POMOC W WYBORZE NOWEJ MASZYNY

Wszelkie tematy dotyczące naszych motocykli.
Faza
Posty: 388
Rejestracja: pn gru 10, 2012
Miejscowość: Krosno Odrzańskie
Motocykl: VN 2000
VROC: 0

POMOC W WYBORZE NOWEJ MASZYNY

Post autor: Faza » czw lis 21, 2013

Witam KOLEGÓW sprzedałem swojego vn 800 classic trochę mi szkoda ale chcę zakupić coś większego , myślałem o vn 900 lub 1500 , gotówka jaką dysponuję to około 16-17 tys.Proszę o radę co wybrać .
Najlepsza Muzyka To Ryk Silnika

Awatar użytkownika
Shepherd
Posty: 1886
Rejestracja: czw mar 31, 2011
Miejscowość: LOP
Motocykl: VN2000 "syn"
VROC: 0

Post autor: Shepherd » czw lis 21, 2013

Faza pisze:chcę zakupić coś większego
Skoro tak to skok z 800 na 900 nie zaspokoi twojego apetytu. Szukaj 1500
BRATERSTWO, HONOR, SOLIDARNOŚĆ WEWNĄTRZKLUBOWA I SZACUNEK DLA BARW

Awatar użytkownika
Zeus
Posty: 2888
Rejestracja: pt mar 18, 2011
Miejscowość: ZIELONA GÓRA
Motocykl: VN 2000 LT "White Devil"
VROC: 33589

Post autor: Zeus » czw lis 21, 2013

Szukaj raczej VN 1500, a jak dobrze poszukasz to znajdziesz VN 1600.
www.v-moto.pl Oryginalne części, akcesoria, oleje, filtry do Kawasaki

VROC #33589

Awatar użytkownika
Jacek_VN
Posty: 2613
Rejestracja: wt maja 29, 2012
Miejscowość: Warszawa
Motocykl: VN900

Post autor: Jacek_VN » czw lis 21, 2013

Skacz wyżej
Jacek_VN

Faza
Posty: 388
Rejestracja: pn gru 10, 2012
Miejscowość: Krosno Odrzańskie
Motocykl: VN 2000
VROC: 0

Post autor: Faza » czw lis 21, 2013

Dzięki za podpowiedzi , też wolałbym 1500 tylko zastanawiam się jak będzie wyglądało to rocznikowo .
Najlepsza Muzyka To Ryk Silnika

Awatar użytkownika
Shepherd
Posty: 1886
Rejestracja: czw mar 31, 2011
Miejscowość: LOP
Motocykl: VN2000 "syn"
VROC: 0

Post autor: Shepherd » czw lis 21, 2013

Faza, Cierpliwie szukaj, nic na szybko. Może pojawi się coś ciekawego na forum.
BRATERSTWO, HONOR, SOLIDARNOŚĆ WEWNĄTRZKLUBOWA I SZACUNEK DLA BARW

Faza
Posty: 388
Rejestracja: pn gru 10, 2012
Miejscowość: Krosno Odrzańskie
Motocykl: VN 2000
VROC: 0

Post autor: Faza » czw lis 21, 2013

ZGADZAM SIĘ DO WIOSNY SPORO CZASU ,TYLKO W GARAŻU JAKOŚ TAK PUSTO :(
Najlepsza Muzyka To Ryk Silnika

Awatar użytkownika
Robson
Posty: 4167
Rejestracja: ndz lip 17, 2011
Miejscowość: Tychy
Motocykl: VN 1600 Nomad "Phantom"
VROC: 34475

Post autor: Robson » czw lis 21, 2013

Teraz masz lepsze ceny, duży wybór i czas na podjęcie decyzji. Nie czekaj tak do końca do wiosny, wtedy może byc mniejszy wybór i ceny wyższe. Poza tym pytanie gdzie i jak chcesz jeździć. Mądry człek z VC mi zawsze podpowiada: mierz siły na zamiary, ale i też classic lub wygodniejszy Nomad na dłuższe wyjazdy :ok:
Jestem tu, bo wierzę, że emocje są siłą życia...
Nie jestem odpowiedzialny za emocje odbiorcy... To jego sprawa.

Konrad
Posty: 4986
Rejestracja: czw mar 17, 2011
Miejscowość: Lublin
Motocykl: VN1700 NOMAD
VROC: 34019

Post autor: Konrad » czw lis 21, 2013

Osobiście na dzień dzisiejszy zamieniłem 500 na 900 i powiem, że jestem zadowolony ale jak głosi prawda życiowa apetyt rośnie w miarę jedzenia. Zapewne za jakiś czas znów przyjdzie pora na zmianę na coś większego.
Pozdrawiam Konrad

VROC #34019

Groncześ
Posty: 28
Rejestracja: ndz mar 31, 2013
Miejscowość: Płońsk
Motocykl: Kawasaki LTD 454
VROC: 0

