Strona 1 z 1
co o nim sądzicie (vn 750)?
: pt lip 20, 2012
autor: Jakub_I
Witam!
Na początek się przywitam, bo jestem nowy na tym forum
.
Chciałem się dowiedzieć co sądzicie o tym motocyklu
http://otomoto.pl/kawasaki-vulcan-vn-75 ... 74496.html .
Powiem szczerze nie planowałem zakupu sprzętu w tym roku, ale jakoś ten wyjątkowo przypadł mi do gustu (czarny mat, krótki błotnik, pojedyncza kanapa).
Dzwoniłem do gościa i z tego co mówił technicznie motocykl jest ok. Stan wizualny jest trochę do poprawienia.
Może ktoś z Was miał okazję go oglądać ew. podpowie na co zwracać uwagę przy oglądaniu?
Pozdrawiam
: pt lip 20, 2012
autor: Dek
Witaj
jak dla mnie, bez oględzin z kimś kto się zna na żeczy jazdy próbnej to puszka pandory dużo znaków zapytania patrząc na zdjęcia
: pt lip 20, 2012
autor: Góral
Ja wspomniał Dek - bez oględzin ani rusz - to co mówi sprzedawca trzeba traktować z przymrużeniem oka, nikt nie powie, "kiełbasa, którą sprzedaję jest do dupy" - to samo z motocyklem.
Czemu był przemalowany - kaprys czy potrzeba?
Czemu wymieniono.... - kaprys czy potrzeba?
Można zadać takich pytań kilka, a i tak trzeba "rzucić" fachowym okiem.
Najważniejsze - ma Ci się podobać
: sob lip 21, 2012
autor: Jakub_I
Wiem, wiem, że bez zobaczenia na własne oczy i podjechania do mechanika nawet nie ma tematu
. Bardziej chodziło mi o sprawdzenie czy ktoś nie miał już styczności z tym konkretnym motocyklem. W końcu kto będzie bardziej w temacie niż Koledzy z forum?
Swoją drogą jak wygląda sprawa z mechaniką vn 750? Słyszałem, że póki nic się nie zepsuje to motocykl jest bardzo przyjemny, ale jak już trzeba coś robić to potrafi nieźle dać po kieszeni?
: sob lip 21, 2012
autor: Piotr_Classic
Kuba...... ten motor to bardzo "osobiste" podejście .....
Co do strony technicznej to naprawdę jest wiele do poczytania na naszym forum a jednoznacznie określić to żadnego motocykla po zdjęciach nie można......
Wiem że Ci nie pomogłem ale musisz wybrać sam....... sam przeszedłem "bolączki" tego modelu ale nabywca mojego egzemplarza nie powinien mnie ekskomunikować..... prawda jest taka że co egzemplarz to inne "szkody" wyrządzone przez poprzednich właścicieli lub nieudolnych mechaników (tanich).......
Jedyna moja rada to weź mechanika naprawdę motocyklowego i sprawdź moto........
Odbojniki na główce ramy, rozrząd(głośna paca), sprzęgło, a przede wszystkim to ładowanie.... w tym modelu powinieneś mieć na wolnych obrotach 12,5-13V a przy 4000tys obr/min (nie bój się tego) 14,4 i nie więcej......
Reszta sprawdzania to standard dla każdego motocykla.
: sob lip 21, 2012
autor: Piotr_Classic
A co do komfortu jazdy to........... jest "duży"
Zależy czego oczekujesz od danego modelu.... to jest "soft-chopper" z naprawdę dobrym silnikiem jeżeli o niego dbasz i troszczysz się tak jak o każdy inny silnik. Zapłon elektroniczny, hydrauliczna regulacja zaworów, dosyć duża moc jak na pojemność powodują niesamowitą przyjemność z jazdy takim motocyklem w mieście...... na trasie też się sprawuje nie najgorzej choć jego mała masa robi swoje.....
Ujmę to tak.... to bardzo wdzięczny motor przy uważnej obsłudze i może dać dożo frajdy a do tego przy opanowaniu i umiejętnym prowadzeniu może zaskoczyć niejednego motocyklistę na naked'zie lub ścigu...... wierz mi...... to bardzo wdzięczny motor i nadał bym mu miano na "power-soft-chopper" ..... w najlepszej "wersji"miał 68KM przy 240kg wagi - to naprawdę dobry wynik.....
ale wszystko zależy od werdyktu mechanika bo "zajeździć" każdy silnik jest naprawdę łatwo .........
: sob lip 21, 2012
autor: Pantani
ciekawy pomysł na kanapę, płaska i pochylona do tyłu. Przy szybkim starcie motocykl może uciec spod tyłka
: ndz lip 22, 2012
autor: Daromax
Moto do jazdy w koło komina , niema gdzie bagażu wziąś do tego jak popada to masz prysznic z przodu i tyłu
: ndz lip 22, 2012
autor: Robson
Mam dziwne wrażenie, że wł. chciał z tego zrobić HD...
: ndz lip 22, 2012
autor: Lacik
tak jak inni napisali, musisz go zobaczyć, obejrzeć, dotknąć, najlepiej z mechanikiem. Co do wygladu to nie ma co dyskutować, każdy ma swoje gusta i o nich nie ma co dyskutować. O przeznaczeniu tez nie ma co dyskutować, bo to kwestia indywidualna. napewno nie pojedziesz nim na drugi koniec świata... chociaż jak by zakombinował to i stelaże zamontujesz.
Napewno motocykl jest niepowtarzalny i ludzie bedą sie za nim ogladać.
Daromax prysznica nie bedzie bo ma błotniki, chyba ze chodzi ci o ten padajacy z góry, no ale na niego jestesmy wszyscy skazani
Jedyne co to trudno mi uwierzyć w przebieg rzędu 30 tys w motocyklu który jest z 86 roku. Ale silnik z zewnatrz ładnie wyglada.
Jak go obejzysz, bedzie cacy i ci sie spodoba to bierz i przyjezdzaj na zlot do fijalkowa, chetnie go zobacze, poslucham i byc może przysiade do niego
: ndz lip 22, 2012
autor: starusheck
Lacik pisze:
Jedyne co to trudno mi uwierzyć w przebieg rzędu 30 tys w motocyklu który jest z 86 roku. Ale silnik z zewnatrz ładnie wyglada.
Postawilbym jednak na przebieg w milach. Liczniki Kanady i USA sa w milach. Kilometry na godzine na niebiesko ale ich suma niestety na bialo
Pozdrawiam Robert
: pn lip 23, 2012
autor: Piotr_Classic
starusheck pisze:Lacik pisze:
Jedyne co to trudno mi uwierzyć w przebieg rzędu 30 tys w motocyklu który jest z 86 roku. Ale silnik z zewnatrz ładnie wyglada.
Postawilbym jednak na przebieg w milach. Liczniki Kanady i USA sa w milach. Kilometry na godzine na niebiesko ale ich suma niestety na bialo
Pozdrawiam Robert
"kanadyjczyki" są w km.....