Strona 1 z 1
Vn 1500 ?
: śr kwie 25, 2012
autor: DarekR970
Po przemyśleniach stwierdziłem ze silnik 900 to jednak troche za mały , za chwile dalej będzie mi brakować mocy , znalazłem takowego
Vulcana w dobrej cenie , prosze o opinie , jak w tej wersji z olejem , bierze czy nie ? A moze ten model jest Awaryjny ? To ma być moje pierwsze kawasaki , jedni chwalą drudzy mówią " Nie pchaj sie w Vulcana " Ale on mi sie podoba ;/ Co mozecie powiedziec ? Prosze o szczere opinie
Pozdrawiam
: śr kwie 25, 2012
autor: Andreas
relatywnie w 900-ce jest więcej koni na kilogram bo jest lżejszy więc powinien objechać nomada. Ja bym się w taki stary sprzed nie pchał .Tanio ? kupisz dużo włożysz a i tak bedzie stary. Dołóż kup świerzą 900-tkę z małym przebiegiem. handlarz nie podaje przebiegu, pewnie nakulane i rozrząd do wymiany , a za to w warsztacie cię skasują, do tego nieszczęsna pompa oleju czy już padła czy dopiero padnie....
: śr kwie 25, 2012
autor: DarekR970
Andreas, myślałem jeszcze o intruzie 1500 i drag starze , masz o nich jakieś opinie?
Re: Kawasaki VN VULCAN 1500 DRIFTER
: śr kwie 25, 2012
autor: Kawasakidrifter
Ja miałem 3 1500 vulcany
dzisiaj sprzedaliśmy Driftera
http://moto.allegro.pl/1999-kawasaki-vn ... 55285.html
ale mamy jeszcze jednego kolor czarny więcej danych na priv i na forum później wrzucę
Jest sporo młodszy od tego z twojego linku i od mojego.
: śr kwie 25, 2012
autor: Eden
Andreas ma racje, ja swoim vn 900 spoko objezdzam intrudera 1500, wiec zmiana na vn 1500 raczej bez sensu,
: śr kwie 25, 2012
autor: Kristofer
jak biegi ładnie wchodzą to nie powinno być problemu pompa w tym roku już jest poprawiona co do odjechania 9-setką to bym się kłócił ale każdy chwali swoje
: śr kwie 25, 2012
autor: Piker
Andreas, ale Nomad podoba mu się
Zresztą nie dziwie się
Facet zawsze kupuje oczami, a o resztę później się martwi.
: śr kwie 25, 2012
autor: Arekgdi
witam, ja też przechodziłem temat z pojemnością jednak wybrałem VN 900 przed zakupem myślalem o większym wiadomo ładniejszy
ale rocznik robi swoje, moja subiektywna ocena swieżej wygląda 900, chodz niczego nie brakuje 1500
: śr kwie 25, 2012
autor: Sheriff
Jest jeszcze kwestia czy kolega będzie jeździł sam czy z plecaczkiem. Nikt mi nie powie że jeśli chodzi o 900tkę to świetna jest może ale tylko do jazdy solo zaś z plecaczkiem Nomad nie oceniony.
: śr kwie 25, 2012
autor: SZCZEPAN
zdecydowanie 1500 900 jest jak dla mnie za mała a czy świeższa wydaje mi sie że nie bardzo
: śr kwie 25, 2012
autor: Eden
z tego co mi sie udalo ustalic to 1500 ma o 1,5 cm wiekszy rozstaw osi
a dlugosc o 3,5cm
wiec chyba ta 900 nie jast taka mniejsza
roznica w wadz to jakie 40-50kg wiec te 14 konikow wiecej sie niestety gubi
ja mam w swojej powercomandera wiec zapraszam do porownania, staje z kazda 1500 i stawiam flaszke dobra ze zadna nie ma szans, predkosc maksymalna tez porownywalna
a moim zdaniem za te same pieniadze mozna kupic mlodsza 900tke
: śr kwie 25, 2012
autor: Eden
szczepan mam niedaleko do choszczna wiec kiedys wpadne na male porownanie
Re: Vn 1500 ?
