Strona 1 z 2

dyskusje na temat porównania VN2000 do VN1700

: wt sie 07, 2012
autor: Krasnal
Wydzielilem ten temat z tematu sprzedazy Krasnala VN2000. Mysle ze tutaj jest odpowiedniejsze miejsce na tego typu dyskusje :) Lacik

Abrams pisze:
MaciekSz pisze:Jakby się klient na mojego Nomada znalazł... I jeszcze drony fart w Lotto... Echhh....

Życzę szybkiej sprzedaży i z góry gratuluję nowemu właścicielowi...
Mam ten sam dylemat ale wersja 115 jeszcze bardziej mnie korci.

Krasnal ty masz 105KM czy 115KM?
Rozmawiamy tutaj o europejskiej wersji clasica, w papierach stoi 69KW czyli jakies 97-98 KM, chyba , ze zle przeliczam, to nie jest prywatny import ze stanow. I zapewniam, ta niewielka roznica jest trudna do zauwazenia, a cos o tym juz wiem :D ...[/b]

: wt sie 07, 2012
autor: mirad
Abrams pisze:Krasnal ty masz 105KM czy 115KM?
Dokładnie 94 KM, 166Nm, wersja na Europę.

:yeee:

: wt sie 07, 2012
autor: Abrams
mirad pisze:
Abrams pisze:Krasnal ty masz 105KM czy 115KM?
Dokładnie 94 KM, 166Nm, wersja na Europę.

:yeee:
To już się robi 20 kucyków różnicy...Myślę

: wt sie 07, 2012
autor: Sławek
Jechałem kiedyś w bieszczadach VN 2000 tylko tym zwykłym i różnica w stosunku do
Nomada 1600 nie powalała na kolana (może zbyt dużo oczekiwałem).

Przejechałem się dwójką Thomasa i różnica była zdecydowana.

To takie moje odczucia.

:yeee: :yeee: :yeee:

: wt sie 07, 2012
autor: mirad
Sławek pisze:nie powalała na kolana
No już nie mów, waga Nomada prawie taka sama jak VN2000, moment 128Nm, moc utajniona, / dzisiejszy 1700 ma 62 KM/, ale pewnie ok 30KM mniej i nie ma istotnej różnicy? Oczywiście co 104 KM to nie 94KM. Ale może dane silnikowe 1600 są inne?

Tak przy okazji, dealerzy Kawasaki mają problem z VN1700 bo przy ich wadze 62 KM to trochę mało. Ale tak skośni sobie wymyślili i już. Info z pierwszej ręki.

:yeee:

: wt sie 07, 2012
autor: MaciekSz
mirad pisze:
Sławek pisze:nie powalała na kolana
No już nie mów, waga Nomada prawie taka sama jak VN2000, moment 128Nm, moc utajniona, / dzisiejszy 1700 ma 62 KM/, ale pewnie ok 30KM mniej i nie ma istotnej różnicy? Oczywiście co 104 KM to nie 94KM. Ale może dane silnikowe 1600 są inne?

Tak przy okazji, dealerzy Kawasaki mają problem z VN1700 bo przy ich wadze 62 KM to trochę mało. Ale tak skośni sobie wymyślili i już. Info z pierwszej ręki.

:yeee:
Straszny Off topic nam się tu zrobił, więc zanim pokażę :spam: w temacie, to sprostuję:

Model: Kawasaki VN1700 Classic
Year: 2012
Power: 73.76 HP (53.8 kW)) @ 5000 RPM
Torque: 135.00 Nm (13.8 kgf-m or 99.6 ft.lbs) @ 2750 RPM

: wt sie 07, 2012
autor: Hubas
No nie wiem moja dwójka ciągnie aż miło - i jest oki :ok:

: śr sie 08, 2012
autor: mirad
MaciekSz pisze:Power: 73.76 HP (53.8 kW)) @ 5000 RPM

Dzięki za sprostowanie danych silnikowych, pomyliłem z innym moto. Przepraszam.
Jednak sprawa niedoboru mocy do wagi jest aktualna w opinii wielu lepiej zorientowanych ode mnie.

Dlatego brak 2000 na rynku europejskim jest oceniany negatywnie. Uczciwie mówiąc jej sprzedaż w porównaniu do USA była mała. W mojej ocenie wina była po stronie producenta i dealerów. Skupieni na promocji plastików olali prawdziwe motocykle.


