniłem do tego ostatniego oferenta i już ktoś zerezerwował go sobie na oględziny. Także na razie pozostaje pierwsza oferta.

: pn lis 30, 2015
autor: Yuzek
SZOP pisze:
margol pisze:Cześć,
Po pierwsze, To nie jest najbogatsza wersja!!!
Nie ma ABS i K-ACT, a to moim zdaniem w tak ciężkim motongu jest bardzo przydatne.
W każdym razie ja w moim VN 1700 mam, przelatałem ponad 73 tyś km i bardzo sobie chwalę.
Moim zdaniem dołóż ile trzeba i kup po pierwsze z K-ACT, a po drugie z Polski... tak jest na ogół zdrowiej...
Witam. No zgadzam się, że nie jest to max wypas, ale nie bardzo jest z czego dołożyć :( Ale tak sobie tłumaczę, że przecież ludziska jeżdżą większymi żelazami bez wodotrysków i jakoś sobie radzą. A odnośnie motka z Polski, to też rozważam tę ofertę http://olx.pl/oferta/pilne-kawasaki-vul ... c;promoted . Zastanawiam się jedynie nad tym ,dlaczego gość wymienił opony przy tak niskim przebiegu? Czy możliwym jest fakt by zajechać gumy po 14-tu tyś. km?
jam mam swojego praktycznie od nowości - mam przejechane 15 tys. i wymieniałem tylną gumę .Więc nic w tym dziwnego

: pt gru 11, 2015
autor: SZOP
Witam ponownie. Mogę się już pochwalić moim nowym nabytkiem, to ten z mojego pierwszego postu- jest po prostu śliczny! :hurra: . Zaraz poprawię swój profil i będzie teraz VN 1700 Clasic Nomad :)

: pt gru 11, 2015
autor: Kolba
Gratulacje :ok:

: pt gru 11, 2015
autor: Skrobel
Tak naprawdę nie ma czegoś takiego jak VN 1700 Classic Nomad :p To akurat nadużycie sprzedającego.
Te nazwy to tak naprawdę różne wyposażenie fabryczne. Np. VN 1700 Classic to jest zupełnie czysty motocykl bez sakw, szyby, tylnych podestów, oparcia pasażera itp. Classic LT to jest Classic z dodaną szybą, fabrycznymi skórzanymi sakwami i oparciem pasażera. A VN 1700 Nomad (w Europie pod nazwą "Classic Tourer") to model z twardymi kuframi, szybą, deflektorami, podestami pasażera itp.

: pt gru 11, 2015
autor: Mayones
A "wakero" czym się różni ? bo technicznie chyba niczym poza zabudową tu i ówdzie? znajomy coś namierzył i ma oglądać :ok:

: pt gru 11, 2015
autor: Sheriff
Technicznie niczym podstawa to sprawdzone poczciwe VN 1700. Tym razem w stylu "bagger".

: pt gru 11, 2015
autor: SZOP
Już się poprawiam {w profilu} :oops:

: wt lut 23, 2016
autor: SZOP
Skrobel pisze:Tak naprawdę nie ma czegoś takiego jak VN 1700 Classic Nomad :p To akurat nadużycie sprzedającego.
Te nazwy to tak naprawdę różne wyposażenie fabryczne. Np. VN 1700 Classic to jest zupełnie czysty motocykl bez sakw, szyby, tylnych podestów, oparcia pasażera itp. Classic LT to jest Classic z dodaną szybą, fabrycznymi skórzanymi sakwami i oparciem pasażera. A VN 1700 Nomad (w Europie pod nazwą "Classic Tourer") to model z twardymi kuframi, szybą, deflektorami, podestami pasażera itp.
No cóż muszę jednak kolegę poprawić . Otóż podczas pucowania motka dojrzałem coś co jednak potwierdza, że jednak to jest Nomad, a mianowicie na logo znajdującym się na zbiorniku znajduje się napis VULKAN a pod spodem 1700 NOMAD, w środku jest wpisana piękna litera V :D . Podsumowując : jednak jest coś takiego jak Nomad, co mnie oczywiście cieszy, bo podoba mi się ta nazwa

: wt lut 23, 2016
autor: Ryszard1962
Szop , przeczytaj uważnie co Skrobel napisał , on neguje nazwę VN 1700 Classic Nomad i to się zgadza , jest albo Classic albo Nomad , w Twoim przypadku jest Nomad (bez Classic) :D

: śr lut 24, 2016
autor: Iron75
SZOP pisze:VN 1700 Clasic Nomad
to tak , jakbyś napisał fiat 125p sedan kombi ;)
Skrobel ma rację :)
SZOP pisze:na zbiorniku znajduje się napis VULKAN
no i "vulKan" to raczej też tam nie jest napisane ;)