Strona 1 z 1

witam wszystkich

: czw maja 26, 2011
autor: grzerx
Mój vn 900 custom z 2008 roku ma problem z obrotami, czasem w czasie jazdy obroty nie spadają i robię wjazd na skrzyżownaie z wyjącym silnikiem, nie ma to znaczenia czy siłnik jest ciepły czy zimny.
Dodam, że od początku aktualnego sezonu mam powercomander.
Proszę o pomoc, mój mechanik uważa, że to kwestia paliwa, ale przepaliłem jeden bak, zatankowałem i po paru kilometrach problem pwrócił.

z góry dziękuję za pomoc
grzerx

: czw maja 26, 2011
autor: MaciekSz
Na początek odłącz Power Commandera i sprawdź, czy problem się powtórzy. Być może kwestia źle dobranej mapy. Możesz też pokombinować nad ustawieniami PComma.

: czw maja 26, 2011
autor: man-x
Witaj.
Na Twoje problemy recepty nie mam.
Osobiście posłuchał bym Macieja.

Pozdrowienia z Poznania

: czw maja 26, 2011
autor: Jaco
Witaj :yeee:

: czw maja 26, 2011
autor: MaciekSz
Oczywiście witaj. Niewielu tu nas z customami, więc tym bardziej witaj :-)

: czw maja 26, 2011
autor: marius
Witamy w rodzinie Custom'ów

: czw maja 26, 2011
autor: Zdziś
masz przyciski LOW MID HIGH po przełączaj jak nie pomoże to szukaj map wtrysku do Twego modelu, mechanik kity żeni paliwo nie ma nić do znaczenia :hammer: poczytaj FM
a przeważnie forum VTX jakby CO to Gościu Virek dość dobrze kolegom doradza chłopak się zna naprawdę i pomocny jest

: pt maja 27, 2011
autor: Dzidzia
to powitanie? :scrach: :scrach: :scrach: witaj!

: pt maja 27, 2011
autor: grzerx
dziękuję za miłe przyjęcie i pomysły na rozwiązanie problemu

a co do mojego problemu to myślę, że wypale jeszcze jeden bak tak dla pewności i jeżeli problem nie zniknie to będę kontaktował się z moim mechanikiem, teraz sobie przypominam, że przy ostatniej wizycie kiedy to powiedział o złym paliwie jako przyczyna problemu to też wspominał, że jeżeli problem nie zniknie to sprawdzi mapy.


Złapałem się na tym, że za często używam słowa problem a przecież co to za problem..

pozdrawiam

: pt maja 27, 2011
autor: Konrad
Witaj :mrgreen:

: pt maja 27, 2011
autor: Duszek
:mrgreen:

: pt maja 27, 2011
autor: MarKov
lewa :ok: :motorynka:

: pt maja 27, 2011
autor: Piotr
Witaj :yeee:

: pt maja 27, 2011
autor: mlody1972
witaj:):)

: pt maja 27, 2011
autor: Zeus
Witaj :ok: i pozdrowienia z Zielonej Góry

: pt maja 27, 2011
autor: Daromax
Witam :D

: sob maja 28, 2011
autor: Daromax
!! Sam power comander da szybszą reakcję na gaz i poprawi moment na bardziej gładki.Żeby był efekt to trzeba zmodyfikować (filtr pow.,wydech)i jechać na hamownię i się pobawić ,musi to zrobić ktoś kto się na tym zna.Pierwszy lepszy mechanik nic ci nie pomoże,a wręcz przeciwnie narobi ci bajzlu. :dance:

a miało być tak fajnie na powerze

: ndz maja 29, 2011
autor: grzerx
Mechanik zapewniał mnie, że w każdej chwili mogę wrócić do stanu pierwotnego tzn. bez powercomandera, ale jest na tyle fajnym człowiekiem, że muszę mu dać jeszcze szansę na dopracowanie tematu.