Strona 1 z 2
dyskusje na temat porównania VN2000 do VN1700
: wt sie 07, 2012
autor: Krasnal
Wydzielilem ten temat z tematu sprzedazy Krasnala VN2000. Mysle ze tutaj jest odpowiedniejsze miejsce na tego typu dyskusje Lacik
Abrams pisze:MaciekSz pisze:Jakby się klient na mojego Nomada znalazł... I jeszcze drony fart w Lotto... Echhh....
Życzę szybkiej sprzedaży i z góry gratuluję nowemu właścicielowi...
Mam ten sam dylemat ale wersja 115 jeszcze bardziej mnie korci.
Krasnal ty masz 105KM czy 115KM?
Rozmawiamy tutaj o europejskiej wersji clasica, w papierach stoi 69KW czyli jakies 97-98 KM, chyba , ze zle przeliczam, to nie jest prywatny import ze stanow. I zapewniam, ta niewielka roznica jest trudna do zauwazenia, a cos o tym juz wiem
...[/b]
: wt sie 07, 2012
autor: mirad
Abrams pisze:Krasnal ty masz 105KM czy 115KM?
Dokładnie 94 KM, 166Nm, wersja na Europę.
: wt sie 07, 2012
autor: Abrams
mirad pisze:Abrams pisze:Krasnal ty masz 105KM czy 115KM?
Dokładnie 94 KM, 166Nm, wersja na Europę.
To już się robi 20 kucyków różnicy...Myślę
: wt sie 07, 2012
autor: Sławek
Jechałem kiedyś w bieszczadach VN 2000 tylko tym zwykłym i różnica w stosunku do
Nomada 1600 nie powalała na kolana (może zbyt dużo oczekiwałem).
Przejechałem się dwójką Thomasa i różnica była zdecydowana.
To takie moje odczucia.
: wt sie 07, 2012
autor: mirad
Sławek pisze:nie powalała na kolana
No już nie mów, waga Nomada prawie taka sama jak VN2000, moment 128Nm, moc utajniona, / dzisiejszy 1700 ma 62 KM/, ale pewnie ok 30KM mniej i nie ma istotnej różnicy? Oczywiście co 104 KM to nie 94KM. Ale może dane silnikowe 1600 są inne?
Tak przy okazji, dealerzy Kawasaki mają problem z VN1700 bo przy ich wadze 62 KM to trochę mało. Ale tak skośni sobie wymyślili i już. Info z pierwszej ręki.
: wt sie 07, 2012
autor: MaciekSz
mirad pisze:Sławek pisze:nie powalała na kolana
No już nie mów, waga Nomada prawie taka sama jak VN2000, moment 128Nm, moc utajniona, / dzisiejszy 1700 ma 62 KM/, ale pewnie ok 30KM mniej i nie ma istotnej różnicy? Oczywiście co 104 KM to nie 94KM. Ale może dane silnikowe 1600 są inne?
Tak przy okazji, dealerzy Kawasaki mają problem z VN1700 bo przy ich wadze 62 KM to trochę mało. Ale tak skośni sobie wymyślili i już. Info z pierwszej ręki.
Straszny Off topic nam się tu zrobił, więc zanim pokażę
w temacie, to sprostuję:
Model: Kawasaki VN1700 Classic
Year: 2012
Power: 73.76 HP (53.8 kW)) @ 5000 RPM
Torque: 135.00 Nm (13.8 kgf-m or 99.6 ft.lbs) @ 2750 RPM
: wt sie 07, 2012
autor: Hubas
No nie wiem moja dwójka ciągnie aż miło - i jest oki
: śr sie 08, 2012
autor: mirad
MaciekSz pisze:Power: 73.76 HP (53.8 kW)) @ 5000 RPM
Dzięki za sprostowanie danych silnikowych, pomyliłem z innym moto. Przepraszam.
Jednak sprawa niedoboru mocy do wagi jest aktualna w opinii wielu lepiej zorientowanych ode mnie.
Dlatego brak 2000 na rynku europejskim jest oceniany negatywnie. Uczciwie mówiąc jej sprzedaż w porównaniu do USA była mała. W mojej ocenie wina była po stronie producenta i dealerów. Skupieni na promocji plastików olali prawdziwe motocykle.
: śr sie 08, 2012
autor: Remo
Ja w 1700 CT też nie odczuwam braku kucy a wręcz przeciwnie - po wczorajszej przejażdżce z Aniołkiem na trasie Płock - Chotomów - Płock plecy jeszcze mnie bolą
: śr sie 08, 2012
autor: Krasnal
Okropne uczucie...
Moj hamulcowy tez tak ma...
: śr sie 08, 2012
autor: Viking
Pewnie znowu się naraże , ale czyżbyście panowie sugerowali zmiane z ANIOŁKÓW na HAMULCOWE.
: śr sie 08, 2012
autor: Sławek
: śr sie 08, 2012
autor: Domel
Masz ten sam ból co ja ostatnio też właśnie mówiłem, że szkoda, że nie zrobili 2l w wersji Nomad, CT czy jak zwał tak zwał
, a co do 2 Thomas'a to z tego co mnie pamięć nie myli to on ma wersję Limited i tam jest chyba 115KM, ale mogę sie mylić, 1700 jest fajne w sensie wizualnym, jak i sam silnik ciągnie nie kiepsko, a do tego środek ciężkości jest dobrze umiejscowionione, pamiętam jak lecieliśmy ostatnio w góry i Andrew z Mirą kładli się w zakrętach jak chcieli przy praktycznie każdej prędkości bez jakichkolwiek problemów, chociaż nie kupiłbym 1700 ma za dużo minusów jak dla mnie.
: śr sie 08, 2012
autor: Pielgrzym
Musisz Sławek przejechać Sie moim vn 2000 (baron),który z moim całym osprzętem waży 500 kg to żaden inny vn 2L nie będzie ci pasował. Widziałem Thomasa vn 2L i nie widzę w nim jakiejś rewelacji.
: śr sie 08, 2012
autor: Trufel
każdy chwali swoje
: śr sie 08, 2012
autor: Dek
Thomas ma wersje Limited 115 km amerykańska ma 103 km a europejska 96 km
: śr sie 08, 2012
autor: Pielgrzym
Ja kupiłem swojego 2L 2 lata temu od gościa który kupił w Polskim salonie i w papierach ma napisane 103 KM. Dołożylem mu super filtr i doszło mi dodatkowo jeszcze 8 kucykow. Nie jest on już taki szybki jak wcześniej bo wsadziłem mu sporo dodatków i waży prawie 500 kg,a ciężar jednak dużo mi dodaje sekund do setki. Jednak Sie tym nie martwię bo nie o szybkość tu chodzi.
: śr sie 08, 2012
autor: Jaskul
hehehe potwierdzam 2L w każdej wersji daje radę, mnie to tylko wkur... piszczący pasek, no nie idzie tego gówna wyregulować.
: śr sie 08, 2012
autor: Abrams
Gdzieś widziałem zielonego Nomada 2 Litrowego na zlocie w Niemczech jak znajdę fotę to wrzucę.
Jak dla mnie to 115 jak u ciebie Sławku wchodzi w grę.
: czw sie 09, 2012
autor: Andreas
mam pytanko kiedyś szukałem jakiś wiarygodnych danych że limited ma więcej koni, nigdzie tego nie znalazłem , jest jakieś poparcie tej tezy w necie?
Thomasa vn 2000 ryczy jak wściekły byk więc wrażenia będą tez inne przy odkręcaniu maneta niż przy seryjnych wydechach (zwłaszcza europejskich)