Problem przy oględzinach VN 900 custom ( kontrolka Fl)
: pn maja 30, 2016
Witam!
Kilka dni temu wybrałem się na oględziny tego egzemplarza -
http://allegro.pl/kawasaki-vulcan-custo ... 54580.html . Sprowadzony 3 lata temu z USA, jeden właściciel w PL. Z części eksploatacyjnych: tarcze, klocki, pas napędowy - wszystko w bardzo dobrym stanie ( do wymiany przednia opona oraz uszczelniacze lag). Na 90% oryginalne malowanie. Przy pierwszym odpaleniu pojawił się problem rozładowanego akumulatora ( właściciel podobno przez całą zimę ani raz nie przepalił motocykla). Po szybkim podładowaniu druga próba przebiegła pomyślnie. Silnik pracuje równo, brak widocznych wycieków. Wszystko byłoby OK gdyby nie drugi problem a mianowicie świecąca kontrolka Fl wyłącznie na wolnych obrotach ( przy przegazowaniu kontrolka gasła po czym obroty spadały a kontrolka zapalała się ponownie). Właściciel miał dowiedzieć się czym jest to spowodowane bo podobno nie miał wcześniej takiego problemu. Dzisiaj wykonałem do niego w tej sprawie telefon i dowiedziałem się że: od momentu sprowadzenia motocykla jednak działo mu się to samo, z jego informacji wynika że spowodowane jest to przez filtr powietrza i zamontowane już w USA nie oryginalne wydechy i tak naprawdę nie jest to problem którego trzeba się obawiać. I tutaj pytania do forumowiczów - czy jest ktoś w stanie mi powiedzieć jaka może być rzeczywista przyczyna świecenia się kontrolki Fl wyłącznie na wolnych obrotach? A jeśli dzieje się tak przez wydechy to czy jest możliwość ten problem wyelminować? Czy motocykl jest w ogóle wart uwagi? Z góry bardzo dziękuję za pomoc!
Pozdrawiam!
Kilka dni temu wybrałem się na oględziny tego egzemplarza -
http://allegro.pl/kawasaki-vulcan-custo ... 54580.html . Sprowadzony 3 lata temu z USA, jeden właściciel w PL. Z części eksploatacyjnych: tarcze, klocki, pas napędowy - wszystko w bardzo dobrym stanie ( do wymiany przednia opona oraz uszczelniacze lag). Na 90% oryginalne malowanie. Przy pierwszym odpaleniu pojawił się problem rozładowanego akumulatora ( właściciel podobno przez całą zimę ani raz nie przepalił motocykla). Po szybkim podładowaniu druga próba przebiegła pomyślnie. Silnik pracuje równo, brak widocznych wycieków. Wszystko byłoby OK gdyby nie drugi problem a mianowicie świecąca kontrolka Fl wyłącznie na wolnych obrotach ( przy przegazowaniu kontrolka gasła po czym obroty spadały a kontrolka zapalała się ponownie). Właściciel miał dowiedzieć się czym jest to spowodowane bo podobno nie miał wcześniej takiego problemu. Dzisiaj wykonałem do niego w tej sprawie telefon i dowiedziałem się że: od momentu sprowadzenia motocykla jednak działo mu się to samo, z jego informacji wynika że spowodowane jest to przez filtr powietrza i zamontowane już w USA nie oryginalne wydechy i tak naprawdę nie jest to problem którego trzeba się obawiać. I tutaj pytania do forumowiczów - czy jest ktoś w stanie mi powiedzieć jaka może być rzeczywista przyczyna świecenia się kontrolki Fl wyłącznie na wolnych obrotach? A jeśli dzieje się tak przez wydechy to czy jest możliwość ten problem wyelminować? Czy motocykl jest w ogóle wart uwagi? Z góry bardzo dziękuję za pomoc!
Pozdrawiam!