VN 1700
- Piotr_Classic
- Posty: 2566
- Rejestracja: pn cze 21, 2010
- Miejscowość: Madryt
- Motocykl: HD Street Glide
- VROC: 32438
- Lecho
- Posty: 4599
- Rejestracja: śr maja 12, 2010
- Miejscowość: Białystok
- Motocykl: VN1600 Classic
- VROC: 32224
Tak uprzedzając gdybyś się zastanawiał nad tym egzemplarzem:
http://otomoto.pl/kawasaki-vn-vn1700-M3506587.html
Przytrzymałem się dziś pooglądać bo był wystawiony przy jednej z białostockich ulic.
Cena 27500 brutto - cena pewnie adekwatna do stanu i nic bym nie pisał gdyby nie "stan idealny" w ogłoszeniu i zdjęcia na których nic nie widać.
Pomijam moc (z sufitu) w ogłoszeniu oraz przebieg nie w km tylko w milach ale ten "stan idealny" to:
- popękane klosze przednich kierunkowskazów
- przetarta szyba
- przytarta pompa hamulcowa
- przytarte prawe lusterko
- porysowany zbiornik i emblemat
- porysowany obudowa silnika
- zryty i podgięty prawy podest
- przytarte tłumiki
- brak prawej plastikowej osłony pojemnika pod siodłem
- nieumiejętnie zszyte siedzisko kierowcy
- przetarta prawa sakwa
- przytarty i pogięty tylny amortyzator
- kierownica w prawo wychyla się mocniej niż w lewo.
Oczywiście wszystko to można naprawić, a i bez naprawy można też pewnie nim jeździć (prawa stopa tylko będzie krzywo stała), ale ja mam inne pojęcie "stan idealny" dlatego piętnuję takie ogłoszenia.
http://otomoto.pl/kawasaki-vn-vn1700-M3506587.html
Przytrzymałem się dziś pooglądać bo był wystawiony przy jednej z białostockich ulic.
Cena 27500 brutto - cena pewnie adekwatna do stanu i nic bym nie pisał gdyby nie "stan idealny" w ogłoszeniu i zdjęcia na których nic nie widać.
Pomijam moc (z sufitu) w ogłoszeniu oraz przebieg nie w km tylko w milach ale ten "stan idealny" to:
- popękane klosze przednich kierunkowskazów
- przetarta szyba
- przytarta pompa hamulcowa
- przytarte prawe lusterko
- porysowany zbiornik i emblemat
- porysowany obudowa silnika
- zryty i podgięty prawy podest
- przytarte tłumiki
- brak prawej plastikowej osłony pojemnika pod siodłem
- nieumiejętnie zszyte siedzisko kierowcy
- przetarta prawa sakwa
- przytarty i pogięty tylny amortyzator
- kierownica w prawo wychyla się mocniej niż w lewo.
Oczywiście wszystko to można naprawić, a i bez naprawy można też pewnie nim jeździć (prawa stopa tylko będzie krzywo stała), ale ja mam inne pojęcie "stan idealny" dlatego piętnuję takie ogłoszenia.
Kto jest online
Jest 44 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 44 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 44 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 44 gości