Strona 1 z 1

VN 800 do oceny

: pn cze 20, 2011
autor: kaka
Witam!

Piszę pierwszego posta tutaj ale przeglądam już forum od jakiegoś czasu (no i oczywiście mam nadzieje że zostanę tu na dłużej)

Potrzebuje opinii i komentarza na temat motocykla, który zamierzam kupić.

Kawasaki VN 800, 1996

Chcę go kupić razem z ojcem "na spółkę". On ma już doświadczenie w motocyklach ale miał około 15 lat przerwy w jeździe. Ja jetem świeżak po prawku. Byliśmy motocykl zobaczyć, ojciec się zakochał, ja poczułem respekt bo wydał mi się strasznie wielki jak na początek.

Był z nami znajomy który jeździ cały czas i stwierdził że technicznie motor jest bardzo OK.

1. Moje pytanie jest ogólnie co do tej marki, czy dobrze się sprawuje?
2. Myślę że dam radę się przyzwyczaić i okiełznać tę maszynę mylę się?
3. Ogólnie co myślicie o tym customie i czy opłaca się brać za około 10.000?
4. I po czwarte, zamontowane są w nim puste wydechy, dźwięk jest piękny ale o wiele za głośny, czy wymiana rur to wydatek około 1000 zł na nowe czy była by szansa na zamianę (nie wiem jakie są gusta i czy ludzie bardziej szukają pustych rur czy tłumiących)?

Pozdrawiam i z góry dzięki za opinie!

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

: pn cze 20, 2011
autor: SAURO
W brew pozorom 800-setka nie jest takim potworem. Z mojego doświadczenia powiem że jako pierwszy motocykl jest doskonały.

: pn cze 20, 2011
autor: Abrams
1. Moje pytanie jest ogólnie co do tej marki, czy dobrze się sprawuje?
2. Myślę że dam radę się przyzwyczaić i okiełznać tę maszynę mylę się?
3. Ogólnie co myślicie o tym customie i czy opłaca się brać za około 10.000?
4. I po czwarte, zamontowane są w nim puste wydechy, dźwięk jest piękny ale o wiele za głośny, czy wymiana rur to wydatek około 1000 zł na nowe czy była by szansa na zamianę (nie wiem jakie są gusta i czy ludzie bardziej szukają pustych rur czy tłumiących)?

1. Marka najlepsza, tu nie znajdziesz ludzi nie lubiących tej marki i narzekających na nią, w Polsce nie doceniana bo panuje powszechny mit o jej awaryjności. Guzik prawda, jak dbasz tak masz.
2. Maszyna na początek w sam raz sam od takiej zaczynałem w wersji Classic, nie za mocna nie za ciężka a jak się wjeździsz to znakomita do jazdy zarówno w mieście jak i na trasie.
Gabarytami budzi respekt ale w rzeczywistości bardzo potulna maszyna.
3. To moto wygląda ciekawie ale te felgi nigdy nie występowały w tym modelu, pytanie jak zostało to zmienione i czy nie ma żadnych problemów z jego ewentualnymi naprawami.
Podobne pytanie o układ hamulcowy bo poza 800 Drifterem nie było z tyłu tarczy a jedynie bęben. 10.000 Za zadbane moto nie jest ceną wygórowaną,
4. Dźwięki i wydechy - zawsze można kupić fabryczne, używane i to w granicach 500 zł (+-200) A piękne i donośne brzmienie jeśli nie wykończy nerwowo sąsiadów i na trasach Twoich uszu będzie powodem do zadowolenia.
Zawsze można zamontować jakieś dB Kilery.

: pn cze 20, 2011
autor: SAURO
Ogólnie piękny motocykl . Ktoś naprawdę włożył w niego kawłał gobrej roboty i kasy. Kola napewno nie są oryginalne ale czadowe :yeee:

: wt cze 21, 2011
autor: kaka
Ta VN sprowadzona z Belgii, jest już po opłatach i przeglądzie, tak jak mówiłem znajomy co się zna stwierdził że technicznie jest dobrze, silnik nie stuka i chodzi miło.

Co do felg i tarczy to jak to było zrobione raczej się nie dowiem, na pewno poprzedni właściciel miał taką wizję i sobie moto przerobił. Sprzedawca jak to każdy sprzedawca mówił że nie powinno być problemów oprócz tych oczywistych eksploatacyjnych części typu łańcuch.

Całość na wygląd jest śliczna, te felgi odejmują mu lat :D Myślę że skoro ktoś o niego tak dbał to nie powinno być wielkich problemów nagle?

Dzięki za pomoc!

: wt cze 21, 2011
autor: Abrams
Łańcuch, zębatki będziesz musiał dopasowywać podobnie jak i z klockami na przód i tył.
Warto poszukać z jakiego moto ten osprzęt.

: wt cze 21, 2011
autor: marius
Wszystko ładnie i pięknie tylko te...spółki