: śr kwie 25, 2012
autor: MUKA
DarekR970 pisze:Po przemyśleniach stwierdziłem ze silnik 900 to jednak troche za mały , za chwile dalej będzie mi brakować mocy , znalazłem takowego
Vulcana w dobrej cenie , prosze o opinie , jak w tej wersji z olejem , bierze czy nie ? A moze ten model jest Awaryjny ? To ma być moje pierwsze kawasaki , jedni chwalą drudzy mówią " Nie pchaj sie w Vulcana " Ale on mi sie podoba ;/ Co mozecie powiedziec ? Prosze o szczere opinie
Pozdrawiam
Z tego co widzę to nie oryginalne malowanie.
: czw kwie 26, 2012
autor: Daromax
Ja wybierając 900 kę kierowałem się ekonomią mało pali przy stosunkowo pojemnym baku 4,5 l na 100 km poj baku 20 l wystarcza na 400- 450 km na trasie dopiero się to docenia.
: czw kwie 26, 2012
autor: kalfas
Daromax pisze: Ja wybierając 900 kę kierowałem się ekonomią mało pali przy stosunkowo pojemnym baku 4,5 l na 100 km poj baku 20 l wystarcza na 400- 450 km na trasie dopiero się to docenia.
a tutaj mam pytanie, wlasnie o ten 20 litrowy bak. Za nic nie jestem w stannie wlac wiecej niz 15 litrow paliwa!! Ostatnio tankowalem po przejechaniu okolo 20 km od zaswiecenia rezerwy,i wlalem 14,5 litra w zasadzie pod korek, balem sie lac wiecej, moto oparte na nozce. czy jest jakis knif zeby dolac te pozostale 5 litrow, jakos go przechylic? Ile i jak udaje sie Wam wlac do 900tki?:)
Co do spalania to wychodzi mi ok 4.5 litra, moze nawet nieco mniej, ale dopiero go koncze docierac wiec jezdze spokojnie.
: czw kwie 26, 2012
autor: Andreas
Kristofer czemu wprowadzasz ludzi w błąd pompa oleju była zmieniona na metalową dopiero w 2001 roku!
: czw kwie 26, 2012
autor: MaciekSz
kalfas pisze:Daromax pisze: Ja wybierając 900 kę kierowałem się ekonomią mało pali przy stosunkowo pojemnym baku 4,5 l na 100 km poj baku 20 l wystarcza na 400- 450 km na trasie dopiero się to docenia.
a tutaj mam pytanie, wlasnie o ten 20 litrowy bak. Za nic nie jestem w stannie wlac wiecej niz 15 litrow paliwa!! Ostatnio tankowalem po przejechaniu okolo 20 km od zaswiecenia rezerwy,i wlalem 14,5 litra w zasadzie pod korek, balem sie lac wiecej, moto oparte na nozce. czy jest jakis knif zeby dolac te pozostale 5 litrow, jakos go przechylic? Ile i jak udaje sie Wam wlac do 900tki?:)
Co do spalania to wychodzi mi ok 4.5 litra, moze nawet nieco mniej, ale dopiero go koncze docierac wiec jezdze spokojnie.
W Customach tak jest niestety. te brakujące 5l chowa się po katach w baku
: czw kwie 26, 2012
autor: kalfas
cholera, gdybym wczesniej to wiedzial bral bym classica,
: pt kwie 27, 2012
autor: Lecho
Rezerwa to ok 5 litrów
: pt kwie 27, 2012
autor: Andrew
DarekR970 jak nie jesteś pewien czy chcesz Vulcana to Basin Rider ma Wild Stara. Jest chyba w dziale :Sprzedam. Albo był.