Post autor: Groncześ » czw gru 26, 2013

Witam. Też noszę się z zamiarem zmiany na coś większego. Ltd ma niewątpliwie wiele zalet: jest bardzo zwrotny i łatwo się nim manewruje, co w Warszawie ma duże znaczenie, mało pali, dobrze się zbiera, ale na mój wzrost (186) jest ciut przymały. W zasięgu moich możliwości finansowych jest najwyżej vn800 i to custom. Jeśli któryś z kolegów ma porównanie to może napisać jak duża jest różnica w dosiadaniu między en500/ltd454 a vn800? Może. Ktoś wie jakimś przyzwoitym egzemlarzu w rozsądnej cenie?
Wolność ma zapach beznzyny

VN 2000 Diablo
Posty: 402
Rejestracja: wt cze 15, 2010
Miejscowość: Katowice
Motocykl: Kawasaki VN 2000 Diablo Black
VROC: 0

Post autor: VN 2000 Diablo » pt gru 27, 2013

Ja bym stawiał na 1600, potem bedziesz żałował, uwierz mi - tu przykładowo masz nomada za 18000 zł - http://otomoto.pl/kawasaki-vulcan-1600- ... 64647.html. Tu troszkę dokładasz kasy i masz rocznik 2008 - http://otomoto.pl/kawasaki-vn-1600-noma ... 61753.html - nieraz warto się troche zapozyczyć żeby potem nie żałować i wydawać wiecej kasy na remonty itp. Chytry dwa razy traci

Awatar użytkownika
ciecio
Posty: 485
Rejestracja: ndz lut 17, 2013
Miejscowość: Gdańsk
Motocykl: Kawasaki Vulcan 900 Classic
VROC: 36107

Post autor: ciecio » pt gru 27, 2013

Ujeżdżam VN800 w wersji Custom i wcale chytry nie jestem :tube:
Wzrostu dokładnie tyle samo co kolega Groncześ,
VN800 do miasta jest idealny, już nie taki całkiem mały ale bardzo zwrotny i nie ociężały.
Nie trzeba wydać 20k żeby potem nie żałować :fuck:
"Wojną zachwycają się tylko ci, którzy nigdy jej nie poznali" Erazm z Rotterdamu
"Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do Swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem"

Groncześ
Posty: 28
Rejestracja: ndz mar 31, 2013
Miejscowość: Płońsk
Motocykl: Kawasaki LTD 454
VROC: 0

Post autor: Groncześ » pt gru 27, 2013

Co sądzicie o tym:

http://tablica.pl/oferta/kawasaki-vn-80 ... be0dd00c6b

Oglądał ktoś ten motocykl, albo może coś o nim powiedzieć...
Wolność ma zapach beznzyny

VN 2000 Diablo
Posty: 402
Rejestracja: wt cze 15, 2010
Miejscowość: Katowice
Motocykl: Kawasaki VN 2000 Diablo Black
VROC: 0

Post autor: VN 2000 Diablo » pt gru 27, 2013

ciecio pisze:Ujeżdżam VN800 w wersji Custom i wcale chytry nie jestem :tube:
Wzrostu dokładnie tyle samo co kolega Groncześ,
VN800 do miasta jest idealny, już nie taki całkiem mały ale bardzo zwrotny i nie ociężały.
Nie trzeba wydać 20k żeby potem nie żałować :fuck:
Tu kolega pisze że chce zmienic moto na wiekszy a tu jakis koleś pisze o VN 800 że ma go i fajnie sie nim jeżdzi. To ZAJEBISCIE hehe - proszę o podskoki. Bardzo sie cieszę że jest zajebiste moto i mozesz sobie go chwalic do ustanej śmierci ale tu nie o to chodzi. Tu chodzi o zmiane moto na wieksze - czyli kolega ma chęć zmiany na wieksze, czyli chce poczuć wiekszą moc, cięzar i tego powera co mają wieksze motocykle. Chyba to juz tak jest że każdy sie przesiada z mniejszego na wiekszego cruisera. Przypuszczam że ty też tak zrobisz.........Tak na marginesie to stawiałbym na VN 1600 Nomad lub VN 2000 jeżeli chodzi o cruisery Kawasaki i co poniektórych może to zaboleć ale to jest moja opinia a na temat gustów sie nie rozmawia

Awatar użytkownika
ciecio
Posty: 485
Rejestracja: ndz lut 17, 2013
Miejscowość: Gdańsk
Motocykl: Kawasaki Vulcan 900 Classic
VROC: 36107

