Strona 1 z 1

JJ2S - 110 KM z pół litra

: pn paź 03, 2011
autor: Badger

: pn paź 03, 2011
autor: Painkiller
A myślałem że nie doczekam chwili jak słowo stanie się ciałem a tu proszę. Kilka lat temu byłem podekscytowany tym projektem ale prace posuwały się mizernie. Oby coś z tego wyszło

: pn paź 03, 2011
autor: bzq
silnik krzyżowy...pieknie
ciekawe jak to cyka

: pn paź 03, 2011
autor: Badger
bzq pisze:silnik krzyżowy...pieknie
ciekawe jak to cyka
to jest 2T więc nie spodziewałbym się jakiegoś oryginalnego bulgotu :)

: pn paź 03, 2011
autor: Orzech_
z tego co wiem ze względów ekologicznych mają zaprzestać produkcji silników 2T, jak to miało by wyglądać z tym modelem? jakiś magiczny dwutakt który nie wypluwa oleju przez wydech?

: pn paź 03, 2011
autor: marekfg
Ciekawe ciekawe... Fajnie że się komuś chce myśleć w tym kierunku, może coś z tego kiedyś pozytywnego wyniknie, choć taka sylwetka mnie akurat nie kręci, no ale skoro w Genewie mamy taki ciekawy akcent to miłe zaskoczenie. Pewnie się kilku zwiedzających choć na chwilkę zatrzyma i pomyśli że nie tylko gorzałę w Polsce się produkuje :mrgreen:

: pn paź 03, 2011
autor: Badger
Orzech_ pisze:z tego co wiem ze względów ekologicznych mają zaprzestać produkcji silników 2T, jak to miało by wyglądać z tym modelem? jakiś magiczny dwutakt który nie wypluwa oleju przez wydech?
poczytałem troszkę o tym projekcie i podobno w połączeniu z katalizatorem EURO2 bez problemu

: wt paź 04, 2011
autor: Painkiller
Orzech_ pisze:z tego co wiem ze względów ekologicznych mają zaprzestać produkcji silników 2T, jak to miało by wyglądać z tym modelem? jakiś magiczny dwutakt który nie wypluwa oleju przez wydech?
W tym silniku ma być smarowanie jak w czterosuwie, więc nie będzie tej kopcącej mieszanki.
http://www.jjsdesign.net/jj2s/zasadadzialania.html

: wt paź 04, 2011
autor: MUKA
Ciekawe też jest rozwiązanie regulacji doładowania za pomocą zmiany średnicy "kołnierza" tłoka.

: wt paź 04, 2011
autor: bzq
ciekawe ile by za niego chcieli