Strona 1 z 3
Zakup EN
: pn sty 24, 2011
autor: kazuhira
Tak jak na pewno każdy z Was kiedyś tak i ja teraz staję własnie przed zakupem 1 moto. Jako że miałem już niejakie przygody zdecydowałem się na EN500 żeby doszlifoewać to czego nauczyłem się na kursie i z czasem dosiąść mojego ukochanego VN 900 CUSTOM
Dzięki uprzejmości kolegi przymierzyłem się do EN-a. Ogólnie powiem Wam nie ma tragedii przy moim wzroscie [194], szczególnie że znalazłem wersje z wysuniętymi podnóżkami. I teraz moja prośba. Może moglibyście podzielić się spostrzeżeniami co do tych 2 maszyn? :
1. Egzemplarz starszy przed liftingiem
http://allegro.pl/kawasaki-en-500-vulca ... 51191.html
2. Egzemplarz młodszy, ale budzi moje podejrzenia brak emblematów, a i tło jest jak dla mnie bardziej brytyjskie aniżeli niemieckie, jak pisze sprzedawca
http://otomoto.pl/kawasak...y-M2119650.html
Może ktoś z Was miał styczność z tymi sprzedającymi albo przypadkiem widział te maszyny ?
: pn sty 24, 2011
autor: Abrams
Pierwszy się nie otwiera
Re: Zakup EN
: pn sty 24, 2011
autor: Luzak
Zdjęcia nie robione w Anglii - samochód w tle ma białe tablice z tyłu :-)
A tak przy okazji - przy Twoim wzroście pomyślał bym o większym moto.
: pn sty 24, 2011
autor: Abrams
A i o większym bym pomyślał
Ja zaraz po kursie na swoje pierwsze moto wybrałem VN800 i szczęśliwie do dnia dzisiejszego nic złego na VN800 się nie działo.
Masa obu motocykli podobna moc 800 nieco większa zastanów się nad większym
: pn sty 24, 2011
autor: kazuhira
Link poprawiony do 1go moto
Qde ... każdy mi do głowy kładzie że za mały ...

a ja tu walkę serca z rozumem prowadzę

Myślałem o ENce z tego też względu, iż moja połowica przejawia zainteresowanie tematem i tak kombinowałem nauczyć sie na ENie a potem zcezować Vulkana na połowicę

: pn sty 24, 2011
autor: Abrams
: pn sty 24, 2011
autor: oktogon
I to było dobre posunięcie

: pn sty 24, 2011
autor: Abrams
: pn sty 24, 2011
autor: oktogon
Czekaj czekaj jak Agnieszkę najdzie to swojego nie zdążysz sprzedać

: pn sty 24, 2011
autor: Abrams
Już się tego boję, a wracając do tematu EN będzie troszkę przymały
- moc 46KM/8000 rpm ('90), 50KM ('97); VN800 55KM
masa pojazdu gotowego do jazdy 215kg; VN800 252kg
: pn sty 24, 2011
autor: Luzak
KAZUHIRA, posłuchaj Kolegów - kup coś większego :-)
: pn sty 24, 2011
autor: Piotr
Abrams pisze:masa pojazdu gotowego do jazdy 215kg; VN800 252kg
Widzisz sam, że różnica w wadze nie jest taka duża a różnica w jeździe i owszem.
: pn sty 24, 2011
autor: MarKov
nie no 194 cm wzrostu to min Vn 900

: pn sty 24, 2011
autor: mirad
kazuhira pisze:nie ma tragedii przy moim wzroscie
To nie tragedia to atut, mam prawie tak samo. Wiem, że może boleć, ale decyzja może być brzemienna w skutkach więc jadę na całość: szukaj rozwiązania w VN-ie jak najbliżej rozstawu kół 170 cm i największego ich rozmiaru. Wagą moto się nie przejmuj i tak nie będziesz nosił go na rękach. Późniejsze zmiany moto kosztują: pieniądze i czas /czyli życie/.
Boli głowa? Sam chciałeś!! Chłe, chłe chłe....
My też to przechodziliśmy i nie żałujemy

!
P.S. Ale EN 500 to ładny i zgrabny motorek, uczciwie przyznaję.
: pn sty 24, 2011
autor: MarKov
Ja po 12 latach bez moto zaczolem od VN 900 i jesli na poczatku z rozsadkiem bedziesz operowal manetka to dasz rade

: pn sty 24, 2011
autor: jurekawasaki
Miłem EN 500 a teraz mam VN 800 oba mają wady i zalety .Przedewszystkim napisz jakie pieniądze chcesz na moto wydać a rozmowa nabierze sensu .
: pn sty 24, 2011
autor: Luzak
jurekawasaki pisze:Miłem EN 500 a teraz mam VN 800 oba mają wady i zalety .Przedewszystkim napisz jakie pieniądze chcesz na moto wydać a rozmowa nabierze sensu .
O Jurek, poruszyłeś ważną kwestię.
: pn sty 24, 2011
autor: Baudolino
A ja tam nie kumam czemu chłopaka namawiacie na większy motocykl. Skoro na mniejszym chce doszlifować umiejętności to niech tak zrobi. Zawsze jest szansa że zapoda sobie wiekszy, ale bedzie mial obawy go dosiąść. Mamy już taki przyklad na forum
Pozdrawiam
: pn sty 24, 2011
autor: oktogon
Baudolino pisze:A ja tam nie kumam czemu chłopaka namawiacie na większy motocykl. Skoro na mniejszym chce doszlifować umiejętności to niech tak zrobi. Zawsze jest szansa że zapoda sobie wiekszy, ale bedzie mial obawy go dosiąść. Mamy już taki przyklad na forum
Pozdrawiam
Kwestia w tym ze opisane wyżej rady dotyczą niekoniecznie rpzesiadania się od razu czy też moze bardziej startu z np. dwulitrówką. Rozsądnym wydaje się być właśnie 800 setka albo nawet 900 setka. Jak pisał Abrams róznicy w wadze prawie nie ma, w jakości jazdy natomiast jest. I śmiem twierdzić ze kolega dlużej pojeździ albo 800 albo 900 niż EN zanim nie przyjdzie mu ochota na wymiany na jeszcze wieksze. To naturalne Baudo i prędzej czy później dopada każdego kto zaczyna od mniejszych pojemności, a jeśli większość z nas to przechodziła to dlaczego nie udzielić rady popartej doświadczeniem komuś nowemu? Oczywiście kolega i tak zrobi tak jak będzie uważał za stosowne ale bogatszy będzie o doświadczenia innych i co najwyżej kiedyś moze stwierdzić: Cholera, mogłem się wstrzymać trochę

: pn sty 24, 2011
autor: Luzak
Baudolino, w sumie masz rację, ale sam wiesz, że przynajmniej w 70% przypadków jest tak, że jak ktoś zaczyna od najmniejszego to zaraz przesiada się na coś większego.
A w dodatku u Kolegi ważną kwestią jest wzrost.