:yeee:

: śr sie 08, 2012
autor: Remo
Ja w 1700 CT też nie odczuwam braku kucy a wręcz przeciwnie - po wczorajszej przejażdżce z Aniołkiem na trasie Płock - Chotomów - Płock plecy jeszcze mnie bolą :antlers:

: śr sie 08, 2012
autor: Krasnal
Okropne uczucie... :D Moj hamulcowy tez tak ma... :p

: śr sie 08, 2012
autor: Viking
Pewnie znowu się naraże , ale czyżbyście panowie sugerowali zmiane z ANIOŁKÓW na HAMULCOWE.

: śr sie 08, 2012
autor: Sławek
:D :D :D

Panowie posiadający 2L.

Chciałem tylko powiedzieć, że 2L Thomasa Wydaje się być innym moto niż standardowe 2L.

Jak będę zmieniał to będę chciał takiego właśnie wyczaić, ale podobają mi się wszystkie VN 2000.

Najbardziej jednak to by mi pasowała taka wersja VN 2000 Nomad

:mrgreen:

:yeee: :yeee: :yeee:

: śr sie 08, 2012
autor: Domel
Sławek pisze::D :D :D

Panowie posiadający 2L.

Chciałem tylko powiedzieć, że 2L Thomasa Wydaje się być innym moto niż standardowe 2L.

Jak będę zmieniał to będę chciał takiego właśnie wyczaić, ale podobają mi się wszystkie VN 2000.

Najbardziej jednak to by mi pasowała taka wersja VN 2000 Nomad

:mrgreen:

:yeee: :yeee: :yeee:
Masz ten sam ból co ja ostatnio też właśnie mówiłem, że szkoda, że nie zrobili 2l w wersji Nomad, CT czy jak zwał tak zwał :), a co do 2 Thomas'a to z tego co mnie pamięć nie myli to on ma wersję Limited i tam jest chyba 115KM, ale mogę sie mylić, 1700 jest fajne w sensie wizualnym, jak i sam silnik ciągnie nie kiepsko, a do tego środek ciężkości jest dobrze umiejscowionione, pamiętam jak lecieliśmy ostatnio w góry i Andrew z Mirą kładli się w zakrętach jak chcieli przy praktycznie każdej prędkości bez jakichkolwiek problemów, chociaż nie kupiłbym 1700 ma za dużo minusów jak dla mnie.

: śr sie 08, 2012
autor: Pielgrzym
Musisz Sławek przejechać Sie moim vn 2000 (baron),który z moim całym osprzętem waży 500 kg to żaden inny vn 2L nie będzie ci pasował. Widziałem Thomasa vn 2L i nie widzę w nim jakiejś rewelacji. ;)

: śr sie 08, 2012
autor: Trufel
każdy chwali swoje

: śr sie 08, 2012
autor: Dek
Thomas ma wersje Limited 115 km amerykańska ma 103 km a europejska 96 km

: śr sie 08, 2012
autor: Pielgrzym
Ja kupiłem swojego 2L 2 lata temu od gościa który kupił w Polskim salonie i w papierach ma napisane 103 KM. Dołożylem mu super filtr i doszło mi dodatkowo jeszcze 8 kucykow. Nie jest on już taki szybki jak wcześniej bo wsadziłem mu sporo dodatków i waży prawie 500 kg,a ciężar jednak dużo mi dodaje sekund do setki. Jednak Sie tym nie martwię bo nie o szybkość tu chodzi. ;)

: śr sie 08, 2012
autor: Jaskul
hehehe potwierdzam 2L w każdej wersji daje radę, mnie to tylko wkur... piszczący pasek, no nie idzie tego gówna wyregulować.

: śr sie 08, 2012
autor: Abrams
Gdzieś widziałem zielonego Nomada 2 Litrowego na zlocie w Niemczech jak znajdę fotę to wrzucę.
Jak dla mnie to 115 jak u ciebie Sławku wchodzi w grę.

: czw sie 09, 2012
autor: Andreas
mam pytanko kiedyś szukałem jakiś wiarygodnych danych że limited ma więcej koni, nigdzie tego nie znalazłem , jest jakieś poparcie tej tezy w necie?
Thomasa vn 2000 ryczy jak wściekły byk więc wrażenia będą tez inne przy odkręcaniu maneta niż przy seryjnych wydechach (zwłaszcza europejskich)