Strona 1 z 1

Prośba o opinię

: czw paź 13, 2016
autor: Novathor
Co prawda nie palę dopiero 45 dni, z ograniczeniem picia jest zdecydowanie gorzej, jednak doszedłem do wniosku, że chyba palić nie będę i jakby się coś fajnego trafiło to mogę sobie udzielić kredytu do wiosny.
Wymyśliłem więc sobie, że zaczynam się rozglądać, w powitaniu pisałem że będzie vn 1500 lub vn 1600.
Czas bardziej sprecyzować: to musi być Classic, najlepiej malowany dwukolorowo ( widziałem w ofertach czarne ).
Tyle z wyglądu, jeśli chodzi o sprawy techniczne to jestem laikiem. Ostatni mój motocykl to Jawa 350 TS, który zajeździłem w 1992r ( zrobiłem nim 6 000 km ).
Myślę o VN 1600 w roczniku 2006, 2008, chociaż 1500 w 2004,2005 są jednak tańsze.
Prośba do Was i zarazem pytanie, czy te 2 lata i 0,1 litra jest warte dopłaty paru kilo złotych?

Ponadto proszę o opinie na temat poniższego ogłoszenia, cena i moto wydaje się atrakcyjne, ale jak pisałem wcześniej jestem w dziedzinie moto technicznym leszczem.

https://www.olx.pl/oferta/kawasaki-vn16 ... a64e5c0a43

Pozdrawiam i dziękuję za podpowiedzi.
Novathor / Adam

: czw paź 13, 2016
autor: Picker
My też cieszymy się że jesteś na forum......

: czw paź 13, 2016
autor: Neptun71
Wejrzyj na to ogłoszenie, motocykl może droższy, ale czasami nie warto oszczędzać, ładnie ubrany i z pewnych rąk.
https://www.olx.pl/oferta/kawasaki-vn-1 ... 581f8ad42b

: czw paź 13, 2016
autor: Smoku
Nie dubluj tematów.

Ten z Twojego ogłoszenia wygląda nie najgorzej, ale malowane pokrywy pod siodłem.
Warto byłoby się mu przyjrzeć bliżej.

A co do pytania czy 1500 czy 1600 to zależy od tego jak chcesz użytkować motocykl.
Jeśli ma to być jazda "wkoło komina" i kilkaset kilometrów na sezon to nie ma znaczenia.
1500 z końca produkcji są dopracowane, nie mają problemów z napędem pompy oleju i paroma innymi niedogodnościami.
Ale 1600 to zawsze świeższy motocykl i ogromnym plusem jest większy zbiornik.
Powodzenia w poszukiwaniach :ok:

chyba się zdecydowałem

: wt lis 29, 2016
autor: Novathor
Witam ponownie,
tak przeglądam i przeglądam różne oferty sprzedaży i wypatrzyłem takie oto coś:

http://otomoto.pl/oferta/kawasaki-vn-16 ... yCZL7.html

Nr VIN: JKBVNKA185A014004

Oglądałem go dzisiaj i dla mnie wygląda i wydaje się super ( ale jestem laikiem ), dodatkowo chcą dać na piśmie pełną gwarancję .

Wstępnie umówiłem się na przyszły tydzień na wpłacenie zaliczki i sfinalizowanie sprawy.

Bardzo proszę Was o opinie, może ktoś zna ten konkretny motor?
Z góry dziękuję za podpowiedzi, uwagi, bluzgi i wszystko co pomoże mi w podjęciu decyzji.

: śr lis 30, 2016
autor: Skrobel
Motocykla nie znam. Ze zdjęć niedużo mogę wywnioskować oprócz tego, że jestem prawie pewny, że kierownica jest nieoryginalna - ja w swoim moto mam kierownicę od 1600 Classic właśnie i ma zupełnie inny kształt.

Wydaje mi się też, że przednia lampa jest zbyt odsunięta od tej chromowanej osłony oraz kierunkowskazy przednie jakoś tak smętnie zwisają do dołu. Także domniemane zdjęcie emblematów przez poprzedniego właściciela mogło być spowodowane malowaniem całego motocykla.

Pytanie oczywiście czy jest to poważna wada - jeśli został pomalowany porządnie.

Mam też wrażenie, że prawy podest z kolei sterczy nienaturalnie do góry, ale one się podnoszą i jeśli nie są nasmarowane to czasem nie wracają do swojej dolnej pozycji.

Pozostałego wyposażenia nie komentuję, bo w Classicu właściwie nic nie było fabrycznie, więc gmol i szyba na pewno są dokładane.

: śr lis 30, 2016
autor: Bartzos
Może mój ci się spodoba. Jest w dziale "Sprzedam" VN1500 z 2007 roku. Mam go od 3 sezonów.

: śr lis 30, 2016
autor: Smoku
Skrobel pisze:Motocykla nie znam. Ze zdjęć niedużo mogę wywnioskować oprócz tego, że jestem prawie pewny, że kierownica jest nieoryginalna - ja w swoim moto mam kierownicę od 1600 Classic właśnie i ma zupełnie inny kształt.

Wydaje mi się też, że przednia lampa jest zbyt odsunięta od tej chromowanej osłony oraz kierunkowskazy przednie jakoś tak smętnie zwisają do dołu. Także domniemane zdjęcie emblematów przez poprzedniego właściciela mogło być spowodowane malowaniem całego motocykla.

Pytanie oczywiście czy jest to poważna wada - jeśli został pomalowany porządnie.

Mam też wrażenie, że prawy podest z kolei sterczy nienaturalnie do góry, ale one się podnoszą i jeśli nie są nasmarowane to czasem nie wracają do swojej dolnej pozycji.

Pozostałego wyposażenia nie komentuję, bo w Classicu właściwie nic nie było fabrycznie, więc gmol i szyba na pewno są dokładane.
Mam dokładnie te same spostrzeżenia.
Po numerze VIN z samej wyszukiwarki w tym przypadku raczej cennych informacji się nie zdobędzie. Motocykl jest ze Stanów, co sugeruje że coś mu było.

: czw gru 01, 2016
autor: Gasman
Przedni błotnik wygląda mi na nie od tego modelu.