Strona 1 z 1
Wymiana z turystyka na vn 1600
: sob sie 19, 2023
autor: Parari
Witam zamierzam wymienić Moto z turystyka fjr1300 na vn 1600 . Na fujarze bardzo dretwieją mi dłonie po mimo podwyższonej kiery ale od początku samego po głowie zawsze chodził mi Vulcan czy mogli byście coś powiedzieć o tym motocyklu z góry dziekuje
Re: Wymiana z turystyka na vn 1600
: sob sie 19, 2023
autor: Whiteroman
Po przesiadce na Vulcana przestaną Ci drętwieć dłonie ale, niestety, zacznie Ci drętwieć doopa
Re: Wymiana z turystyka na vn 1600
: sob sie 19, 2023
autor: Kozioł
Na temat VN1600 to już tu chyba wszystko napisano, więc jest co czytać. A jak masz jakieś pytania to pisz śmiało...
Re: Wymiana z turystyka na vn 1600
: sob sie 19, 2023
autor: Tex66
Na pewno nie wszystko napisano.
Np. nie napisano, dlaczego świeci się kontrolka ostrzegawcza FI i jednocześnie symbol ostrzegawczy o problemie w układzie smarowania, pomimo że ciśnienie jest właściwe. Jak sprawdzić Jednostkę Światła Ostrzegawczego Ciśnienia Oleju (Oil Pressure Warning Light Delay Unit) przy głównej jednostce prędkościomierza (Speedometer Unit) dwoma sposobami.
A przecież możliwych jest 11 samych przypadków mechanicznych gdzie dioda ostrzegawcza FI i symbol smarowania będę świeciły na stałe lub zapalały się sporadycznie mimo, że ciśnienie oleju będzie prawidłowe.
Nikt też nie napisał, że problem może być czysto elektryczny i np. jedną z kilku przyczyn może być problem ze Złączem Przełącznika Ciśnienia Oleju/Przełącznika Neutralnego (Oil Pressure Switch/Neutral Switch Connector).
Parari
Pytać zawsze możesz, inna kwestia czy uzyskasz merytoryczną odpowiedź.
Zdecydowanie nie polecam technicznych pytań na Facebook-u VN 1500/VN 1600/VN 1700 Nomad, nie ten poziom.
Pewnie w najbliższym czasie znajdziesz tę „grupkę” i równie szybko zostaniesz przyjęty nawet bez
VN-a gdyż to nie jest wymóg konieczny. Ale jak łatwo się przekonasz, jak szybko założysz post z pytaniem trochę bardziej złożonym technicznie, tak szybko Twój post przejdzie do historii „grupki” bez najmniejszej merytorycznej odpowiedzi.
Nie pytaj tam również, czym różniły się silniki G1 i G2 w VN 1500 bo takich silników nie było, ale brednie pisane przez jednego „znawcę VN 1500 od A do Z” wszystkim tam pasują i jest tam „moc”.