Post autor: ciecio » pt gru 27, 2013

VN 2000 Diablo pisze:
ciecio pisze:Ujeżdżam VN800 w wersji Custom i wcale chytry nie jestem :tube:
Wzrostu dokładnie tyle samo co kolega Groncześ,
VN800 do miasta jest idealny, już nie taki całkiem mały ale bardzo zwrotny i nie ociężały.
Nie trzeba wydać 20k żeby potem nie żałować :fuck:
Tu kolega pisze że chce zmienic moto na wiekszy a tu jakis koleś pisze o VN 800 że ma go i fajnie sie nim jeżdzi. To ZAJEBISCIE hehe - proszę o podskoki. Bardzo sie cieszę że jest zajebiste moto i mozesz sobie go chwalic do ustanej śmierci ale tu nie o to chodzi. Tu chodzi o zmiane moto na wieksze - czyli kolega ma chęć zmiany na wieksze, czyli chce poczuć wiekszą moc, cięzar i tego powera co mają wieksze motocykle. Chyba to juz tak jest że każdy sie przesiada z mniejszego na wiekszego cruisera. Przypuszczam że ty też tak zrobisz.........Tak na marginesie to stawiałbym na VN 1600 Nomad lub VN 2000 jeżeli chodzi o cruisery Kawasaki i co poniektórych może to zaboleć ale to jest moja opinia a na temat gustów sie nie rozmawia
Hmmm ......
Zamiast obrażać wszystkich wokół przeczytaj co napisał kolega Groncześ tak ze 20 razy, może coś dotrze do Ciebie.
"Wojną zachwycają się tylko ci, którzy nigdy jej nie poznali" Erazm z Rotterdamu
"Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do Swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem"

WG65
Posty: 74
Rejestracja: wt lis 15, 2011
Miejscowość: Poznan
Motocykl: VN2000
VROC: 0

Post autor: WG65 » pt gru 27, 2013

Ja bym proponował vn 1600 15000 to już było ! :yeee:
grzybass.

Awatar użytkownika
Smoku
Posty: 1304
Rejestracja: ndz maja 20, 2012
Miejscowość: Warszawa
Motocykl: Voyager 1700Były:Nomad 1500 FI`03,800 Classic
VROC: 0

Post autor: Smoku » pt gru 27, 2013

VN 2000 Diablo pisze: Tu kolega pisze że chce zmienic moto na wiekszy a tu jakis koleś pisze o VN 800 że ma go i fajnie sie nim jeżdzi. To ZAJEBISCIE hehe - proszę o podskoki. Bardzo sie cieszę że jest zajebiste moto i mozesz sobie go chwalic do ustanej śmierci ale tu nie o to chodzi.
http://www.youtube.com/watch?v=kThPswTwTQw
1:44:37-42
względnie
http://www.youtube.com/watch?v=eIQbTpeDE5U
0:40

Wracając do tematu i pytania Gronczesia o 800. Zdjęcia są słabej jakości, niewiele widać.
Na pewno motocykl jest goły, co jest wadą. Bo doposażenie jest mało opłacalne.
Co do stanu to po zdjęciach nic więcej raczej nie da się powiedzieć.
Włożyć kask, buty , skórę
I ruszyć w świat gdzie nowy świt
Będzie witał cię i kładł się do stóp
Każdy zakręt wiatr ułoży z chmur

Awatar użytkownika
Mayones
Posty: 5682
Rejestracja: czw kwie 26, 2012
Miejscowość: B-B
Motocykl: VN800->K1200RS->R1200GS
VROC: 0

Post autor: Mayones » sob gru 28, 2013

Cena jak za golasa niska, wg mnie sporo zaniżona...

Tomasz
Posty: 6
Rejestracja: wt paź 08, 2013
Miejscowość: Cieśle
Motocykl: Kawasaki
VROC: 0

Post autor: Tomasz » sob gru 28, 2013

Najgorsze jest to, że najczęściej francuzy sawyeksploatowane, a moze trafniej bedzie napisac mocno zaniedbane wiec ostrożnie!!! Zreszta golas straszny i jak juz pisali koledzy powyzej doposażyc go bedzie drogo. Jesli chodzi o opinie to jestem posiadaczem VN 1500 z 1994 roku i jest troche mało zwrotny i cieżki, ale ta przyjemnosc z pokonywania zakretów i moment obrotowy tego na 800 nie doświadczysz.

Awatar użytkownika
Smoku
Posty: 1304
Rejestracja: ndz maja 20, 2012
Miejscowość: Warszawa
Motocykl: Voyager 1700Były:Nomad 1500 FI`03,800 Classic
VROC: 0

Post autor: Smoku » sob gru 28, 2013

Tomasz pisze:Najgorsze jest to, że najczęściej francuzy sawyeksploatowane, a moze trafniej bedzie napisac mocno zaniedbane wiec ostrożnie!!!
Motocykl jest dokładnie taki jak ktoś o niego dbał. Niezależnie czy jest sprowadzony z Francji, Tadżykistanu czy Republiki Demokratycznej Konga.
Tomasz pisze: ale ta przyjemnosc z pokonywania zakretów i moment obrotowy tego na 800 nie doświadczysz.
Będę polemizował, zwłaszcza w kwestii zakrętów.

Dopóki ktoś nie obejrzy tego motocykla to można tylko gdybać czemu jego cena jest taka a nie inna.
Włożyć kask, buty , skórę
I ruszyć w świat gdzie nowy świt
Będzie witał cię i kładł się do stóp
Każdy zakręt wiatr ułoży z chmur

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Jest 19 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 19 gości

Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 19 gości

Dzisiaj urodziny obchodzą